Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Mikacouli


Supermariobros


Ferrari 2010

#1622
Nog steeds de Donna top 2005, de laatste 100 :P En het wordt steeds beter 8)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ze zeggen juist dat Natalia nog wel in de top-100 voorkomt. Oh God, help me...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 december 2005 - 12:08:14
Ze zeggen juist dat Natalia nog wel in de top-100 voorkomt. Oh God, help me...
Ikd enk dat die nog wel meer dan 1 keer zal voorkomen hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 31 december 2005 - 12:08:14
Ze zeggen juist dat Natalia nog wel in de top-100 voorkomt. Oh God, help me...

Die waren ze bij Studio Brussel vergeten  ;D ;D ;D

Jasper

#1626
Trouwens, iemand had enkele dagen geleden een sms naar Donna gestuurd met de boodschap "Veel beterschap". En die loempe presentatoren van Donna snapten hem niet. ;D ;D ;D ;D

Mikacouli

#1627
Topradio Top 100 retro arena
prachtig gewoon  8)

Eric

Citaat van: Supermariobros op 31 december 2005 - 10:05:30
Thunderstruck - AC/DC

ben de dubbel cd van AC/DC aan het beluisteren
AC/DC - AC/DC Live (2cd collector's edition)

razzle_dazzle

Citaat van: Jasper op 31 december 2005 - 12:08:14
Ze zeggen juist dat Natalia nog wel in de top-100 voorkomt. Oh God, help me...

Metallica met One staat op 134, maar Natalia staat 2 of 3 maal in de top 100...hoe geloofwaardig kun je Donna nog noemen  :-\.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 december 2005 - 12:28:49
Trouwens, iemand had enkele dagen geleden een sms naar Donna gestuurd met de boodschap "Veel beterschap". En die loempe presentatoren van Donna snapten hem niet. ;D ;D ;D ;D
Inderdaad, die snapte ze niet. Maar de liedjes die ze toen draaiden waren ook écht niet waard om zo hoog te staan.
Citaat van: Razzle_dazzle op 31 december 2005 - 15:17:24
Citaat van: Jasper op 31 december 2005 - 12:08:14
Ze zeggen juist dat Natalia nog wel in de top-100 voorkomt. Oh God, help me...

Metallica met One staat op 134, maar Natalia staat 2 of 3 maal in de top 100...hoe geloofwaardig kun je Donna nog noemen :-\.
Sja, dat zijn de liedjes die de gewone mensen misschien liever horen? Kweet het niet, er zitten soms rare liedjes tussen. naar Donna luistert bij mijn weten elke leeftijdsgroep. Radio 2 is vor de oudere mensen alsget mij vraagt, en StuBru is voor de jeugd, logisch dat men daar natalia vergeet ;D ;D ;D

Domme avatar trouwens ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

razzle_dazzle

Donna doet gewoon mee aan de grote idool hype, vandaar dat al die snertliedjes zo hoog eindigen. Clouseau heeft verdekke meer liedjes in de top 100 dan U2, Queen of the Stones. Maar goed de mensen hebben gestemd en zo zal het zijn...al kan ik mij niet van de indruk ontdoen dat sommige keuzes sterk beinvloed zijn.

Eric

Donna is nu eenmaal een commerciele zender, ik geloof niet dat er veel rockfans zijn die naar Donna luisteren.
Vandaar dat Big Mouth Nathalia scoort...het mens heeft een steengoeie stem...maar moet haar niet.

back on topic:
AC/DC - The jack  8)  8)
een bluesy liedje van AC/DC

dj Peter

#1633
Donna een commerciele zender? Dat wist ik nog niet. Ik dacht dat Donna bij de openbare omroep behoorde...
Dat artiesten als Natalia hoog scoren in de top 2005 is volstrekt normaal: de platen met de meeste stemmen halen de hoogste posities en ik denk toch dat zij vrij populair is in
Vlaanderen.
En smaken verschillen nu éénmaal,elk radio heeft zijn format en je houdt er van of je houdt er niet van. Dat StuBru er zou zijn voor de jeugd is larie: ik ken heel wat dertigers en veertigers die niks anders hebben aanstaan dan StuBru. Het format van Donna past precies in mijn plaatje: rock-en popklassiekers uit de 80's en 90's,aangevuld met populaire meezingers. StuBru bevalt mij niet dus zal het zal ook nooit lang opstaan,net als Q-Music (de mislukte Donna-kloon).
En dan nu muziek! :    Laura Lynn - Dromen   -->de hele cd, jawel!  :D

Mikacouli

Universal nation van push a.k.a. M.I.K.E. werd de nummer 1 van de retro top 100 op topradio. Ik denk wel dat we dat terecht mogen noemen. 8)