Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Folkert

Hahaha geniaal. Kan me de eindredactie ook wel indenken dat het niet echt goed voor het imago is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Achmed gaan verbieden, ja wadde, de kerk gaat toch ook niet op zen kop staan als ergens de naam Jozef of Maria wordt gebruikt? Geen enkel Moslimland heeft er tot hiertoe over gevallen en Zuid Afrika, waar we weinig van horen op dat vlak, wel, bizar!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Buschauffeur randt tiener aan

Een 41-jarige buschauffeur uit Alken heeft een 14-jarig meisje aangerand. Later bood hij via de microfoon in de bus zijn excuses aan.

De chauffeur besloot tijdens zijn rit 'even pauze' te nemen en stopte de bus. Vervolgens liep hij naar de achterkant waar een 14-jarig meisje zat. Hij legde zijn hand op haar been en raakte haar borsten aan. Ook wilde hij 'even controleren of ze wel een bh droeg', zei hij.

Het meisje raakte volledig van slag door het voorval. De buschauffeur bood later zijn excuses aan haar aan via de microfoon.

De Belg is donderdag door de rechtbank veroordeeld tot een jaar celstraf en een boete van 2.200 euro. Hij moet de ouders van zijn slachtoffer een schadevergoeding van 700 euro betalen, meldt Het Belang van Limburg.


Martin

Python onder spatbord van Volvo

Een vermiste koningspython van Deventenaar Raymond Oosterbroek blijkt een half jaar lang onder het spatbord van zijn Volvo S40 te hebben gebivakkeerd. "Hij heeft heel Nederland kunnen zien, want ik heb er het afgelopen half jaar meer dan 3000 kilometer mee gereden. Ja, hij leeft nog, maar hij is wel sterk verzwakt", zegt een desondanks dolblije Oosterbroek.


Eigenaar Raymond Oosterbroek is
dolblij nu zijn slang weer veilig uit zijn auto is.


Autoverkoper Marten van Kastel van autobedrijf Tonny Keijzers in Apeldoorn ontdekte de slang bij toeval toen hij foto's voor de website wilde maken van de inmiddels ingeruilde auto. "Ik zag iets zitten, iets bruinachtigs. Ik dacht eerst dat het een blaadje was, maar toen zag ik een slangenkop. Plots bewoog hij. Ik ben me rot geschrokken!"

De medewerkers wisten de slang in een ton te stoppen en alarmeerden de Dierenambulance.

De slangenhouder raakte zijn huisdier een half jaar geleden kwijt. "Hij was samen met zijn vrouwtje ontsnapt. Die vond ik achter de broodtrommel, het mannetje bleef zoek."


Supermariobros

Computer gedraagt zich bijna als mens

Een computer heeft een groep mensen bijna doen geloven dat hij een mens is in de zogenaamde Turing-test. Daarbij verhoren personen een computer en andere mensen.

Test
Als de vragenstellers aan het einde van de test kunnen zeggen welke gesprekspartner een computer en welke een mens is, hebben de computers gefaald. Als de computer dertig procent van de ondervragers weet te foppen, slaagt hij.

Twijfel
Afgelopen weekend wist computer Elbot maar liefst 25 procent van de mensen om de tuin te leiden. Dat is het hoogste percentage tot nu toe, meldt de Telegraaf. Daarbij komt dat hij degenen die hem wel als computer wisten te ontmaskeren, toch nog wel erg twijfelden.

Website
Je kan met Elbot ook zelf een praatje maken: http://www.elbot.com/ , en dat gaat verrassend vlot. Tenzij je hem vervelende vragen stelt, dan heeft hij wel de neiging van onderwerp te veranderen...

Martin

Woede over dorp vol kerstversieringen

Met nog ruim twee maanden te gaan, zijn sommige winkeliers al niet meer te houden. Verschillende straten zijn in Coleford al helemaal volgehangen met kerstversieringen, dit tot grote ergernis van veel Britten.



De kerstvrijwilligers in het plaatsje Coleford zijn vorige week al begonnen met het aanbrengen van lampjes, bomen, Maria´s en kerstbomen. "En dit is nog maar het begin", aldus een inwoner van het plaatsje. "We zijn nog wel tot eind november bezig tot het helemaal af is". Hij zegt dat ze zo vroge beginnen omdat ze het werk anders niet op tijd afkrijgen. De vrijwilligers kunnen namelijk alleen maar op zondag aan de grote klus werken.

Een hotelmanager snapt er niets van. "Halloween moet nog komen en dan zit ik al tussen de kerstspullen". Ook andere ondernemers vinden het veel te vroeg. "Het grote risico is dat mensen verveeld raken door alle kerstversieringen en tegen de tijd dat het kerst is niks meer kopen", vreest een ondernemer.


Jasper

Pff. Ik dacht dat het een ongeschreven wet was dat de Kerstman niet in het straatbeeld verscheen voordat Sinterklaas weer naar Spanje vertrokken is?

Folkert

Citaat van: Jasper op 16 oktober 2008 - 01:02:29
Pff. Ik dacht dat het een ongeschreven wet was dat de Kerstman niet in het straatbeeld verscheen voordat Sinterklaas weer naar Spanje vertrokken is?
Mijn broertje heeft het zelfs paar jaar voor elkaar gekregen dat er in ons huis geen kerst spullen mochten komen tot na zijn verjaardag :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 oktober 2008 - 01:02:29
Pff. Ik dacht dat het een ongeschreven wet was dat de Kerstman niet in het straatbeeld verscheen voordat Sinterklaas weer naar Spanje vertrokken is?
In principe wel, maar kerstverlichting boven straten zie je wel vaker reeds vanaf midden tot eind november. Midden oktober is wel wat zwaar overdreven, dat het zoveel werk is, wil volgens mij eerder zeggen dat ze overdrijven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ziekelijke bruiloft tegengehouden

Een islamitisch bruidsfeest, waar een jongetje van 7 jaar en een 5-jarig meisje met elkaar moesten trouwen, is tegengehouden door de Pakistaanse politie.



Agenten arresteerden de islamitische geestelijke en de ouders van de kinderen.

Op de voorgenomen bruiloft van Mohammad Waseem en Nishain Karachi waren honderd gasten aanwezig.

De Pakistaanse wet verbiedt huwelijken onder de 18 jaar, maar sommige moslims in het land vinden dat het mag zo gauw de kinderen de puberteit hebben bereikt.

Beelden tonen de kinderen in traditionele bruidskledij. Agenten wikkelden ze na de arrestatie in dekens. Het meisje huilt hard.

De ouders wilden met het huwelijk een einde maken aan een acht jaar durende vete tussen de families. Ze moeten dit weekend voor de rechter verschijnen. De maximumstraf is een maand gevangenis en een boete van 8 euro.


Folkert

8 euro? Dat is pas ziek. Ze zouden opgesloten moeten worden en 20 miljoen euro boete.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 14:43:53
8 euro? Dat is pas ziek. Ze zouden opgesloten moeten worden en 20 miljoen euro boete.
Hoeveel is 8 euro daar waard? Misschien is het wel een fortuin...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 november 2008 - 15:14:51
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 14:43:53
8 euro? Dat is pas ziek. Ze zouden opgesloten moeten worden en 20 miljoen euro boete.
Hoeveel is 8 euro daar waard? Misschien is het wel een fortuin...
Ja ok, die 20miljoen was wat overdreven, maar 8 euro vind ik zelfs daar weinig voor zo'n vergrijp. En daarworden toch ook nog steeds handen afgehakt  bij diefstal?
Maar goed ik vind 1 maand gevangenis straf ook maar te weinig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 16:49:59
Citaat van: Ferrari 2008 op 02 november 2008 - 15:14:51
Citaat van: Burorri op 02 november 2008 - 14:43:53
8 euro? Dat is pas ziek. Ze zouden opgesloten moeten worden en 20 miljoen euro boete.
Hoeveel is 8 euro daar waard? Misschien is het wel een fortuin...
Ja ok, die 20miljoen was wat overdreven, maar 8 euro vind ik zelfs daar weinig voor zo'n vergrijp. En daarworden toch ook nog steeds handen afgehakt  bij diefstal?
Maar goed ik vind 1 maand gevangenis straf ook maar te weinig.
Ik weet niet, het is een bruiloft hé, veel huwelijken worden daar gearangeerd. Het is niet dat ze ze tot seks hebben gedwongen ofzo hé, of verkracht of whatever. Het is maar een huwelijk, of je ze nu op hun 5de of op hun 18de uithuwelijkt, wat maakt het uit...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Bootvluchtelingen eten elkaar op om te overleven

Een groep bootvluchtelingen uit de Dominicaanse Republiek heeft z'n vlucht naar een 'betere wereld' overleefd door overleden reisgenoten op te eten. Dat melden de Dominicaanse autoriteiten.

De groep werd gevonden bij de Turks- en Caicoseilanden, ten noorden van hun land. Een van de vijf overlevenden, de enige vrouw in de groep, overleed later in het ziekenhuis.

Laatst overledene
De vier overlevenden, die deel uitmaakten van een groep van 33 Dominicaanse migranten, vertelden dat ze, toen er geen voedsel meer was, het lichaam verorberden van degene die het laatst overleden was.

Kapitein verlaat schip
De groep was op weg naar Puerto Rico. Ze raakten uit koers nadat de kapitein het schip had verlaten. Familieleden meldden dat de vluchtelingen vermist waren.

Moedermelk
Ieder jaar proberen honderden Dominicanen in kleine, vaak zelfgemaakte bootjes Puerto Rico te bereiken via de gevaarlijke Mona Passage. In 2004 overleefden 36 bootvluchtelingen van een groep van 87 op moedermelk, zeewater en mensenvlees.