Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Juan Pablo

Hond moet sperma gaan opsporen

In Zweden heeft de politie een hond getraind om sporen van sperma te vinden. De 4-jarige teef Xena is vermoedelijk de eerste hond ter wereld die een dergelijke training heeft ondergaan. Ze is extreem goed in het vinden van sperma, zegt een woordvoerder van de hondenbrigade in Göteborg.

Xena zal worden ingezet om na verkrachtingen achtergebleven sperma te vinden. Een politiecommissie moet toestemming geven om de hond bij een onderzoek in te zetten.

(ik ben benieuwd hoe ze die getraind hebben:P)

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010



Citaat van: Satosan op 10 augustus 2005 - 16:52:54
Hond moet sperma gaan opsporen

In Zweden heeft de politie een hond getraind om sporen van sperma te vinden. De 4-jarige teef Xena is vermoedelijk de eerste hond ter wereld die een dergelijke training heeft ondergaan. Ze is extreem goed in het vinden van sperma, zegt een woordvoerder van de hondenbrigade in Göteborg.

Xena zal worden ingezet om na verkrachtingen achtergebleven sperma te vinden. Een politiecommissie moet toestemming geven om de hond bij een onderzoek in te zetten.

(ik ben benieuwd hoe ze die getraind hebben:P)

Sorry jongen, maar is echt al oud nieuws...  ;)

Citaat van: Supermariobros op 10 augustus 2005 - 08:31:37
Zweedse spermahond moet helpen verkrachters op te sporen

Een Zweedse politie-eenheid heeft een hond getraind om sperma op te sporen. Het betreft een 4-jarige teef met de naam Xena, meldde een politiewoordvoerster van de hondenbrigade van de stad Göteborg.

Xena is waarschijnlijk de eerste hond ter wereld die getraind is om op de geur van sperma af te gaan en ze is extreem goed in het opsporen ervan, aldus de woordvoerster. Xena zal worden ingezet om achtergebleven sperma na verkrachtingen op te sporen, als tenminste een politiecommissie toestemming verleent om haar daadwerkelijk in te zetten.



Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan Pablo

ohh kut.

ik dacht even dat ik snel was :), Supermariobros verslaan in "vreemde nieuws", ligt dus nog niet binnen mijn mogelijkheden, ..nog niet!

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Ferrari 2010

Citaat van: Satosan op 10 augustus 2005 - 16:55:09
ohh kut.

ik dacht even dat ik snel was :)
kan gebeuren, volgende keer beter  ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Satosan op 10 augustus 2005 - 16:55:09
ik dacht even dat ik snel was :), Supermariobros verslaan in "vreemde nieuws", ligt dus nog niet binnen mijn mogelijkheden, ..nog niet!

't Leven is voor de rappe  :D ;)

Supermariobros

Chinese boeren stelen gas

Brandstoffen zijn kostbaar, en kostbare goederen trekken dieven aan.

Deze Chinese jongen heeft net een grote slag geslagen. Hij vervoert op zijn driewieler een enorme plastic zak met brandstof die hij heeft gevuld aan een oliebron. De zak bevat natuurlijk gas van lokale oliebronnen.

Lokale boeren stelen vaak gas van het Zhongyuan Olieveld ondanks een overheidsverbod.

Supermariobros

Studente die met 64 mannen vrijde klapt uit de biecht

Nathalie S., de 19-jarige studente aan het Brüggemann-Berufskolleg in Dortmund die zich de geschiedenisboeken invrijde door eergisteren met 64 mannen naar bed te gaan in 12 uur, heeft na haar benen nu ook haar boekje geopend. Zo bekent ze dat ze geen enkel orgasme beleefde tijdens de seksmarathon. En ze heeft het er bovendien van in haar rug gekregen.

Moest u nog niet mee zijn: in een bordeel in Keulen ging maandag een bizarre weddenschap door. Twee boezemvriendinnen wilden wel eens weten wie de meeste mannen in bed kon krijgen in een tijdspanne van 12 uur. Voor de weddenschap huurden ze twee kamers in een Keuls sekspaleis af voor 300 euro. Op het internet lieten ze weten dat iedereen die met hen naar bed ging 50 euro zou krijgen. Gevolg: een rij met 1.800 mannen, van wie er uiteindelijk 116 in de kamers passeerden. Nathalie won het uiteindelijk van haar vriendin Tine H., een 29-jarige huisvrouw uit Oberhausen. Met 64 tegen 52. Het grapje kostte de dames in kwestie dus 6.100 euro, geld dat ze naar eigen zeggen opzij hadden gezet voor een strandvakantie.

Stramme spieren
"Ik heb stramme spieren en zeer in mijn rug", vertelt Nathalie vandaag in de Duitse pers. Die is massaal op het verhaal gesprongen nu blijkt dat het wel degelijk geen grap is. Ze spreekt ook de geruchten tegen dat seksfabriek en luxebordeel Pascha in Keulen voor de kosten opdraaide. "Ik heb er flink wat geld bij ingeschoten", beweert Nathalie. "Maar het had erger gekund: ik was vertrokken met het idee dat ik honderd mannen zou halen."

Is Nathalie S. een superslet? Een nymphomane? Mediageil? Zelf zegt ze "gek op seks te zijn, maar niet meer dan gewoon". Nathalie is fan van zanger Peter Maffay (Du bist alles, weetuwel) en leest graag boeken van John Grisham. Een vaste vriend heeft ze niet. Ze werd in 1986 in Dortmund geboren als jongste in een gezin met drie kinderen. Zus Trixie (26) is huisvrouw, broer Hans-Peter (31) leraar. Haar vader stierf toen ze drie was aan een longembolie. Ze herinnert zich daar niet veel van. Fati was voor Nathalie haar stiefvader. "Die was streng, maar rechtvaardig", zegt ze.

"Mutti kan er wel mee leven"
Was, want hij stierf twee jaar geleden aan een hartinfarct. Dat was een woelige tijd voor Nathalie S. Ze stond op het punt haar humaniora af te maken en omdat ze tijdens haar tienerjaren bij de Jugendfeuerwehr was, had ze een carrière als brandweervrouw voor ogen. Of reddingwerkster. Maar ze kreeg te horen dat ze met haar 1 meter 75 en 55 kilo daarvoor niet in aanmerking kon komen. Niet goed wetend wat te doen, begon ze dan maar te werken als kelnerin. Ondertussen volgt ze een opleiding voor visagiste. Als alles goed gaat, studeert ze over twee jaar af.

Wat vind Mutti van haar stunt? "Ik heb een erg gezonde relatie met mijn moeder", zegt Nathalie. "Ik heb met haar altijd over seks kunnen praten." Wist ze ervan? "Nee, maar ze kan er wel mee leven. Ze neemt me zoals ik ben, dus dat komt wel in orde."

Huwelijksaanzoek
Over de mannen met wie ze eergisteren sliep, wil Nathalie ook wel wat kwijt. "Het was moeilijker dan ik dacht. Saaier eigenlijk ook. De mannen wilden het gewoon in de missionarishouding doen - zonder uitzondering. Geen enkel speciaal standje meegemaakt. En de meesten waren bloednerveus. Ze waren ook allemaal onwaarschijnlijk snel klaar." 
"Zelf beleefde ik geen enkele keer een orgasme. Er waren wel een paar hoogtepunten: zo kon ik het voor het eerst een keer met een zwarte doen. Wat wel schattig was: een gast van 20 deed me een huwelijksaanzoek. En er was een familievader bij die berouw kreeg. Uitendelijk heeft hij alleen maar een sigaret gerookt in de kamer."

Supermariobros

Vrouw slaat eenbenige man met beenprothese

Greg Gale uit Midland in de Amerikaanse staat Michigan kreeg vorige week woensdag slaag van zijn vriendin. Die sloeg hem verschillende keren met zijn beenprothese. Gale verloor zijn been twintig jaar geleden in een treinongeluk.

Toen hij vorige woensdag ruzie kreeg met zijn vriendin Tammy Johnson, liep dat aardig uit de hand. Na een felle woordenwisseling  nam Johnson een van de reserve kunstbenen van haar vriend uit de kast en begon er hem verschillende keren mee te slaan. 

Gale probeerde weg te vluchten naar de voordeur, maar zijn vriendin bleef maar doorslaan. Een bovenbuur hoorde de ruzie en belde de politie. "Ze probeerde me te doden. Ze heeft al langer problemen met me omdat ik volgens haar me niet wil binden", zei een teneergeslagen Gale aan een regionale televisiezender. De vrouw werd aangehouden en is aangeklaagd voor poging tot moord en diefstal van de beenprothese.

Supermariobros

Dronken mama laat hongerig zoontje achter

Dronken moeder Lori Marie Heine liet haar zevenjarig zoontje alleen achter en reed weg na een ruzie. Wat had het jongetje mispeuterd? Hij had honger en wilde graag even langs de drive-in bij McDonald's. De politie van Zephyr Hills in Florida heeft Heine aangeklaagd voor verwaarlozing en kindermishandeling.

Happy Meal
Op 26 juli sprak het jongetje, wiens naam niet bekend is, om 20h23 een voorbijganger aan in een park. De man belde de politie op, die het jongetje even later kwam ophalen. Het kind vertelde aan de man dat zijn moeder was kwaadgeworden omdat hij bij McDonald's een Happy Meal en een portie Chicken McNuggets wou.

Daar wou mama niet op ingaan. De gemoederen liepen zo hoog op in de wagen dat ze haar kind plots verplichtte om uit te stappen. Of dat nog niet genoeg was, deelde ze doodleuk mee dat ze nooit zou terugkomen om hem op te halen. Daarna reed ze weg.

De 23-jarige zus van de jongen belde later op de avond de politie op om haar broertje als vermist op te geven. De agenten stelden haar gerust en deelden haar mee dat haar broertje op het politiekantoor was. Ze mocht hem komen ophalen, maar moest vooral haar moeder meebrengen.

Biertjes
Daar ging de dochter op in . Haar moeder had duidelijk gedronken toen ze naar het kantoor kwam. Ze gaf toe dat ze ruzie met haar zoontje had over het Happy Meal. "Ik vertelde hem dat mama toe was aan wat biertjes en dat ik even alleen wou zijn. Ik realiseerde me pas later wat ik gedaan had en ging het kind zoeken."

Maar daar gelooft de politie weinig van. Toen de agenten het kind in het park kwamen ophalen,  vroegen ze hem in welke wagen mama rondreed. Het signalement werd doorgegeven naar de patrouilles in de buurt, maar geen enkele had een soortgelijke wagen opgemerkt. Er is een procedure opgezet om Haine het hoederecht over haar kinderen te ontnemen.

Ferrari 2010

Zweden heeft verzekering voor snelheidsovertreders

Zweedse automobilisten kunnen zichzelf verzekeren tegen boetes voor te hard rijden en fout parkeren. Het bedrijf Bisso, dat de verzekeringen aanbiedt, zei woensdag de wereldprimeur te hebben.

Voor 850 kronen (circa 91 euro) per jaar kunnen Zweden zich indekken tegen boetes voor te hard rijden, met een maximum van drie boetes per jaar. Ook mag de snelheidslimiet met niet meer dan dertig kilometer per uur overschreden zijn. Fout parkeren kan voor een meerprijs ook in het verzekeringspakket worden opgenomen.

Zweden geldt als een van de veiligste landen ter wereld op het gebied van verkeer. Boetes voor te hard rijden variëren van 800 tot 2000 kronen (circa 86-214 euro). Fout parkeren kost 425 tot 700 kronen (circa 45-75 euro).

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Kwalleninvasie op Spaanse stranden

Aan de Spaanse Middellandse-Zeekust zijn dit seizoen ongewoon veel kwallen te vinden. Volgens het Rode Kruis zijn tot dusver alleen al aan de Catalaanse kust 11.000 mensen behandeld die met een kwal in aanraking waren gekomen, tweemaal zoveel als vorig jaar. Toen waren er overigens ook al meer kwallen dan normaal.

Vice-voorzitter Xavier Pastor van de internationale milieuorganisatie Oceana zei dat de groei van het aantal kwallen wordt veroorzaakt door warme, overbevissing en droogte. Omdat het water vlak bij de kust warmer is dan normaal, komen de kwallen dichter bij de stranden, waar het water minder zout is en waar meer voedsel te vinden is.


Supermariobros

Binnenvaartschipper drinkt vier keer te veel

Het Korps landelijke politiediensten (KLPD) heeft woensdagmiddag in het Zeeuwse Hansweert een dronken schipper aangehouden. Volgens een woordvoerder van het KLPD had de man vier keer te veel gedronken, hij had een alcoholpromillage van 3,38. Het toegestane maximumpromillage is 0,8.

De schipper, die kunstmest vervoerde, kreeg een proces-verbaal en een vaarverbod van achttien uur. De 62-jarige schipper was al bij Terneuzen opgevallen. Andere schippers klaagden over zijn vaargedrag. De sluismeester nam een kijkje aan boord, zag dat de schipper erg "vrolijk" was. Op zijn advies nam de echtgenote van de man het roer over.

De Waterpolitie kwam later in Hansweert aan boord en trof toch weer de schipper zelf achter het roer aan. Na een blaastest werd de man meegenomen nar het politiebureau. Hij moet zich later voor de rechter verantwoorden.


Supermariobros

Agentschap Telecom tikt kerken op de vingers

Sommige kerken gedragen zich veel meer als een radiozender dan is toegestaan. Het Agentschap Telecom constateert dat een aantal kerken zijn frequentie behalve voor het uitzenden van de kerkdienst ook gebruikt voor bijvoorbeeld de ziekenomroep of uitzendingen van de zangvereniging.

Het agentschap heeft de ruim 250 kerkzenders deze week nogmaals op de regels gewezen. Begin dit jaar zijn de eerste vergunningen afgegeven voor het gebruik van etherfrequenties voor draadloze kerktelefonie. Via die weg kunnen gelovigen vanuit huis de kerkdienst volgen. Na de dienst moet de zender worden uitgeschakeld, aldus het agentschap. Doen kerken dat niet dan kunnen ze andere legale radiozenders te veel storen.



Supermariobros

Vakantie ex-nazi leidt tot grote woede in Italië

De vakantie van de veroordeelde ex-nazi Erich Priebke heeft tot grote woede geleid in Italië. De 92-jarige Priebke, die in 1998 wegens oorlogsmisdaden tot een levenslange gevangenisstraf werd veroordeeld, kreeg van een rechtbank toestemming voor een verblijf in de villa van een voormalig hoofd van de Gestapo, de geheime dienst van de nazi's, aan het Lago Maggiore.

De president van de Noord-Italiaanse regio waar Priebke verblijft, Marco Reguzzoni, noemde de vakantie "onrechtvaardig". "Het gaat hier niet om een gewone oude man", aldus Reguzzoni. Priebkes gevangenisstraf werd al in 1999 omgezet in huisarrest, wegens zijn hoge leeftijd en slechte gezondheid.

Priebke was in maart 1944 betrokken bij de fusillade van 335 burgers, onder wie vele joden, in de Ardeatijnse groeven ten zuiden van Rome. Die executie was een vergelding voor een aanslag van het Italiaanse verzet in het centrum van Rome. Priebke vluchtte na de Tweede Wereldoorlog naar Argentinië, maar werd in 1995 uitgeleverd aan Italië.



Supermariobros

Recordpoging langste broodje mislukt

Een Palestijnse poging om het wereldrecord van het langste besmeerde broodje ter wereld te breken is woensdag mislukt. De initiatiefnemers moesten hun poging om een 750 meter lang broodje te besmeren staken, omdat de gezondheidsinspectie bang was dat het zou gaan rotten in de brandende zon.

"We waren van plan om de vulling pas op het allerlaatste moment toe te voegen om bederf te voorkomen", aldus kok Ahmed Nazzal. "Dit moet een samenzwering zijn van onze concurrenten."

Door het mislukken van de Palestijnse poging houdt Portugal het record in handen. Daar werd in 2004 een broodje van 634 meter gesmeerd.

Ook bleven woensdag 180 kilo worst, 350 kilo tomaten en 250 kilo groene pepers onbenut.