Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

FerrariMan



FerrariMan

Citaat van: The REAL Freak op 25 november 2005 - 10:24:15
Citaat van: FerrariMan op 24 november 2005 - 13:26:39
De nieuwe cd van The Darkness

Is die goed? Ik zou hem mij ook moeten gaan aanschaffen.
Het is een 'specialleke'. Wel kort.
Er zijn nummers bij die rocken zoals op de eerste, ballads, rare maar heel goede gestoorde nummers,...ja het is de moeite want er steekt moeite in, dat is hoorbaar. Ook de piano die doorheen het album kan gehoord worden is identiek dezelfde piano als die waarop Mercury Bohemian Rhapsody heeft geschreven.

Kan het album ook voorbeluisteren op hun myspace site: http://www.myspace.com/thedarkness

Voor mij persoonlijk is het een 'beter' album dan het vorige :)

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: FerrariMan op 25 november 2005 - 13:52:00
Citaat van: The REAL Freak op 25 november 2005 - 10:24:15
Citaat van: FerrariMan op 24 november 2005 - 13:26:39
De nieuwe cd van The Darkness

Is die goed? Ik zou hem mij ook moeten gaan aanschaffen.
Het is een 'specialleke'. Wel kort.
Er zijn nummers bij die rocken zoals op de eerste, ballads, rare maar heel goede gestoorde nummers,...ja het is de moeite want er steekt moeite in, dat is hoorbaar. Ook de piano die doorheen het album kan gehoord worden is identiek dezelfde piano als die waarop Mercury Bohemian Rhapsody heeft geschreven.

Kan het album ook voorbeluisteren op hun myspace site: http://www.myspace.com/thedarkness

Voor mij persoonlijk is het een 'beter' album dan het vorige :)

Nog beter?

De eerste was al een bom van een cd.

die moet ik me dus inderdaad gaan halen

Eric


dj Peter

mijn zoon oefend met zijn electrische gitaar  "Smoke on the water - Deep Purple" ... en hij kan het nog ook!

Scuderia Ferrari



Lender

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Momenteel Stir it up van Bob Marley & The Wailers. Prachtige reggaeplaat.

Zometeen gaat er een cd van Patu Banton op. Met onder andere Don't Sniff Coke (tekst: "I do not sniff the coke I only smoke the sensimilla" ;D) en het iets bekendere Baby Come Back. :)

Ook een leuke reggae-cd.

dj Peter


razzle_dazzle

Crowded house - Don't dream it's over

Prachtig liedje

Eric