Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 maart 2008 - 10:31:34
Jak, walgelijk! Om één of andere reden lijkt het me niks men uitwerpselen aan anderen te laten zien, laat staan naar die van anderen te gaan zien! Sommige mensen hebben toch rare gewoonten hoor :-\
Diegene die daar naar gaan kijken zijn nog veel gekker dan die kerel zelf,ik word gek van dat opgeblazen kunstenaarswereldje :(
En vooral als ze nog subsidie's krijgen van mijn geld,dat die gekken wat gaan werken en in hun vrije tijd wat kunsten.
En dan zo'n geschifte Jan Hoed die al die flauwekul nog wat komt ophemelen,afvoeren dat soort kerel's >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Stripteaseuse voor begrafenis van 103-jarige

Een man heeft een stripteaseuse ingehuurd voor de begrafenis van zijn 103-jarige vader. Het meisje danste tien minuten voor de kist van Cai Jinlai in het dorpje Taizhong in Taiwan. Zijn zoon Cai kwam zo een belofte na, meldt United Daily News.



Liefhebber
Zou zijn vader de kaap van de honderd ronden, dan zou een stipteaseuse komen dansen tijdens zijn begrafenis en zo geschiedde dus. Cai Jinlai stierf tijdens zijn wandeling op weg naar het stemlokaal. Hij was de oudste inwoner van zijn dorp en heeft meer dan honderd nakomelingen. Volgens zijn zoon was zijn vader vooral bekend in het dorpje om zijn interesse in stripclubs. "Hij wilde eigenlijk het eiland rondreizen om samen met vrienden shows te bekijken", besluit zijn zoon.

supersteven

Moeder had tijdens Jackass opname seks met 14 jarige.

Een getrouwde moeder heeft gisteren toegegeven dat ze enkele jaren geleden een 14 jarig jongetje aangerand heeft in de filmzaal. Een origineel excuus voor het strelen en 'liefkozen' in hartje Londen had de 36-jarige Attwood wel: alles kaderde in een screentest voor de opnames van het opvoedkundige filmpareltje 'Jackass 2'.

Het verhaal kwam uit na een telefoontje van Attwood naar de jongen thuis. Mama rook onraad, waarop de jeugdige sekspert het een en ander huilend opbiechtte. In de rechtszaal was het vervolgens te beurt aan Attwood om drie strafbare seksfeiten met de minderjarige te bekennen. Op de definitieve uitspraak is het nog even wachten.

bron www.hln.be

o ja het is hoogstwaarschijnlijk hun 1 aprilgrap wegens gebrek aan bronvermelding.
let the sunshine shine in your heart

Ferrari 2010

Wel beetje wansmakelijke 1-aprilgrap dan :-\ Ik vrees dat dit echt is...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

supersteven

Italiaan vreet stembrief op.

Een man uit Napels heeft letterlijk en figuurlijk z'n buik vol van politiek. De 41-jarige zakenman at gisteren namelijk zijn stembrief op in het kiesbureau.

Kakkers

Met deze symbolische daad wilde hij protesteren tegen 'het systeem' en zijn afkeer uiten jegens de Italiaanse politici. "eén hoop kakkers", noemde hij de verkozenen des volks. De man mag zich een boete verwachten wegens het vernielen van verkiezingsmateriaal.

bron www.hln.be
let the sunshine shine in your heart

Supermariobros

Boer beseft niet dat hij met man trouwt

Een Duitse boer wil zijn huwelijk zo snel mogelijk ontbinden. De landbouwer is pas getrouwd met een vrouw die hij op het internet leerde kennen. Op de huwelijksnacht ontdekte hij echter dat zijn bruid een man is.

'Ik ontmoet niet veel vrouwen omdat ik veel werk', vertelt de 55-jarige Wolfgang Zober. 'Een vriend raadde me aan om op het internet een vrouw te zoeken. Ik was verheugd toen ik de 38-jarige Victoria leerde kennen. Toen ik haar ontmoette zag ze er even mooi uit als op de foto's die ze me toestuurde.'

'Ze wist bovendien veel over het boerenleven. Ik besefte toen niet dat ze zelf een boer was geweest. Voor ons huwelijk hadden we alleen gekust en geknuffeld. Op onze huwelijksnacht vertelde ze me dat ze een penis had, en haar echte naam Ralf was. Ik was geschokt'.

Over een ding heeft de 'vrouw' niet gelogen tegen Zober, namelijk dat ze twee kinderen heeft. Alleen had ze er niet bijverteld dat ze de vader is, en niet de moeder.

supersteven

6.000 voor wie het varken van Pink Floyd terugvindt.

Een beloning ter waarde van 6.330 euro en vier 'lifetime' tickets voor het Coachella-festival in Californië, dat is wat Pink Floyd-ster Roger Waters overhad om zijn opblaasbaar reuzenvarken terug in zijn bezit te krijgen. Het 'kunstwerk' van twee verdiepingen hoog ging toepasselijk vliegen tijdens het nummer... 'Pigs', de climax van Waters set op het Californische podium. Op de onderbuik stond 'Obama' geschreven als steunbetuiging voor de democratische presidentskandidaat Barack Obama.

Lang moest de ex-Floyd-bassist niet wachten op heuglijk nieuws. Zijn varken werd - weliswaar in twee stukken - teruggevonden in de buurt van een exclusieve countryclub in La Quinta. Vermits twee verschillende families de ontdekking deden, werd de geldprijs opgesplitst en mogen twee leden van beide gezinnen hun leven lang gratis naar het Coachella-festival.

bron www.hln.be

Met andere woorden ze doen het alweer.
let the sunshine shine in your heart

Supermariobros

Amerikaanse zwanger van achttiende kind

Een Amerikaanse uit de staat Arkansas is zwanger van haar achttiende kind. Michelle Duggar is 41 en zou op nieuwjaarsdag moeten bevallen. Het belooft dan een hectische tijd te worden, want in december en januari vieren zes van de kinderen hun verjaardag. Het gezin vormt het middelpunt van een docusoap van de zender Discovery Health.

De letter J
De Duggars bewonen een enorm huis in de plaats Tontitown met een woonoppervlakte van 650 vierkante meter. Iedereen heeft zijn of haar eigen taak in het huishouden. De kinderen, wier voornaam allemaal met de letter 'J' begint, krijgen thuis onderwijs. De oudste is 20, de jongste negen maanden. Er zijn twee tweelingen.

Elf jaar zwanger
Een rekensommetje leert dat Michelle Duggar in totaal elf jaar van haar leven zwanger was. De huidige zwangerschap is nu zes weken onderweg en alles loopt voorspoedig. De vader van het gezin Jim Bob Duggar, zegt dat ze kinderen zullen blijven krijgen zolang God dat wil.

http://www.youtube.com/watch?v=ulm4FJ7GztA&eurl=http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/271137/2008/05/09/Amerikaanse-zwanger-van-achttiende-kind.dhtml

Supermariobros

Vissen in plasbak Chinees eethuis vallen niet in de smaak

Een restaurant in de Chinese stad Changchun ligt onder vuur omdat er zowat twintig vissen zwemmen in de plasbak van het mannentoilet. "Dit is nefast voor de vissen een getuigt van weinig respect voor de Chinese viscultuur", schrijft de Eastern Asian Economic and Trade Daily.



De vissen in de plasbak worden met gemengde gevoelens onthaald.

Niet voor consumptie
De baas van het restaurant gaat in het verweer door te stellen dat er constant stromend water door het urinoir loopt. "Het water wordt twee keer per dag ververst en er wordt continu zuurstof aan toegevoegd. Eigenlijk is er weinig verschil met een aquarium", luidt het. "Bovendien zijn de vissen bedoeld als attractie voor de gasten en worden ze niet opgediend", zegt de eigenaar.

'Gelieve hier te plassen'
Neemt niet weg dat de gasten wel lichtelijk schrikken als ze zien dat er vissen zwemmen in de pisbak, die bovendien gesierd wordt met het bordje 'Gelieve hier te plassen'. "Mocht dat bordje er niet hangen, zou je denken dat het een aquarium is", zegt een van de klanten.

Een andere gast vindt het dan wel weer een interessant experiment. "Ik kan niet wachten tot ik weer eens moet", zei hij.

Martin

Zwartrijder molesteert buschauffeur

De politie in Milwaukee zoekt een gestoorde die een bus binnenstapte en de chauffeur aanvloog. De weerloze bestuurder kreeg flinke klappen.



De aanvaller had een doek om zijn gezicht, maar is deels nog wel herkenbaar. Hij stormde de bus in en zei 'Remember me?'.

Daarna probeerde hij de rijdende bus te kapen of te laten verongelukken en vervolgens de arm van de chauffeur tegen één van de busstangen te breken. Acht passagiers waren getuige van de brute aanval. De chauffeur wist de bus ondanks alles op het spoor te houden. Uiteindelijk vluchtte de aanvaller.

Eén van de passagiers zei dat de man een mes bij zich had.

Pech voor de overvaller is dat een bewakingscamera alles filmde. Kijk mee.
http://www.breitbart.tv/?p=96763

TheIceman

Duitse moeder zet baby op eBay
Uitgegeven: 24 mei 2008 18:44

BERLIJN - De Duitse politie doet onderzoek naar een vrouw die haar acht maanden oude baby te koop had aangeboden op de internetsite eBay. Dat heeft de politie in de stad Krumbach zaterdag gezegd.

De politie kreeg een tip van internetsurfers die een advertentie zagen met de tekst: "Ik bied mijn bijna nieuwe baby te koop aan, omdat het te veel huilt, man, 70 centimeter lang''.




Het openingsbod was een euro. Gedurende de twee uur dat de advertentie op de site stond waren er geen biedingen.

Grap


Volgens de moeder ging het om een grap. "Ik wilde gewoon zien of iemand een bod zou doen.''

De baby is naar het ziekenhuis gebracht voor controle en de vrouw wordt psychisch onderzocht.

(c) ANP

www.nu.nl

Supermariobros

Japanse kat gepromoveerd tot stationschef

Een spoorwegstation in het Japanse Kinokawa wordt sinds meer dan een jaar bemand door een uitzonderlijke stationschef: Tama, een 9 jaar oude zwerfkat.



Twee jaar geleden werd het personeel van het verlieslatende Kishi station in Kinokawa ontslagen. Tama, een zwerfkat die geboren werd in het station, zorgt sindsdien voor het toezicht.

Vorig jaar werd de kat plots een nationale beroemdheid toen ze gepromoveerd werd tot stationschef. Volgens Yoshiko Yamaki, woordvoerster van de spoorweguitbater, is Tama de perfecte stationschef: 'Ze heeft geduld en charisma, en ze klaagt nooit'.

De mascotte van het station draagt een zwarte kepie en poseert gewillig voor foto's met de passagiers. In plaats van een loon krijgt ze kattenvoer.

Japanners geloven dat katten geluk brengen, en Tama blijkt een mooi voorbeeld van dat bijgeloof. Het aantal passagiers in Kishi station is met tien procent gestegen sinds de kat de functie van stationschef kreeg.

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 28 mei 2008 - 19:13:10
Japanse kat gepromoveerd tot stationschef

Een spoorwegstation in het Japanse Kinokawa wordt sinds meer dan een jaar bemand door een uitzonderlijke stationschef: Tama, een 9 jaar oude zwerfkat.



Twee jaar geleden werd het personeel van het verlieslatende Kishi station in Kinokawa ontslagen. Tama, een zwerfkat die geboren werd in het station, zorgt sindsdien voor het toezicht.

Vorig jaar werd de kat plots een nationale beroemdheid toen ze gepromoveerd werd tot stationschef. Volgens Yoshiko Yamaki, woordvoerster van de spoorweguitbater, is Tama de perfecte stationschef: 'Ze heeft geduld en charisma, en ze klaagt nooit'.

De mascotte van het station draagt een zwarte kepie en poseert gewillig voor foto's met de passagiers. In plaats van een loon krijgt ze kattenvoer.

Japanners geloven dat katten geluk brengen, en Tama blijkt een mooi voorbeeld van dat bijgeloof. Het aantal passagiers in Kishi station is met tien procent gestegen sinds de kat de functie van stationschef kreeg.
Hahah geweldig:D
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

De oudste autorijdster ter wereld

De oudste autorijdster ter wereld liet haar onlangs haar rijbewijs met nog eens vier jaar verlengen.


Lillian Cox, de oudste rijdende vrouw
ter wereld.


De Amerikaanse 101-jarige Lillian Cox, die in Florida woont, rijdt al sinds 1915 auto. De ambtenaar van haar gemeente, Tallahassee, keek raar op toen hij een verzoek van de kekke oude vrouw kreeg om haar rijbewijs te verlengen.

Zelf zit ze momenteel achter het stuur van een modelletje uit 1984.
De behendige bejaarde was onlangs ook te gast in de talkshow van Jay Leno. Ze wilde alleen komen als ze opgehaald zou worden in een limousine.

Folkert

Citaat van: Martin op 30 mei 2008 - 16:31:47
De oudste autorijdster ter wereld

De oudste autorijdster ter wereld liet haar onlangs haar rijbewijs met nog eens vier jaar verlengen.


Lillian Cox, de oudste rijdende vrouw
ter wereld.


De Amerikaanse 101-jarige Lillian Cox, die in Florida woont, rijdt al sinds 1915 auto. De ambtenaar van haar gemeente, Tallahassee, keek raar op toen hij een verzoek van de kekke oude vrouw kreeg om haar rijbewijs te verlengen.

Zelf zit ze momenteel achter het stuur van een modelletje uit 1984.
De behendige bejaarde was onlangs ook te gast in de talkshow van Jay Leno. Ze wilde alleen komen als ze opgehaald zou worden in een limousine.

Dat is een aardig lange tijd dan.
Maar vraag me af of ze niet een test moet doen om te kijken of ze nog goed kan rijden.
In Nederland is het volgens mij zo dat je ook een behendigheids test moet doen na je.....75ste ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)