Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

dj Peter


dj Peter


dj Peter

Citaat van: FerrariMan op 20 februari 2007 - 10:20:02
Citaat van: Martin op 17 februari 2007 - 19:58:14
Citaat van: Daan op 17 februari 2007 - 15:18:09
Greenday - Hitchin a ride

Zonder clip weet ik echt niet wat je bedoeld, ik ken die song niet.
Misschien goed, misschien slecht. Ik weethet niet.
Doe er voortaan een clipje bij svp.
Laten we dit topic nu niet gaan verzieken door er een steriele lijst van youtube links van te maken.
Als mensen naar muziek luisteren gaan ze écht niet altijd op zoek naar de clip.

Als je het echt wil zien, doe dan zelf de moeite en surf naar www.youtube.com en geef de titel zelf in.  ;)
Ik vind het juist interessant om muziek te beluisteren (én bekjiken!) die ik nog niet ken, al komt dat zelden voor,tenzij het om nieuwe platen gaat.
t'Is overdreven om te zeggen dat het het topiv verziekt vind ik, het geef juist meer "kleur" aan het onderwerp. Op F1Geschiedenis is een soortgelijk onderwerp waarbij telkens een youtube-link is gepost: na 5 weken werden er 800 nummers geplaatst. Maar ieder maakt natuurlijk voor zichzelf uit wat ie doet of niet.


FerrariMan

Citaat van: SaffierFM op 20 februari 2007 - 22:14:36
Citaat van: FerrariMan op 20 februari 2007 - 10:20:02
Citaat van: Martin op 17 februari 2007 - 19:58:14
Citaat van: Daan op 17 februari 2007 - 15:18:09
Greenday - Hitchin a ride

Zonder clip weet ik echt niet wat je bedoeld, ik ken die song niet.
Misschien goed, misschien slecht. Ik weethet niet.
Doe er voortaan een clipje bij svp.
Laten we dit topic nu niet gaan verzieken door er een steriele lijst van youtube links van te maken.
Als mensen naar muziek luisteren gaan ze écht niet altijd op zoek naar de clip.

Als je het echt wil zien, doe dan zelf de moeite en surf naar www.youtube.com en geef de titel zelf in.  ;)
Ik vind het juist interessant om muziek te beluisteren (én bekjiken!) die ik nog niet ken, al komt dat zelden voor,tenzij het om nieuwe platen gaat.
t'Is overdreven om te zeggen dat het het topiv verziekt vind ik, het geef juist meer "kleur" aan het onderwerp. Op F1Geschiedenis is een soortgelijk onderwerp waarbij telkens een youtube-link is gepost: na 5 weken werden er 800 nummers geplaatst. Maar ieder maakt natuurlijk voor zichzelf uit wat ie doet of niet.
Ik bedoel ook maar simpelweg dat je het nummer zelf kan opzoeken op youtube ipv het telkens opnieuw te vragen of men er een link bij kan plaatsen.

Green Day - She

Martin

Ik heb nooit iemand verplicht om een clip te plaatsen. Dat zou te gek zijn. Het was een vriendelijk verzoek.
Maar als je bij ons kijkt (F1-geschiedenis) ziet het er veel en veel beter uit zoals SaffierFM al aangaf.
Iedere plaatsing is voorzien van een muziekclip.Je weet dan gelijk of je een clip wil uitkijken of de stopknop indrukt.
Je hoeft bij een onbekende song niet zelf te gaan zoeken.

Zo zijn we ook een Movie Trailer topic begonnen, wel met plaatsing van de trailer.
Kleine moeite, veel plezier.

Supermariobros


dj Peter


dj Peter


dj Peter


dj Peter


dj Peter



McChouffe

Davy Jones - Pirates of the Caribbean Soundtrack

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.