Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

dj Peter


Doefie



Supermariobros



FerrariMan

3 nieuwe nummers van de aankomende NIEUWE GUNS N ROSES CD!!!
Na 12 jaar staat ze eindelijk klaar om in maart uit te komen en de nummers zijn veel, veel, veelbelovend!

I.R.S.
There Was A Time
The Blues

Vooral het tweede!

daan

Nieuwe Guns N Roses CD? Dezelfde mannen of ook anderen?

Doefie

#1927
Citaat van: Daan op 21 februari 2006 - 14:39:11
Nieuwe Guns N Roses CD? Dezelfde mannen of ook anderen?

Axl Rose met nieuwe mensen. Guns'n'Roses is destijds gesplitst na een bijna slaande ruzie tussen Axl en Slash.  In 1998 vormde Axl Rose een nieuwe groep Guns n' Roses met John Freese (drums), Tommy Stinsons (basgitaar), Robin Finck (gitaar), Paul Huge (gitaar) en Dizzy Reed (keyboard).

Slash, Duff McKagan en Matt Sorum richtten in 2002 met Stone Temple Pilots-zanger Scott Weiland en gingen verder onder de naam Velvet Revolver. Zij stonden vorig jaar op Werchter en waren daar één van de populairste groepen.

daan

Ohja Velvet Revolver, vergeten :-[

Maar ik vind het mooi dat ze verder gaan in ieder geval, hoop dat het nog steeds goed klinkt :)

Doefie

Axl zijn stem is wel ver naar de kl**** maar het blijft een geweldige zanger. Ik heb er al één liedje van gehoord (Madagaskar) en het was in elk geval niet slecht. Maar de beste blijven nog steeds van in de oude periode (Paradise City, Patience, November Rain, Estranged, Knocking on Heaven's door, ...)

daan

Idd, die paar..

Guns N Roses - Patience dan ook nu.

FerrariMan

#1931
Citaat van: Doefie op 21 februari 2006 - 14:51:52
Citaat van: Daan op 21 februari 2006 - 14:39:11
Nieuwe Guns N Roses CD? Dezelfde mannen of ook anderen?

Axl Rose met nieuwe mensen. Guns'n'Roses is destijds gesplitst na een bijna slaande ruzie tussen Axl en Slash.  In 1998 vormde Axl Rose een nieuwe groep Guns n' Roses met John Freese (drums), Tommy Stinsons (basgitaar), Robin Finck (gitaar), Paul Huge (gitaar) en Dizzy Reed (keyboard).

Slash, Duff McKagan en Matt Sorum richtten in 2002 met Stone Temple Pilots-zanger Scott Weiland en gingen verder onder de naam Velvet Revolver. Zij stonden vorig jaar op Werchter en waren daar één van de populairste groepen.
VR was zeker niet één van de populairste groepen op werchter, trust me. VR is zelfs ENORM afgekraakt door de pers, en menig objectieve toeschouwer. Hun set was één groot cliché, niet strak genoeg voor een band van dat kaliber en ja, hun nummers zijn ronduit saai. Op 'do it for the kids' en 'slither' na. Recensie van bevoorbeeld GoforMusic:
CitaatGezien tijdens het optreden van Velvet Revolver - u weet wel, het pensioenspaarfonds van Slash en Scott Weiland van Stone Temple Pilots: een spandoek met opschrift 'Rock & Fuckin' Roll', dat het publiek eraan moet herinneren dat het naar een - jawel! - rockshow staat te kijken. Een drummer met een gong achter zijn drumstel, die bij het opkomen door een assistent uit z'n jas wordt geholpen. Een zanger en een gitarist die voor de fotografen netjes rug aan rug gaan staan, zodat die mooie beeldjes kunnen schieten. Een fan die frontstage luchtgitaar staat te spelen. En natuurlijk ook: leren broeken, zonnebrillen, kogelriemen, foute kapsels en een hele hoop Grote Gebaren.

Gehoord tijdens het optreden van Velvet Revolver: 'This is the band that put the 'punk' back in 'punctuality' - het optreden begon met een kwartier vertraging. 'Yeah, motherfuckers' (x 41). 'This is a motherfucking Rock Show' (x 6). Een hele hoop belegen metalriffs. Ongeïnspireerde versies van Guns-'N-Roses en Stone Temple Pilots-klassiekers. (It's So Easy, Mr. Brownstone, Sex Type Thing). En last but not least: het geluid van een stille festivalwei - het geluid van verveling.

Akkoord: in een ver verleden speelden de leden van Velvet Revolver zich een plaatsje in de Rock 'N Roll Hall Of Fame bij elkaar, maar those days zijn bij deze definitief over. Dit is geen rock maar een cartoonversie ervan. Een heel erg slechte bovendien.


Geef mij dan maar Axl Rose en de 'fake' Guns N' Roses. Gelukkig is Buckethead er ook al niet meer bij.  :)

Doefie

Critici lijken het plezant te vinden om óf dingen compleet de grond in te boren, óf tot goden te verheffen. Een neutrale middenweg is er ook niet bij critici. Zou ik me niet op baseren ;)

Ik ken genoeg mensen die 4 dagen zijn geweest die Velvet Revolver een van de betere vonden, en nee het waren niet allemaal die-hard-fans. Guns' n' Roses was stukken beter, dat wel, maar da's jammer genoeg verleden tijd.

FerrariMan

Citaat van: Doefie op 21 februari 2006 - 16:15:03
Critici lijken het plezant te vinden om óf dingen compleet de grond in te boren, óf tot goden te verheffen. Een neutrale middenweg is er ook niet bij critici. Zou ik me niet op baseren ;)

Ik ken genoeg mensen die 4 dagen zijn geweest die Velvet Revolver een van de betere vonden, en nee het waren niet allemaal die-hard-fans. Guns' n' Roses was stukken beter, dat wel, maar da's jammer genoeg verleden tijd.
Pas op, ik ga zeker niet af op de critici. Ik durf met gemak van mezelf uit zeggen dat VR op werchter absolute bagger was. Ik keek er thans naar uit, maar het draaide uit op een ontgoocheling.

Heb Axl Rose trouwens altijd pakken interessanter gevonden dan Slash en company.