Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Supermariobros

Honderden dode katten in huizen gevonden

De Amerikaanse dierenbescherming heeft een bijzonder lugubere vondst gedaan bij een bezoek aan een woning in de Burke, Viriginia. Daar troffen de inspecteurs honderden dode en ernstig verwaarloosde katten aan. Ook in een tweede, naburig huis trof men dezelfde wantoestand aan. De 82-jairge bewoonster is aangeklaagd voor dierenmishandeling en belemmering van uitoefening van de wet. De twee woningen waarin de arme dieren verbleven staan beiden op naam van de vrouw.

De inspecteurs vonden 246 kattenlijken, die allemaal in plastic tassen waren verpakt. Er liepen ook nog eens 267 levende katten rond, maar die moesten op acht na allemaal worden afgemaakt, omdat ze te ziek of te wild waren om nog als huisdier te worden gehouden.

De vrouw verblijft nu in een hotel, omdat beide woningen voorlopig onbewoonbaar zijn verklaard.

De vrouw was enkele jaren geleden begonnen met de katten te verzamelen. Ze plukte de jongen gewoon van de straat, en liet ze vrij rondlopen in haar huizen. Na enkele jaren waren al veel katten gestorven. De vloer was intussen bedekt met uitwerpselen en het meubilair was zwaar beschadigd.


Ferrari 2010

Scarlett Johansson wil met de borsten bloot!

Scarlett Johansson eiste een topless-scène in haar film The Island . Preuts is de 20-jarige actrice in ieder geval niet...

De knappe actrice, die haar billen al liet zien in de film Lost in Translation, eiste dat dat ze met de borsten bloot ging in een slaapkamer-scène van de science-fiction film.

Regisseur Michael Bay heeft geprobeerd om de koppige Scarlett te overtuigen haar borsten te bedekken, maar ze weigerde.

Ze merkt op: "Ik zei, 'Vrouwen slapen normaal gesproken niet met een beha aan. Ik kan in deze scène dus niet waker worden met een beha aan, dat is belachelijk!'"

"Dus Michael vroeg aan mij, 'Oke, wat wil je dan dragen?' en ik antwoorde, 'Helemaal niets.'", zei Scarlett zonder blikken of blozen.


(Foto gezocht en gevonden door de enige echte Martin)

Een paar maanden geleden bekende de 20-jarige blondine dat ze er klaar voor was om topless te verschijnen op het witte doek, omdat ze zich niet langer schaamde voor haar lichaam.

Ze geeft toe: "Het moet alleen wel de juiste film zijn." En dat bleek The Island te zijn!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Wereldprimeur voor Ede

De gemeente Ede heeft een wereldprimeur. Als eerste gemeente ter wereld heeft het donderdagavond lichtmasten met zogenaamde LED-verlichting in gebruik genomen. De 'Light Emitting Diodes'-verlichting wordt al toegepast in auto's en apparatuur zoals mobiele telefoons.

De LED-lampen, volgens de Gelderse gemeente 'de verlichting van de toekomst', kunnen 12,5 jaar iedere avond voor verlichting zorgen. Dat is vier keer zolang als de verlichting die nu in de meeste gemeentes brandt. De verlichting is beter en kost minder. Donderdag werden vier lichtmasten geplaatst. De gemeente Ede hoopt op den duur een groot deel van de huidige lampen te vervangen door de LED-exemplaren.

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Politie zoekt naakte jogger wegens aanranding

De Oostenrijkse politie is op zoek naar een jogger die - op zijn hardloopschoenen na - helemaal naakt was toen hij een vrouwelijke jogger aanrandde. De man klampte de vrouw woensdagavond aan en sleurde haar een veld ten zuiden van Wenen in. Toen ze zich verzette sloeg hij op de vlucht.

De dader was volgens het slachtoffer uiterst gespierd en ongeveer 25 jaar oud.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Prijzenruilpost op Tilburgse kermis

De Tilburgse kermis heeft als eerste kermis in Nederland een PrijzenRuilPost. Deze biedt kermisbezoekers de gelegenheid een prijs die ze eigenlijk niet willen onderling te ruilen voor een andere prijs. Het initiatief voor de post komt van kunstenaarsgroep de Tilburgse CowBoys.

Het ruilen is volgens de initiatiefnemers eenvoudig, omdat de ene prijs zonder bijbetaling kan worden geruild voor de andere prijs. Zogenaamde ruilbeambten zien toe op een eerlijke ruil. Tevens staan op het kermisterrein RuilPostBorden, waar mensen hun prijs kunnen aanbieden. De kunstenaarsgroep wil op deze manier ruilende kermisbezoekers met elkaar in contact brengen.

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi 2005 op 14 juli 2005 - 13:40:44
Agressieve struisvogel valt trimmers lastig

Twee trimmers in Tilburg renden woensdag nog iets harder, toen ze werden achtervolgd door een agressieve struisvogel. De politie kreeg binnen korte tijd de meldingen binnen en ging op onderzoek uit, zo maakte ze donderdag bekend.

De struisvogel bleek al sinds een week los te lopen in de omgeving. Volgens een woordvoerder van de gemeente wordt donderdag geprobeerd het dier te vangen en naar ,,een veilige omgeving te brengen''. Volgens hem is het dier afkomstig van een man in de buurt. De politie heeft hem nog niet gesproken.



Helikopter ingezet bij vangen struisvogel

De politie van Tilburg heeft een helikopter moeten inzetten om een ontsnapte struisvogel te vangen. Het dier was sinds zaterdag 9 juli ontsnapt en hield zich op in het buitengebied van de stad.

Donderdagavond stelde de politie per heli vast dat het dier zich erg dicht langs de autosnelweg A-58 bevond. Om eventuele ongevallen te voorkomen werd besloten in te grijpen.

Nadat zijn exacte positie bekend was, hebben circa 10 agenten, onder leiding van een dierenarts het beest ingesloten. De dierenarts en de agenten vingen de struisvogel, waarbij het direct geblinddoekt werd en de poten werden vastgebonden. De struisvogel is vervolgens in een paardentrailer terug gebracht naar zijn rechtmatige eigenaar.

De drie Brabantse en twee Limburgse politiekorpsen beschikken sinds april van dit jaar over een helikopter en vliegtuig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

Koele dieven

Een trucker die in zijn vrachtwagen de nacht had doorgebracht op een parkeerplaats langs de A16 kreeg bij het opstaan de schrik van zijn leven.

Dieven hadden kans gezien liefst vijf pallets airconditioners te stelen. De dader blijken een snede te hebben gemaakt in het zeil van de huif van de vrachtwagen. Door die sleuf konden ze er met de goederen vandoor gaan. Gezien de omvang van de buiten gaat de politie ervan uit dat, de daders een groot formaat voertuig hebben gebruikt. De gestolen waar past niet in een personenauto.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Labour Nieuw-Zeeland deelt condooms uit

Jonge aanhangers van de Nieuw-Zeelandse regeringspartij Labour hebben een nieuwe methode gevonden om studenten te overtuigen op hun partij te stemmen. In de aanloop naar de parlementsverkiezingen, die waarschijnlijk in september worden gehouden, hebben ze gratis condooms uitgedeeld aan studenten van de universiteit in Auckland.

De jonge Labour-aanhangers willen de politiek van zijn stoffige imago ontdoen door de leuzen op de verpakking. "Voel je veilig met Labour" , is de kreet op de ene kant. De belangrijkste oppositiepartij krijgt aan de andere kant een sneer met "Laat je niet naaien met National".

Martin

#6488
Citaat van: Schumi 2005 op 15 juli 2005 - 10:43:32
Scarlett Johansson wil met de borsten bloot!



(Foto gezocht en gevonden door de enige echte Martin)


Ja, de meeste foto's van haar laten zich niet kopieren.
En dan krijg je dit:

Martin

Dat was bericht 6250, zijn er Forumbezoekers met meer posts?
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 15 juli 2005 - 12:07:20
Dat was bericht 6250, zijn er Forumbezoekers met meer posts?
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet.

Jeps, 2, Jasper (+1000posts) en Eric (+2000posts)
Kan je allemaal in de statistieken, daarnaar staat een link onderaan de voorpagina van het forum. Of simpeler: http://www.f1pits.net/forum/index.php?action=stats
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Schumi 2005 op 15 juli 2005 - 14:21:01
Citaat van: Martin op 15 juli 2005 - 12:07:20
Dat was bericht 6250, zijn er Forumbezoekers met meer posts?
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet.

Jeps, 2, Jasper (+1000posts) en Eric (+2000posts)
Kan je allemaal in de statistieken, daarnaar staat een link onderaan de voorpagina van het forum. Of simpeler: http://www.f1pits.net/forum/index.php?action=stats

Heel informatief.
Die twee zal ik nooit inlopen.
Omdat ik met onze eigen site (zie hieronder) bezig ben.
Ik heb weinig tot geen tijd om berichten dubbel te plaatsen.
Had ik die tijd wel stond ik veel hoger. 8)

Alan Blues

Citaat van: Martin op 15 juli 2005 - 12:07:20
Dat was bericht 6250, zijn er Forumbezoekers met meer posts?
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet.


5833

Ik ben je aan het inhalen. ;)

Helaas heb ik de laatste tijd te veel werk om op de site te komen... :(

Martin

Citaat van: Alan Blues op 15 juli 2005 - 14:36:44
Citaat van: Martin op 15 juli 2005 - 12:07:20
Dat was bericht 6250, zijn er Forumbezoekers met meer posts?
Hmm, dat weet ik eigenlijk niet.


5833

Ik ben je aan het inhalen. ;)

Helaas heb ik de laatste tijd te veel werk om op de site te komen... :(

Waneer kom je eens op ons Forum????

Ferrari 2010

3126.
En ik ben goed onderweg, komende week zal er niets bijkomen, maar ik loop hard in sinds ik terug volop actief ben. ben dan ook de derde actiefste persoon op het forum  8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.