Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »


Martin


Martin


Martin

The Sweet - Blockbuster

Heerlijke nichtenrock uit de jaren 70.


Martin


janke

Ik ga zo naar Amsterdam een avondje stappen , voor in de auto ligt al klaar :Pink Floyd  ,cd : The division bell, en Van Morrisoen,cd :Tupelo honey . Ik wou ook graag Marilyn Manson meenemen, maar daar was het vrouwtje niet mee eens , zij haat die vent.  :D
Some things are too important to be left in the past.

daan

Citaat van: janke op 13 januari 2007 - 15:51:42
Ik wou ook graag Marilyn Manson meenemen, maar daar was het vrouwtje niet mee eens , zij haat die vent.  :D

Logisch, of niet? :P

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Martin

Citaat van: janke op 13 januari 2007 - 15:51:42
Ik ga zo naar Amsterdam een avondje stappen , voor in de auto ligt al klaar :Pink Floyd  ,cd : The division bell, en Van Morrisoen,cd :Tupelo honey . Ik wou ook graag Marilyn Manson meenemen, maar daar was het vrouwtje niet mee eens , zij haat die vent.  :D

'Het vrouwtje' is echt denigrerend, maar goed. Manson zou ik ook niet pikken.
Dan liever Alice Cooper.



Veel plezier in Amsterdam met 'het vrouwtje'.


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Martin



janke

Citaat van: Martin op 13 januari 2007 - 22:23:05
Citaat van: janke op 13 januari 2007 - 15:51:42
Ik ga zo naar Amsterdam een avondje stappen , voor in de auto ligt al klaar :Pink Floyd  ,cd : The division bell, en Van Morrisoen,cd :Tupelo honey . Ik wou ook graag Marilyn Manson meenemen, maar daar was het vrouwtje niet mee eens , zij haat die vent.  :D

'Het vrouwtje' is echt denigrerend, maar goed. Manson zou ik ook niet pikken.
Dan liever Alice Cooper.



Veel plezier in Amsterdam met 'het vrouwtje'.
Martin we zijn al meer dan 18 jaar bij elkaar , en geloof me ''het vrouwtje'' is echt niet denigrerend zoals ik ook wel wijffie tegen haar zeg. Ik ben nou eenmaal  een geboren amsterdammer( Westerstraat , ouwe jordaan)en ik ben gelukkig met haar en draag ze op handen. Maa der sein woordde , die leer je nie af .
Some things are too important to be left in the past.