Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Nope, niet dat ik me kan herinneren :)

Ontopic:

Oudje parkeert wagen in winkel en haalt bier uit rek
Een vrouw van 74 knalde met haar Cadillac door de vitrine van een winkel, stapte uit en ging bier halen.

Budweiser
Lynne Rice parkeerde haar wagen in Joe's Food Mart en richtte daarbij heel wat schade aan. Het ongeval kon haar blijkbaar niet stoppen want ze kroop uit haar wagen, ging naar de koelinstallatie en haalde een sixpack Budweiser uit het rek, vertelt winkeluitbater Awada. "Ik kan het nog altijd niet vatten. Ze was ondanks alles nog in staat om te stappen." Het vrouwtje wilde afrekenen maar de uitbater wilde haar geen bier meer verkopen. Dat was niet met haar zin en ze duwde hem en toen werd de politie gebeld. De agenten lieten haar overbrengen naar een ziekenhuis. Later werd ze opgepakt voor openbare dronkenschap en op borg weer vrijgelaten. (vsv)


;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 03 juli 2008 - 09:24:25
Nope, niet dat ik me kan herinneren :)

Ontopic:

Oudje parkeert wagen in winkel en haalt bier uit rek
Een vrouw van 74 knalde met haar Cadillac door de vitrine van een winkel, stapte uit en ging bier halen.

Budweiser
Lynne Rice parkeerde haar wagen in Joe's Food Mart en richtte daarbij heel wat schade aan. Het ongeval kon haar blijkbaar niet stoppen want ze kroop uit haar wagen, ging naar de koelinstallatie en haalde een sixpack Budweiser uit het rek, vertelt winkeluitbater Awada. "Ik kan het nog altijd niet vatten. Ze was ondanks alles nog in staat om te stappen." Het vrouwtje wilde afrekenen maar de uitbater wilde haar geen bier meer verkopen. Dat was niet met haar zin en ze duwde hem en toen werd de politie gebeld. De agenten lieten haar overbrengen naar een ziekenhuis. Later werd ze opgepakt voor openbare dronkenschap en op borg weer vrijgelaten. (vsv)


;D ;D ;D
Dus het heeft ook al je negatieve korte termijn geheugen aan getast, net zoals bij de vrouw.
Interresant  :-*


Hahaha, dat ga ik later ook doen. Maar dan zonder te rijden, en alleen dronken zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Seks voor benzine

Ook de Amerikanen balen van de steeds duurder wordende benzine. Angela Eversole (34) besloot haar lichaam te verkopen voor een waardebon van 95 liter bij het tankstation.



Kenneth Nowak betaalde de tegoedbon in ruil voor seks. Ze werden dit weekend echter betrapt door de politie van Kentucky.
Zij staat terecht voor illegale prostitutie, hij voor het gebruikmaken van haar diensten.
"Wat triest dat iemand zijn lichaam verkoopt voor benzine", vindt de aanklager.

Martin

Baby te koop voor 1 euro

Een Duits stel had hun baby te koop gezet op E-Bay omdat het te luidruchtig zou zijn.
Autoriteiten haalden de baby daarop weg bij de 23-jarige moeder en 24-jarige vader. De twee beweren dat het een uit de hand gelopen grap was.

De rechtbank gelooft dat het de ouders niet om babyhandel te doen was en besloot donderdag dat het kind weer terug moest naar de ouders.

De baby stond eind mei te koop voor slechts 1 euro. Na bijna drie uur had nog niemand een bod gedaan. De advertentie was vrijwel direct daarna verwijderd.

meatball

Citaat van: Martin op 03 juli 2008 - 19:27:54
Baby te koop voor 1 euro

Een Duits stel had hun baby te koop gezet op E-Bay omdat het te luidruchtig zou zijn.
Autoriteiten haalden de baby daarop weg bij de 23-jarige moeder en 24-jarige vader. De twee beweren dat het een uit de hand gelopen grap was.

De rechtbank gelooft dat het de ouders niet om babyhandel te doen was en besloot donderdag dat het kind weer terug moest naar de ouders.

De baby stond eind mei te koop voor slechts 1 euro. Na bijna drie uur had nog niemand een bod gedaan. De advertentie was vrijwel direct daarna verwijderd.

Van overreageren gesproken,kan men nu niet eerst eens ernstig met die mensen spreken alvorens die baby weg te halen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

"Niet tevreden met examenuitslag? Bel ons!"

Studenten die niet akkoord gaan met hun examenuitslag, kunnen terecht bij Arnout De Wachter. De advocaat biedt via affiches op de mededelingenborden in de Antwerpse universiteit en hogescholen zijn diensten aan. Docenten vinden dit een stap te ver en hebben alles verwijderd.

"Ik heb een kleine dertig affiches opgehangen", zegt de Antwerpse advocaat Arnout De Wachter in Gazet van Antwerpen. "Maar op sommige plaatsen, zoals in de Plantijn Hogeschool, was de proclamatie helaas al voorbij. Eind augustus, voor de tweede zit, ga ik opnieuw affiches hangen. Als ik nog mag..."

De publiciteitscampagne van advocatenkantoor De Wachter kan immers op weinig begrip rekenen in het onderwijs. "Ik heb van de Karel de Grote- Hogeschool, waar ik tot 2003 heb lesgegeven, een brief gekregen dat mijn affiches in geen enkele campus welkom zijn", zegt de advocaat. "Privé-initiatieven zijn niet toegestaan, is het argument. Maar de valven bulken van de privéaankondigingen."

Martin

Oeps: bruid halfnaakt voor trouwaltaar

Een Italiaanse bruid stond in Rapallo plotseling halfnaakt voor het trouwaltaar en de bruiloftsgasten. Naden van haar bruidsjurk hadden ineens losgelaten tijdens de huwelijksceremonie.

Dit heeft het Italiaanse persbureau ANSA zaterdag gemeld. De vrouw heeft een schadeclaim van 23.000 euro ingediend tegen de kleermaker. Zij heeft morele schade geleden van de gênante situatie en heeft nu ook niet de traditionele foto's van wat de mooiste dag van haar leven had moeten worden.

Folkert

Citaat van: Martin op 06 juli 2008 - 13:45:41
Oeps: bruid halfnaakt voor trouwaltaar

Een Italiaanse bruid stond in Rapallo plotseling halfnaakt voor het trouwaltaar en de bruiloftsgasten. Naden van haar bruidsjurk hadden ineens losgelaten tijdens de huwelijksceremonie.

Dit heeft het Italiaanse persbureau ANSA zaterdag gemeld. De vrouw heeft een schadeclaim van 23.000 euro ingediend tegen de kleermaker. Zij heeft morele schade geleden van de gênante situatie en heeft nu ook niet de traditionele foto's van wat de mooiste dag van haar leven had moeten worden.
Hahahaha omg :D.

Dan is 23.000 nog weinig.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Voor één keer vind ik een schadeclaim eens terecht. Vaak claimen mensen maar om te claimen, maar dit is wel begrijpbaar.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 juli 2008 - 13:52:50
Voor één keer vind ik een schadeclaim eens terecht. Vaak claimen mensen maar om te claimen, maar dit is wel begrijpbaar.
Ik heb er wel meerdere gehoort of gezien waar van ik denk dat die terecht waren.
Bv die vrouw die Phillip Morris(of hoe heette dat bedrijf ook al weer?) aanklaagde toen ze kanker kreeg. ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Lol, das dan zo'n typisch Amerikaanse claim natuurlijk, belachelijk :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Gecontroleerde ontploffing gaat fout

Een gecontroleerde ontploffing heeft in Bilthoven onverwacht vernielingen aangericht.
De explosie was bedoeld om een grote bunker op het voormalige MOB-complex aan de Groenekanseweg te slopen, waar bedrijventerrein Larenstein is gepland. Wat er precies mis is gegaan is vooralsnog onduidelijk. Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen.

Volgens de eerste berichten van getuigen zijn bij de enorme knal diverse auto's beschadigd geraakt en zijn er zelfs zware brokstukken tegen een nabijgelegen flatgebouw gekomen. Een getuige meldt dat een projectiel door het dak van een huis is gegaan.

Omwonenden reageren geschrokken en boos. De gemeente had vooraf bekend gemaakt dat de bunker met een serie explosies zou worden gesloopt, maar volgens getuigen was het niemand duidelijk dat een deel vandaag zou worden opgeblazen.

Martin

Hasj-plantage op kerkhof

In Vietnam zijn twee mensen aangehouden omdat zij op een kerkhof in Hanoi een hasj-plantage runden.

De twee, medewerkers van het kerkhof, stonden op het punt voor de eerste keer cannabis te oogsten. Cannabis dient onder meer als grondstof voor hasj en marihuana.

De 44-jarige Nguyen Manh Hung, beheerder van het kerkhof, en de 46-jarige Ho A Lau werden opgepakt nadat de politie cannabis-planten had gevonden op een stukje grond van 25 vierkante meter op het kerkhof.

Lau, afkomstig uit een noordelijke bergprovincie, vertelde dat hij de zaden begin dit jaar gekregen had en dat zij op het punt stonden te oogsten. Vietnam heeft strenge wetten als het gaat om drugs. In sommige gevallen kan zelfs de doodstraf opgelegd worden. Niettemin is het land lange tijd gebruikt als doorvoerland voor de handel in onder meer heroïne, hasj, opium en amfetamine-pillen

Martin

Plassen loont

Het is een beetje de omgekeerde wereld. Normaal moet je geld betalen om ergens van het toilet gebruik te kunnen maken.

In Musiri, een plattelands-stadje in het zuiden van India, doen ze dat anders. Daar krijg je geld toe als je van een openbaar toilet gebruik maakt. Dat kan oplopen tot ongeveer een dollar in de maand, in dit gebied een heel behoorlijk bedrag.

Op het platteland in India, waar nauwelijks of geen riolering is, is het heel gewoon dat mensen op straat hun behoefte doen. Omdat de autoriteiten dat ook niet al te fris vinden, heeft men in het plaatsje Musiri openbare toiletten geplaatst. Dan is het natuurlijk wel de bedoeling dat die ook gebruikt gaan worden. Dus worden mensen beloond als ze van het openbaar toilet gebruik maken.

De actie lijkt een succes, want doordat de mensen nu in de rij staan om van het openbaar toilet gebruik te maken, is het op straat een stuk schoner en vooral ook hygiënischer geworden, aldus de Indiase krant The Times of India.

De urine wordt bovendien verzameld om te onderzoeken in hoeverre deze gebruikt kan worden in de landbouw.

Supermariobros

Amerikaanse parkeert wagen in zwembad van buren

De buren van de Amerikaanse Kim Taylor konden hun ogen niet geloven. In hun zwembad stond plots een rode Mazda geparkeerd.



Kim Taylor zelf wist ook niet hoe ze zich moest verontschuldigen en reageerde geschokt toen ze haar Mazda Convertible in het zwembad van haar buren zag staan. De Amerikaanse was ervan overtuigd dat ze de handrem had opgezet toen ze haar auto op een helling parkeerde.

Maar de wagen rolde toch van de helling naar beneden en ging door het hek van de buren en belandde in het zwembad. Een takelwagen had meerdere uren nodig om de wagen weer op het droge te krijgen.

;D :D ;D :D ;D