Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Kootje

Gelukkig is het één dag na mijn verjaardag.  :P
Ken ik tenminste feestend tenonder.  :D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 24 mei 2011 - 23:01:03
Gelukkig is het één dag na mijn verjaardag.  :P
Ken ik tenminste feestend tenonder.  :D

ROFLOL!
;D ;D ;D

Franky R.


Kootje

Citaat van: Franky R. op 01 juni 2011 - 22:10:16
Nieuws waarvan je denkt...WTF?!?
???

http://echtwaar.web-log.nl/blog/2011/06/vrouw-rookt-3500-sigaretten-tijdens-zwangerschap-goed-voor-het-kind.html

Sommige mensen... :-X

Tsjaaa..... wat moet ik daar op zeggen.  :-\

Ik geloof direct dat 't niet echt het gezondste is wat je kunt doen.
Dat is roken sowieso niet ,en ik wil 't ook niet goed praten.  ::)
Maar in de tijd dat mijn moeder zwanger was van mij ,en al eerder van mijn 2 zussen ,was dat nog niet bekend.
Zij rookte dus ,zonder beten te weten ,ook gewoon door.  ???
En om nu te zeggen dat ik en mijn zussen nou zo ongezond ter wereld gekomen zijn...... ,NEE !!!

Franky R.

Citaat van: Kootje op 02 juni 2011 - 00:26:31
Citaat van: Franky R. op 01 juni 2011 - 22:10:16
Nieuws waarvan je denkt...WTF?!?
???

http://echtwaar.web-log.nl/blog/2011/06/vrouw-rookt-3500-sigaretten-tijdens-zwangerschap-goed-voor-het-kind.html

Sommige mensen... :-X

Tsjaaa..... wat moet ik daar op zeggen.  :-\

Ik geloof direct dat 't niet echt het gezondste is wat je kunt doen.
Dat is roken sowieso niet ,en ik wil 't ook niet goed praten.  ::)
Maar in de tijd dat mijn moeder zwanger was van mij ,en al eerder van mijn 2 zussen ,was dat nog niet bekend.
Zij rookte dus ,zonder beten te weten ,ook gewoon door.  ???
En om nu te zeggen dat ik en mijn zussen nou zo ongezond ter wereld gekomen zijn...... ,NEE !!!

Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, maar het zou best kunnen dat je moeder (veel) minder ging roken, toen ze eenmaal zwanger was!

Deze 'dame' ging juist nog een extra peuk opsteken...en kom ook nog met dubieuze redenen...

Kootje

Nee hoor...... 40+ jaren geleden werd over roken en drinken tijdens zwangerschappen nog niet echt moeilijk gedaan.
Simpelweg omdat het toen nog niet echt bekend was dat deze zaken slecht zijn voor je gezondheid.
Laat staan dat er iets bekend was over de effecten op 'n ongeboren baby.

Nu is dat echter wel het geval.
En ondanks dat deze dame wel degelijk minderde ,is het ongelooflijk te noemen dat er nog mensen zijn die vrolijk door gaan met roken en/of drinken gedurende hun zwangerschap.
Zeker als je haar beweegredenen in ogenschouw neemt.
Maar met het oog op vroegere tijden ,vind ik dat er tegenwoordig nogal overdreven gereageerd wordt op rokers.

BTW: ben zelf GÉÉN roker.

Wel 'n leuke site trouwens waar je dat nieuwtje vandaan hebt.  :D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 03 juni 2011 - 11:51:43
Nee hoor...... 40+ jaren geleden werd over roken en drinken tijdens zwangerschappen nog niet echt moeilijk gedaan.
Simpelweg omdat het toen nog niet echt bekend was dat deze zaken slecht zijn voor je gezondheid.
Laat staan dat er iets bekend was over de effecten op 'n ongeboren baby.

Nu is dat echter wel het geval.
En ondanks dat deze dame wel degelijk minderde ,is het ongelooflijk te noemen dat er nog mensen zijn die vrolijk door gaan met roken en/of drinken gedurende hun zwangerschap.
Zeker als je haar beweegredenen in ogenschouw neemt.
Maar met het oog op vroegere tijden ,vind ik dat er tegenwoordig nogal overdreven gereageerd wordt op rokers.

BTW: ben zelf GÉÉN roker.

Wel 'n leuke site trouwens waar je dat nieuwtje vandaan hebt.  :D

Ik vind trouwens dat men over 1 ding heen kijkt...40 jaar geleden zaten er minder 'werkende stoffen' in een sigaret dan nu...Maar je hebt gelijk dat men destijds minder kennis van zaken had.

Juist daarom vind ik het ongelofelijk dat deze vrouw er goed aan dacht te doen door flink te blijven paffen...Zeker met de kennis van nu.

Ja, ik zwerf nogal eens over het internet...ben dol op rare, gekke sites...Was een vaste klant van Ogrish.com...  8) ...Mss. ken je die ook?

Kootje

CitaatWas een vaste klant van Ogrish.com...   ...Mss. ken je die ook?

NU WEL !!!  :D

Franky R.

http://www.z24.nl/z24geld/artikel_224280.z24/De_playboyprins_die_15_miljard_verbraste.html

CitaatWie kent hem niet? De eigenaar van Tits, Nipple 1 en Nipple 2... ;D

Tot Jefri's persoonlijke bezittingen behoorde onder meer een collectie van zo'n 2.300 Bentleys, Ferrari's en Rolls Royces. De meeste, volgens ooggetuigen, met niet meer dan tien kilometer op de teller.

Playboy-prins Jefri verwierf in de loop der jaren de reputatie van meest spilzuchtige persoon op aarde, met een maandelijks uitgavenpatroon van naar schatting 50 miljoen dollar.

Zo oneerlijk...En wat moet je in hemelsnaam met meer dan 2000 auto's?!? Ik kom tot ca. 15 auto's, die echt zou willen hebben indien ik zo rijk zou zijn!

Ok, ok...er zouden ook een paar F1 auto's (i.i.g. een Marlboro-McLaren, De Ferrari 312T en een JPS Lotus), Groep C racers (oa. Porsche 962) en nog wat ander racespul bij komen...

Maar 2300 Bentleys, RR en Ferrari's? Dat is mss. 50 keer een Ferrari F430 (of een Bentley Continental) in tien verschillende kleuren?!

Wat een mongool... ::)

Kootje

Ongelooflijk !!!

50 miljoen per maand erdoor jagen ,hoe krijg je 't voor elkaar.

T.Nuvolari

From standaard.be

Citaat
Dood aan alle Belgen. Zo heet het hoogst opmerkelijke boek van de Amerikaanse tekenaar Danny Wind (28). Ondertitel: Een kindergids voor een genocide. Hij stelt de Belgen voor als vampieren, die 'graag jouw hersenen willen verorberen' en daarna je schattige puppy's. 'Ze willen Amerika innemen en je mama en papa vermoorden. Je zou Belgisch moeten leren op school en drie keer per dag wafels eten. Klinkt goed, denk je misschien, maar geloof me, je zult er snel je buik van vol hebben.'

Wind kan werkelijk niets goeds vertellen over ons land. 'De Belgen zijn verantwoordelijk voor Brusselse spruiten. Je haat Brusselse spruiten, niet? Tuurlijk!'

Voorts publiceert hij een kaart, waarop hij Nederland, Frankrijk en Duitsland aanduidt met lachende gezichtjes, terwijl hij over België doodskoppen heeft getekend. In de laatste van negentien spotprenten vertelt hij: 'Zodra de Belgen dood zijn, moord ik de Zweden uit. Zwijg me over die Zweden.'

Vanwaar die haat tegen België? Californiër Danny Wind vindt dat ons land geen identiteit heeft. 'België en zijn elf miljoen inwoners hebben niets bijgedragen tot de wereldcultuur', vertelt hij. 'Waaraan denk je als je België hoort? Aan wafels, bier en chocolade. Meer niet.'

:D



Kootje

CitaatWaaraan denk je als je België hoort? Aan wafels, bier en chocolade. Meer niet.

Ach .....das altijd nog meer als McDonalds en Bush ;D

SDG

Ik zie het al. We zullen België dan uiteindelijk toch moeten opdoeken, of we zijn allemaal gedoemd. ;-)

Franky R.

#9463
http://www.hetkanwel.net/2011/06/15/japanse-professor-maakt-vlees-uit-poep/


Maak kennis met de Shit Burger: nepvlees gemaakt van menselijke poep. Volgens de Japanse wetenschapper prof. Ikeda is het vlees prima te eten, alleen moeten sommige mensen nog wel een psychologische barrière overwinnen voordat ze het product zullen kunnen waarderen.
Die Japanner...is die soms opgegroeid onder de 'rook' (lees straling) van Fukushima?!
Vlees uit poep?!? :o
Ga ja gang, maar ik word dan nog liever vegetariër... :P

Kootje

CitaatVlees uit poep?!? 
Ga ja gang, maar ik word dan nog liever vegetariër... 

Je weet niet wat je mist man !!! :P :D ;D

Ik ook niet  trouwens ,en dat wou ik zo houden ook.  ;)