Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 13:39:40
Das soms best lullig.

Vooral van die cobra slang dan.
Inderdaad, ook van de pindanootjes :-\ Van die parachute, zijn ze zeker dat het geen zelfmoord was? Enfin, hangt er vanaf wat er op de beelden staat natuurlijk, als die nog bruikbaar waren tenminste :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 21 september 2008 - 14:03:52
Citaat van: Burorri op 21 september 2008 - 13:39:40
Das soms best lullig.

Vooral van die cobra slang dan.
Inderdaad, ook van de pindanootjes :-\ Van die parachute, zijn ze zeker dat het geen zelfmoord was? Enfin, hangt er vanaf wat er op de beelden staat natuurlijk, als die nog bruikbaar waren tenminste :)
Je moet wel erge honger hebben om je daar uit te eten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Stoep niet geveegd in Brugge: 100 euro boete!

Bruggelingen die hun stoep of greppel niet vegen, riskeren een boete van 50 euro. Daar komt nog eens 50 euro bovenop als vergoeding voor de opruimingswerken.

De politie zal in oktober extra streng optreden tegen zwerfvuil. 'Eerst zullen we de mensen gewoon aanspreken. Bij een nieuwe overtreding wordt een proces-verbaal opgemaakt. We willen tonen dat het menens is', zegt politiecommissaris Philippe De Wulf.

De stad Brugge krijgt steeds meer meldingen over zwerfvuil, ondanks een grootscheepse sensibiliseringscampagne in maart. 'Vanaf oktober treden we repressief op. Iedereen is verplicht om zijn eigen stoep en greppel net te houden. Ook vallende bladeren worden als zwerfvuil beschouwd', waarschuwt de Brugse schepen voor Leefmilieu Moniek Boydens (CD&V).

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 23 september 2008 - 08:49:46
Stoep niet geveegd in Brugge: 100 euro boete!

Bruggelingen die hun stoep of greppel niet vegen, riskeren een boete van 50 euro. Daar komt nog eens 50 euro bovenop als vergoeding voor de opruimingswerken.

De politie zal in oktober extra streng optreden tegen zwerfvuil. 'Eerst zullen we de mensen gewoon aanspreken. Bij een nieuwe overtreding wordt een proces-verbaal opgemaakt. We willen tonen dat het menens is', zegt politiecommissaris Philippe De Wulf.

De stad Brugge krijgt steeds meer meldingen over zwerfvuil, ondanks een grootscheepse sensibiliseringscampagne in maart. 'Vanaf oktober treden we repressief op. Iedereen is verplicht om zijn eigen stoep en greppel net te houden. Ook vallende bladeren worden als zwerfvuil beschouwd', waarschuwt de Brugse schepen voor Leefmilieu Moniek Boydens (CD&V).
Vind ik nog niet eens zo'n heel gek idee.
Trotse vader van Rosalie(L)

Juan

Citaat van: Burorri op 23 september 2008 - 09:24:47
Citaat van: Supermariobros op 23 september 2008 - 08:49:46
Stoep niet geveegd in Brugge: 100 euro boete!

Bruggelingen die hun stoep of greppel niet vegen, riskeren een boete van 50 euro. Daar komt nog eens 50 euro bovenop als vergoeding voor de opruimingswerken.

De politie zal in oktober extra streng optreden tegen zwerfvuil. 'Eerst zullen we de mensen gewoon aanspreken. Bij een nieuwe overtreding wordt een proces-verbaal opgemaakt. We willen tonen dat het menens is', zegt politiecommissaris Philippe De Wulf.

De stad Brugge krijgt steeds meer meldingen over zwerfvuil, ondanks een grootscheepse sensibiliseringscampagne in maart. 'Vanaf oktober treden we repressief op. Iedereen is verplicht om zijn eigen stoep en greppel net te houden. Ook vallende bladeren worden als zwerfvuil beschouwd', waarschuwt de Brugse schepen voor Leefmilieu Moniek Boydens (CD&V).
Vind ik nog niet eens zo'n heel gek idee.
Een stoep is eigendom van de gemeente, dus waarom zou de gemeente dat niet moeten onderhouden?
Dat je het wat deftig houdt, tot daar toe, maar zelfs voor vallende bladeren :o
Juan

Folkert

Citaat van: Juan op 23 september 2008 - 13:32:36
Citaat van: Burorri op 23 september 2008 - 09:24:47
Citaat van: Supermariobros op 23 september 2008 - 08:49:46
Stoep niet geveegd in Brugge: 100 euro boete!

Bruggelingen die hun stoep of greppel niet vegen, riskeren een boete van 50 euro. Daar komt nog eens 50 euro bovenop als vergoeding voor de opruimingswerken.

De politie zal in oktober extra streng optreden tegen zwerfvuil. 'Eerst zullen we de mensen gewoon aanspreken. Bij een nieuwe overtreding wordt een proces-verbaal opgemaakt. We willen tonen dat het menens is', zegt politiecommissaris Philippe De Wulf.

De stad Brugge krijgt steeds meer meldingen over zwerfvuil, ondanks een grootscheepse sensibiliseringscampagne in maart. 'Vanaf oktober treden we repressief op. Iedereen is verplicht om zijn eigen stoep en greppel net te houden. Ook vallende bladeren worden als zwerfvuil beschouwd', waarschuwt de Brugse schepen voor Leefmilieu Moniek Boydens (CD&V).
Vind ik nog niet eens zo'n heel gek idee.
Een stoep is eigendom van de gemeente, dus waarom zou de gemeente dat niet moeten onderhouden?
Dat je het wat deftig houdt, tot daar toe, maar zelfs voor vallende bladeren :o
Het gaat toch om de stoep voor de deur van je eigen huis toch?

Ja, maar het zou geen kwaad kunnen als jij als buurt bewoner dat stukje ook beetje schoon maakt/houd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ik zou dat vanzelf al doen, maar ik vind niet dat ze het kunnen verplichten. Het is een stoep van de gemeente. Nuja, anders zou de stad gewoon wekelijks een poetsdoenst langssturen, wat veel belastingsgeld zou kosten, dus zijn ze ook weer niet tevreden. Een goedkope en propere oplossing waar vooral de stad profijt aan doet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 september 2008 - 20:33:12
Ik zou dat vanzelf al doen, maar ik vind niet dat ze het kunnen verplichten. Het is een stoep van de gemeente. Nuja, anders zou de stad gewoon wekelijks een poetsdoenst langssturen, wat veel belastingsgeld zou kosten, dus zijn ze ook weer niet tevreden. Een goedkope en propere oplossing waar vooral de stad profijt aan doet.
Haha, poetsen. Mijn buurmeisje zegt dat ook altijd.
Rare mensen die Belgen en Limburgers. :o ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 14:05:15
Citaat van: Ferrari 2008 op 23 september 2008 - 20:33:12
Ik zou dat vanzelf al doen, maar ik vind niet dat ze het kunnen verplichten. Het is een stoep van de gemeente. Nuja, anders zou de stad gewoon wekelijks een poetsdoenst langssturen, wat veel belastingsgeld zou kosten, dus zijn ze ook weer niet tevreden. Een goedkope en propere oplossing waar vooral de stad profijt aan doet.
Haha, poetsen. Mijn buurmeisje zegt dat ook altijd.
Rare mensen die Belgen en Limburgers. :o ;D
Eigenlijk zeg ik, zelden poetsen, eerder kuisen. Maar poetsen is wsl door het woord stoep sneller in me opgekomen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 24 september 2008 - 15:25:01
Citaat van: Burorri op 24 september 2008 - 14:05:15
Citaat van: Ferrari 2008 op 23 september 2008 - 20:33:12
Ik zou dat vanzelf al doen, maar ik vind niet dat ze het kunnen verplichten. Het is een stoep van de gemeente. Nuja, anders zou de stad gewoon wekelijks een poetsdoenst langssturen, wat veel belastingsgeld zou kosten, dus zijn ze ook weer niet tevreden. Een goedkope en propere oplossing waar vooral de stad profijt aan doet.
Haha, poetsen. Mijn buurmeisje zegt dat ook altijd.
Rare mensen die Belgen en Limburgers. :o ;D
Eigenlijk zeg ik, zelden poetsen, eerder kuisen. Maar poetsen is wsl door het woord stoep sneller in me opgekomen.
hehe, Kuisen. :P
Heeft zij ook wel eens gebruikt geloof ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

McChouffe

Stoep? Poetsen?

Troittoir en kuisen ja  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin

Inbreker gespiest aan hek

Deze inbreker kwam niet ver. De 32-jarige man wilde een museum in Zuid-Afrika insluipen maar viel met zijn achterste in een van de spijlen van het hek. Hij zat twee uur lang vast.



De politie heeft de man bevrijd.

De dief vertelde de agenten dat hij geen pijn had. Dat kwam vermoedelijk omdat hij erg dronken was.


Martin

Baas geeft secretaresse nieuwe borsten

Nadat Claudia in de Duitse krant Bild had geposeerd waarin ze klaagde over haar te kleine cupmaat, kreeg ze van haar baas spontaan nieuwe borsten aangeboden.



Verduizend euro betaalde de baas voor de siliconen, waarmee Claudia nu een cup DD heeft.

"Met mijn lengte van 1.80 meter en cupmaat 75A ziet het geheel er triest uit", zei ze in het interview in februari. Consultant Marco Bauschke (29) besloot meteen geld te doneren voor een borstvergroting. "Claudia doet haar werk goed. Ik zie de gift als een opslag voor haar."

In mei ging de 31-jarige onder het mes. Bauschke is "blij dat hij haar kon helpen haar droomwens te vervullen". Zelf kijkt hij ook erg gelukkig op de foto...


Supermariobros

Seks achter rug Nederlandse nieuwslezer

Nog maar eens een geintjeeeuuu! Het kan tegenwoordig niet op bij onze noorderburen... Na het clowneske advertentiefilmpje met Bassie, werd het vanochtend - voor de grap - effe heet achter de rug van RTL4-nieuwslezer Ronald Koopman. Twee collega's trokken de aandacht naar zich toe door een heuse seksscène op te voeren.

De eindredactie kon er niet mee lachen en knipte de aangebrande boel snel uit de nieuwsuitzending. Het originele filmpje is hier nog altijd te bekijken. Let u vooral niet op het nieuwsanker.

http://www.dumpert.nl/mediabase/258021/2e2907df/exclusief_de_rtl4_sekstape.html

Martin

Zuid-Afrika verbiedt Achmed de terrorist

Achmed the Dead Terrorist mag niet meer op de Zuid-Afrikaanse televisie. Een reclame met een fragment van de pop aan de arm van buikspreker/ komiek Jeff Dunham is volgens de reclamecodecommissie in het land beledigend voor moslims. Dat meldde het Amerikaanse vakblad Variety vrijdag.



Het fragment waarin de pop roept: "Silence! I kill you!", is in veel landen, waaronder Nederland, populair als ringtone.

De Zuid-Afrikaanse reclameautoriteit ASA kan er echter niet om lachen. ASA valt vooral over het feit dat Achmed één van de namen van de belangrijkste Islamitische profeet Mohammed is. Het is ook een zeer algemene Arabische jongensnaam.