Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Tim C

Volgend jaar start ik met een actie om Mia op 1 te krijgen :P

Rippie

Luister naar de Top 2000, op dit moment Tears for Fears - Everybody wants to rule the world.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Ferrari 2010

Tis wel top 2005 hé :P En is altijd goede muziek, deze dagen staat mijn radio altijd op. Het zijn enkel de beste liedjes, op een paar na ken ik ze zelfs allemaal dus...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 27 december 2005 - 14:42:32
Tis wel top 2005 hé :P En is altijd goede muziek, deze dagen staat mijn radio altijd op. Het zijn enkel de beste liedjes, op een paar na ken ik ze zelfs allemaal dus...
De beste Donna-liedjes zal je bedoelen... Pas vanaf de top-500 wordt het interessant.

Tim C

Citaat van: Jasper op 27 december 2005 - 16:52:26
De beste Donna-liedjes zal je bedoelen... Pas vanaf de top-500 wordt het interessant.
Op een dag zal je beseffen dat elitarisme geen goed iets is...

Jasper

Dus ik moet de liedjes die nu gespeeld worden goed vinden?

Doefie

Citaat van: Jasper op 27 december 2005 - 22:27:06
Dus ik moet de liedjes die nu gespeeld worden goed vinden?

Nee maar je komt volgens mij over dat precies alles wat anderen nu goed vinden rotslecht is en enkel wat jij goed vind de beste liedjes ooit zijn. Zo komt het over alleszinds, kan zijn dat het anders bedoelt is.

dj Peter


Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 27 december 2005 - 16:52:26
Citaat van: Schumi 2005 op 27 december 2005 - 14:42:32
Tis wel top 2005 hé :P En is altijd goede muziek, deze dagen staat mijn radio altijd op. Het zijn enkel de beste liedjes, op een paar na ken ik ze zelfs allemaal dus...
De beste Donna-liedjes zal je bedoelen... Pas vanaf de top-500 wordt het interessant.
Zijn meer oude liedjes dan die zooi die dit jaar gemaakt is hoor ;) Kheb nog maar 1 keer de radio afgezet van miserie dus dat valt nog mee...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Mikacouli


razzle_dazzle



Eric

Citaat van: Doefie op 27 december 2005 - 22:44:03
Citaat van: Jasper op 27 december 2005 - 22:27:06
Dus ik moet de liedjes die nu gespeeld worden goed vinden?

Nee maar je komt volgens mij over dat precies alles wat anderen nu goed vinden rotslecht is en enkel wat jij goed vind de beste liedjes ooit zijn. Zo komt het over alleszinds, kan zijn dat het anders bedoelt is.

Bij Jasper heb je meestal die indruk...hij is nog jong hé... ;)  ;D

Depeche Mode - Home
Iron Maiden - Bring your daughter to the slaughter
Simple Minds - Belfast child
Iron Maiden - The Trooper

Jasper

Citaat van: Doefie op 27 december 2005 - 22:44:03
Citaat van: Jasper op 27 december 2005 - 22:27:06
Dus ik moet de liedjes die nu gespeeld worden goed vinden?

Nee maar je komt volgens mij over dat precies alles wat anderen nu goed vinden rotslecht is en enkel wat jij goed vind de beste liedjes ooit zijn. Zo komt het over alleszinds, kan zijn dat het anders bedoelt is.
Ik zal er voor de duidelijkheid altijd "voor mij" bijzetten voor mij, goed voor mij? Dan is het duidelijk voor mij dat ik voor mij spreek voor mij, dat ik voor mij dus die liedjes voor mij goed vind.

Ik ben namelijk iemand die het gewoon is om voor zichzelf te spreken en niet voor een hele groep. Hoe dat bij jullie zit, weet ik niet, maar ik zal me maar aanpassen aan de grote groep zeker?