Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Supermariobros

#5040
Nudistenpriester zegent gelovigen in zijn blootje

Een eerwaarde priester uit Brisbane roept gelijkdenkende christenen op om samen naakt hun geloof te belijden. De 51-jarige pastoor Robert Wright, die zelf al 16 jaar overtuigd naturist is, houdt wekelijkse geloofsontmoetingen in een nudistenkamp.

"Het is niet mijn bedoeling om christenen tot nudisten om te vormen. Waar ik wel op uit ben, is om op deze manier nudisten tot het christendom te bekeren", aldus de kranige eerwaarde.

Wright, die zijn heilige roeping drie jaar geleden gekregen heeft, staat ook op het punt om een naakt muziekfestival op te richten en daar kerkdiensten te organiseren.

Zelfs veiligheidsagenten zullen naakt op "Raw Cabarita", zoals het evenement intussen al gedoopt werd, hun opwachting maken. "Het wordt een schitterend feest dat drie dagen zal duren en waar kleren niet nodig zijn. Er is niets verkeerd met naaktheid. Er lopen veel meer christenen in hun blootje rond dan je denkt."

Op de vraag of dit concept niet op een orgie zal uitdraaien, antwoordt hij heel droog: "Geen kans toe, we zijn welopgevoede mensen."

Supermariobros

Vrouw valt broer aan met bos rabarber

Een Britse vrouw is donderdag veroordeeld tot een taakstraf, omdat zij haar broer heeft aangevallen met een bos rabarber. Dit meldden Britse kranten vrijdag. Ook moet zij zich zes jaar aan bepaalde gebodsregels houden wat betreft contact met haar broer. Doet zij dat niet, dan kan zij alsnog gevangenisstraf krijgen.

Margaret Porter (50) beschadigde het gezichtsvermogen van haar 72-jarige broer William, toen zij hem met de harde stengels te lijf ging. Zij leefde al twintig jaar in onmin met hem en andere familieleden, over de erfenis van haar vader.
Bij Porter, die haar broer zelden zag, sloegen de stoppen door toen hij langsreed in zijn Landrover en haar toelachte. Het was overigens niet de eerste keer dat Porter zich gewelddadig gedroeg. Eerder viel zij ook al familieleden aan en in de buurt zijn veel mensen bang voor haar.

Supermariobros

Politie zet per vergissing krokodil uit in toeristische lagune

De Australische politie heeft per abuis een 1,80 meter lange zoutwaterkrokodil uitgezet in de bij toeristen zeer populaire lagune van Lily Creek in het noordwesten van Australië. De politie meende aanvankelijk dat het om een minder gevaarlijke zoetwaterkrokodil ging, meldt de krant Herald Sun.


De autoriteiten hebben gewaarschuwd kinderen niet bij het water te laten en honden aan de leiband te houden zolang de krokodil nog op vrije poten is. Het dier was gevangen door een man die over een vergunning beschikt voor het vangen van krokodillen. De politie ontfermde zich over de krokodil en zette het dier uit nadat ze er enkele foto's van had gemaakt. De nog jonge krokodil kan 6 tot 7 meter groot worden.

Supermariobros

Spanjaard krijgt loterijgeld na zes jaar juridische strijd

Een Spanjaard wiens loterijlot in de wasautomaat in stukjes uiteenviel en die daardoor 36.000 euro misliep krijgt dat bedrag na een zes jaar durende juridische strijd toch uitgekeerd. De organisator van de loterij, de Spaanse blindenbond, weigerde de prijs tot nu toe uit te betalen met als argument dat het lot wel kon zijn samengesteld uit de snippers van een heleboel loten.

Een rechter in Madrid oordeelde donderdag echter dat de eigenaar van het lot, Miguel Carnerero, niet heeft geprobeerd de boel te bedonderen.  Aan de hand van microscopisch onderzoek werd vastgesteld dat het lot vrijwel onmogelijk samengesteld kon zijn uit stukjes van verschillende loten.

Supermariobros

Zweedse gezinnen geëvacueerd na verdwijning cobra

Zo'n zestien Zweedse gezinnen woonachtig in een appartementencomplex in de stad Sundsvall hebben twee dagen elders moeten doorbrengen nadat een giftige cobra was zoekgeraakt.

De 24-jarige eigenaar liet woensdag een doos met drie cobra's vallen, die hij hield als huisdier. Een van de slangen verdween spoorloos. Het zestig centimeter lange reptiel werd vrijdag teruggevonden onder de vloer van het appartement van de eigenaar.


Supermariobros

Texas wil familievriendelijkere cheerleaders

Een Texaanse afgevaardigde wil dat cheerleaders in zijn staat voortaan kuisere optredens ten beste opgeven.

De Republikeinse politicus Al Edwards neemt aanstoot aan sommige heup -en stootbewegingen van sommige cheerleaders en majorettes. Hij noemt de optredens eenduidig seksueel. Edwards heeft nu een wetsvoorstel ingediend dat subsidies laat intrekken, mochten de optredens niet wat preutser worden.

Supermariobros

Haai bijt snorkelende toerist in tweeën voor Australische kust

Een man die zaterdag voor de westkust van Australië aan het snorkelen was, is gedood door een haai. Dat meldt de politie. Het slachtoffer was 26 jaar. Met een groep toeristen was de twintiger aan het snorkelen voor de kust van het eiland Pelseart, op 500 kilomter ten noorden van Perth. Een haai van ongeveer zes meter lang greep hem beet.

Getuigen melden dat het slachtoffer in tweeën werd gebeten. De hulpdiensten zijn nog altijd op zoek naar zijn lichaam. Er vielen geen andere slachtoffers.  Het gaat om het negende dodelijke slachtoffer van een haai in Australische wateren sinds 2000. De twee meest recente incidenten dateren van december vorig jaar.

Supermariobros

Drugssmokkel via koeien

In Oost-Vlaanderen onderzoekt het gerecht of bepaalde veehandelaars drugs verhandelen die in de baarmoeder van koeien zijn ingebracht.

Het onderzoek startte in het Gentse. Volgens getuigen uit de omgeving van bepaalde verdachten gaat het om koeien die vanuit ons land naar Frankrijk en Spanje worden gebracht. Eén van de sporen zou naar een veehandelaar in het Waasland lopen. ,,Als men drugs van de ene plaats naar de andere stuurt via het menselijk lichaam, waarom dat niet via de baarmoeder van een koe'', zegt een drugsspeurder. ,,Dieren worden nu eenmaal niet op aanwezigheid van zakjes heroïne of cocaïne in hun lichaam gescreend.''

Het parket bevestigt dat de federale politie het verhaal natrekt, maar wenst in het kader van het nog lopende onderzoek geen verdere uitleg te geven.

Supermariobros

Huur eens een Duitser

Ze kunnen braadworst bakken, de World Cup winnen, entertainen aan de hotelbar en ze zijn bijzonder efficiënt: Duitsers. Een man uit München verhuurt via het internet zijn landgenoten aan de hele wereld.

Honderden Duitsers hebben hun diensten aangeboden, gaande van het bijwonen van party's tot het leveren van advies in een onderneming. ,,Ik had geen Duitser meer ontmoet sinds de oorlog. Het was een emotioneel moment. Elke maand stuur ik hem een brief. Wij zijn echte vrienden geworden'', schrijft David (82) uit het Amerikaanse Denver. De website Huur-een-Duitser (www.rentagerman.de) ontving al 200 bestellingen.

Supermariobros

Slaapwandelaar maait naakt het gras

Rebekah Armstrong geloofde haar ogen niet toen ze haar man naakt om 2 uur 's nachts het gras zag maaien.

Tijdens die bewuste nacht werd ze wakker door een geluid dat uit de tuin kwam. Toen ze vaststelde dat haar man Ian niet in bed lag, ging ze naar beneden om te kijken wat er aan de hand was.

"Toen zag ik hoe Ian in zijn blootje het gras aan het afdoen was. Ik mag er niet aan denken hoe lang hij er al mee bezig was, want hij was al bijna klaar met maaien. Ik was van plan hem wakker te maken, maar toen bedacht ik dat het best gevaarlijk kon zijn om een slaapwandelaar te wekken. Ik heb dan maar de stekker uit het stopcontact getrokken en heb hem rustig verder laten doen", aldus Rebekah.

Ian kroop nadien opnieuw in zijn bed en kon Rebekah niet geloven toen ze hem vertelde hoe hij de nacht had doorgebracht.

"Pas toen ik hem naar de vuile zolen van zijn voeten liet kijken, wou hij me geloven", voegde Rebekah er nog aan toe.

Supermariobros

Buurtbewoner schiet lawaaïerige haan dood

De politie van de zone Herent-Kortenberg heeft zondagnamiddag een proces-verbaal opgesteld tegen een man die in zijn tuin aan de Konijnenstraat in Kortenberg een haan heeft doodgeschoten. Op het ogenblik van de feiten waren in de tuin enkele kinderen aan het spelen.

Het dier zou de buurt maandenlang wakker gehouden hebben. Zondagnamiddag was voor één van de bewoners de maat vol. Hij schoot het dier dood.

De politie kwam ter plaatse, stelde een pv op en nam de tweeloop waarmee de haan doodgeschoten werd in beslag.

Supermariobros

Noor sterft in gehaktmolen

Een werknemer van een Noors vleesbedrijf is omgekomen nardat hij in een vleesmolen was terechtgekomen. Volgens de politie bediende de 40-jarige man de machine toen hij in de molen terechtkwam en geplet werd. Het is niet duidelijk of het om een menselijke fout gaat, of om een technisch mankement aan het apparaat.

De Noorse arbeidsinspectie is met een onderzoek bezig om uitsluitsel te geven.

Supermariobros

Agressieve paashaas opgepakt

De politie van het Amerikaanse Council Bluffs in de staat Iowa heeft zaterdag een agressieve paashaas opgepakt. Voor de aanstaande paasdagen had het plaatselijke winkelcentrum een 36-jarige man ingehuurd die in een paashaaspak met de kinderen op de foto ging.

Alles ging goed tot enkele onverlaten zaterdagmiddag een flesje water over hem leeggoten. De paashaas liet het daar niet bij. Woedend duwde hij omstaanders hard weg en probeerde tevergeefs de daders te achtervolgen. Even later schold hij, met zijn kleren onder de arm, omstaanders en werknemers uit. Hij ging onmiddellijk met die rotjob kappen.

Die waren erg onder de indruk van zijn scheldtirade en voelden zich bedreigd. Er zijn twee klachten rond geweldpleging tegen de man opgesteld. Zijn identiteit werd niet vrijgegeven.

Supermariobros

Vijfjarig meisje zet school op stelten

In Florida is een vijfjarig meisje geboeid en meegenomen door de politie nadat zij een woedeuitbarsting had op school. Het jonge meisje gooide met boeken en dozen, trapte een leraar tegen de schenen, sloeg een assistent-directeur in de maag en kraste op de muren van de school.

De klasgenootjes moesten boontjes tellen als deel van een wiskundeoefening aan de Fairmount Park basisschool, toen het kleine meisje zich opeens begon te misdragen.

Toen het meisje agressief werd besloot de school om hulp in te roepen. Maar in plaats van De campuspolitie van het schooldistrict te verwittigen werd de plaatselijke politie opgeroepen. Nochtans is de campuspolitie getraind om kinderen in zulke toestanden te kalmeren.

Het meisje werd geboeid meegenomen in een politiewagen. ,,Ik wil niet de gevangenis in gaan", riep ze na haar arrestatie. Er werden geen klachten ingediend en het meisje mocht met haar moeder naar huis. De politie vond dat hun acties gepast waren, terwijl de school er niet bepaald blij mee was. ,,Wij zouden nooit willen dat vijfjarige kinderen gearresteerd worden", zei Michael Bessette, de hoofdopzichter van het district van de campus.

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 21 maart 2005 - 15:01:11
Slaapwandelaar maait naakt het gras

Rebekah Armstrong geloofde haar ogen niet toen ze haar man naakt om 2 uur 's nachts het gras zag maaien.

Tijdens die bewuste nacht werd ze wakker door een geluid dat uit de tuin kwam. Toen ze vaststelde dat haar man Ian niet in bed lag, ging ze naar beneden om te kijken wat er aan de hand was.

"Toen zag ik hoe Ian in zijn blootje het gras aan het afdoen was. Ik mag er niet aan denken hoe lang hij er al mee bezig was, want hij was al bijna klaar met maaien. Ik was van plan hem wakker te maken, maar toen bedacht ik dat het best gevaarlijk kon zijn om een slaapwandelaar te wekken. Ik heb dan maar de stekker uit het stopcontact getrokken en heb hem rustig verder laten doen", aldus Rebekah.

Ian kroop nadien opnieuw in zijn bed en kon Rebekah niet geloven toen ze hem vertelde hoe hij de nacht had doorgebracht.

"Pas toen ik hem naar de vuile zolen van zijn voeten liet kijken, wou hij me geloven", voegde Rebekah er nog aan toe.
Zo zou ik het nooit willen doen :o :o Maar hopen voor hem dat hij niet naast een groot flatgebouw woont  ;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.