Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Martin op 19 juni 2008 - 08:56:47
Ophef in België over weervrouw in boerka

In België is ophef ontstaan over de presentatie van het weerbericht op Télé Bruxelles dinsdag door een vrouw in een boerka.



Liberale politici in het bestuur van de omroep spreken over een schandaal. Ze hebben vrijdag een indringend gesprek met de directeur, die inmiddels toegeeft dat de uitzending zo niet had mogen plaatsvinden. In de stad Brussel is het dragen van boerka's verboden.

De omroep geeft sinds november zijn kijkers de kans zelf het weerbericht te presenteren. In het filmpje van dinsdag verscheen een zekere Fadila, die de weersvoorspellingen voor woensdag presenteerde in een boerka, zodat alleen haar ogen te zien waren.

Het moet ook verboden worden die kut Boerkas. Dat ze die dingen thuis dragen, ok, maar in het openbaar of op TV vind ik echt te gek worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

http://frontpage.fok.nl/nieuws/93869

Kind geboren met penis op de rug.
Hoe is het mogelijk.
Achter iemands rug omlullen word bij hem ook heel andere betekenis.
Of je kan me rug op.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Australiër is al tien jaar niet bij de kapper geweest

Phil Moore, geen haar op z'n hoofd denkt er aan om naar de kapper te gaan. De kappers in het Australische plaatsje Elmhurst hebben de voorbije tien jaar geen bal verdiend aan Phil Moore. De 42-jarige zonderling heeft namelijk het voorbije decennium niet één keer z'n haar laten knippen, een occasionele 'snoeibeurt' niet te na gesproken.



Attractie
Zijn wapperende manen en dito baard zijn inmiddels stilaan een toeristische attractie aan het worden. En Phil is vast van plan om zijn haardos nog een hele tijd vrij spel te geven.

Zo vader, zo zoon
De grootste fan van Phil is zijn zoon Blake. Die heeft al te kennen gegeven dat hij hetzelfde weelderig begroeide pad van zijn pa wil inslaan.

Probeer zo maar eens je haar te wassen.   :o

alonsolover

Citaat van: Supermariobros op 20 juni 2008 - 11:20:08
Australiër is al tien jaar niet bij de kapper geweest

Phil Moore, geen haar op z'n hoofd denkt er aan om naar de kapper te gaan. De kappers in het Australische plaatsje Elmhurst hebben de voorbije tien jaar geen bal verdiend aan Phil Moore. De 42-jarige zonderling heeft namelijk het voorbije decennium niet één keer z'n haar laten knippen, een occasionele 'snoeibeurt' niet te na gesproken.



Attractie
Zijn wapperende manen en dito baard zijn inmiddels stilaan een toeristische attractie aan het worden. En Phil is vast van plan om zijn haardos nog een hele tijd vrij spel te geven.

Zo vader, zo zoon
De grootste fan van Phil is zijn zoon Blake. Die heeft al te kennen gegeven dat hij hetzelfde weelderig begroeide pad van zijn pa wil inslaan.

Probeer zo maar eens je haar te wassen.   :o
Haha

Folkert

"Heerlijk, zulke exentrieke mensen :D
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

13-jarige Duitser rijdt 800 kilometer naar Parijs

Een 13-jarige Duitse jongen verveelde zich zo dat hij besloot om in de automaat van zijn oma een tochtje te maken. De tiener legde via Nederland achthonderd kilometer af voordat zijn avontuur na tien dagen bij Parijs eindigde.

Om zijn ouders niet verontrust te maken, had de jongen een briefje achtergelaten: Het is hier zo saai. Ik zou iets van de wereld willen zien.

Jan-Ole uit het Oost-Friese Ostrhauderfehn (Nedersaksen) wilde eigenlijk naar Denia aan de Spaanse Costa Blanca, waar hij drie jaar had gewoond. Hij reed onder meer door Amsterdam en Rotterdam.

Kort voor Parijs maakte hij een vergissing. Hij tankte de wagen met benzinemotor vol met diesel. Zijn wagen startte niet meer en een pompbediende waarschuwde de politie.

Ferrari 2010

Dom dat je dan door fout te tanken gestopt wordt ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Oeps! Gevangene per ongeluk vrij

De politie in België heeft gisterenavond jacht gemaakt op een gedetineerde die per vergissing werd vrijgelaten uit de gevangenis van Vorst. De man zou in Brussel met een auto hebben rondgereden en was mogelijk gewapend. Dit meldt Het Laatste Nieuws.

Bronnen binnen de gevangeniswereld bevestigen dat twee weken geleden een gevangene de vrijheid kreeg nadat hij verward werd met een andere gedetineerde, die op één letter na dezelfde naam had en die wel mocht vrijkomen.

De ten onrechte vrijgelaten man werd gespot door agenten. Waarom die pas na twee wekend alarm sloegen is niet duidelijk.

Supermariobros

Hond duwt man in rolstoel

Een dachshund in China duwt de rolstoel van een man. Voorbijgangers merken het beestje nauwelijks op.



Pootje voor pootje
Guai Guai loopt onder de rolstoel en duwt met de voorpoten de rolstoel. Het hondje is zo klein dat voorbijgangers gewoon denken dat het om een gemotoriseerde rolstoel gaat. Het hondje leerde de rolstoel duwen toen het nog een pup was en onder de rolstoel ging spelen. "Toen ik met mijn vader ging wandelen, kroop Guai Guai onder de rolstoel met de voorpoten op de voetsteunen. Zo is het allemaal begonnen", zegt Wang uit Zhengzhou. "In het begin was het niet makkelijk maar pootje voor pootje ging het beter. Toch is het niet zo simpel want mijn vader weegt vijftig kilo. De hond is het nu zo gewoon dat hij helemaal gek wordt als hij een dagje niet de rolstoel kan duwen."

Prachtig!!!  8)

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 23 juni 2008 - 20:32:02
Oeps! Gevangene per ongeluk vrij
En die andere gevangene klaagt niet ofzo dat hij nog niet is losgelaten? :-\ Nuja, één letter verschil, ik kan het die cipiers niet kwalijk nemen, waarschijnlijk hadden ze het verschil niet opgemerkt en als ze het toch hadden opgemerkt dan veronderstelden ze waarschijnlijk dat het een typfout was.

Overigens, die hond, krachtig beestje :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 23 juni 2008 - 09:08:29
Dom dat je dan door fout te tanken gestopt wordt ;D ;D ;D
Hahaha, zal maar gebeuren in de F1 :P

Die hond is inderdaad geweldig. Mooie hond ook vind ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Brit verandert tegen zijn zin in vrouw

Een Britse man is wanhopig op zoek naar medische hulp nadat hij stilaan in een vrouw aan het veranderen is. Dat schrijft The Sun. Terry Wright, een 60-jarige cafézanger uit Birmingham, zegt dat hij sinds een jaar of tien door kinderen in de buurt geplaagd wordt nadat hij zijn baard verloor, borsten en een zachte huid begon te ontwikkelen.



"Ik ben een man, geen vrouw", schreeuwt Wright, die vader is van vijf kinderen, zijn onmacht uit. "En ik wil ook helemaal geen vrouw zijn. Ik wil gewoon weer een normaal leven lijden."

Bloedtesten wezen uit dat Wright abnormaal hoge hoeveelheden van het vrouwelijk hormoon oestrogeen in zijn lichaam had. Dokters stonden voor een raadsel. "We hebben zoiets nog nooit gezien en hebben ook geen flauw idee hoe we hem kunnen behandelen", zeggen ze.

"Dokters vinden me een 'interessant geval' en 'uniek', maar daar ben ik niks mee. Ik wil weer gewoon man worden", zegt de onfortuinlijke Wright. "Kinderen lachen me uit en noemen me 'she-man'. Onlangs liep er een kind op me in. 'Bied je excuses aan de vrouw', zei de moeder."

Hij lijkt toch verdomd goed op een vrouw ook hoor.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 02 juli 2008 - 10:12:33
Brit verandert tegen zijn zin in vrouw

Een Britse man is wanhopig op zoek naar medische hulp nadat hij stilaan in een vrouw aan het veranderen is. Dat schrijft The Sun. Terry Wright, een 60-jarige cafézanger uit Birmingham, zegt dat hij sinds een jaar of tien door kinderen in de buurt geplaagd wordt nadat hij zijn baard verloor, borsten en een zachte huid begon te ontwikkelen.



"Ik ben een man, geen vrouw", schreeuwt Wright, die vader is van vijf kinderen, zijn onmacht uit. "En ik wil ook helemaal geen vrouw zijn. Ik wil gewoon weer een normaal leven lijden."

Bloedtesten wezen uit dat Wright abnormaal hoge hoeveelheden van het vrouwelijk hormoon oestrogeen in zijn lichaam had. Dokters stonden voor een raadsel. "We hebben zoiets nog nooit gezien en hebben ook geen flauw idee hoe we hem kunnen behandelen", zeggen ze.

"Dokters vinden me een 'interessant geval' en 'uniek', maar daar ben ik niks mee. Ik wil weer gewoon man worden", zegt de onfortuinlijke Wright. "Kinderen lachen me uit en noemen me 'she-man'. Onlangs liep er een kind op me in. 'Bied je excuses aan de vrouw', zei de moeder."

Hij lijkt toch verdomd goed op een vrouw ook hoor.

OMG
Maar echt ook. Hoe kut kun je het hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Heeft ie er ook al een kut bijgekregen? Nja, dan is het helemaal fout aan het gaan natuurlijk! :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 02 juli 2008 - 16:00:14
Heeft ie er ook al een kut bijgekregen? Nja, dan is het helemaal fout aan het gaan natuurlijk! :)
Is dat jou neit keer over komen?
Toen men verwachte dat je baard in de keel zou krijgen  er ineens iets anders verdween?
Trotse vader van Rosalie(L)