Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Eric

Heb mij de CD aangeschaft van Queen, greatest hits I, II & III...schitterende muziek...

Innuendo, who wants to live forever, under pressure, friends will be friends, Bohemian rhapsody, fat bottomed girls..... 8)  8)  8)

Martin

Sorry voor jou, I hate Queen.
Maar ieder zijn smaak.
En die respecteer ik.

Eric

Citaat van: MartinSorry voor jou, I hate Queen.
Maar ieder zijn smaak.
En die respecteer ik.

muziekbarbaar... :lol:  :wink:

Nee hoor, het is zoals je zegt, smaken verschillen

Jij hoort de Stones graag terwijl ik niet moet weten van die mannen...

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: MartinSorry voor jou, I hate Queen.
Maar ieder zijn smaak.
En die respecteer ik.

muziekbarbaar... :lol:  :wink:

Nee hoor, het is zoals je zegt, smaken verschillen

Jij hoort de Stones graag terwijl ik niet moet weten van die mannen...

Wie koopt er nu nog CD's??? :P

Martin

Deze is leuk voor Alan Blues.
Ga er maar weer voor Alan.
De meeste CD's koop ik ook nog.
Je koopt kwaliteit.
Gebrande CD's zijn na 20 maanden de data kwijt.
Vooral de goedkope van Aldi, Little, Gamma en de andere prijskrakers.
Dat de prijs van een CD in Nederland te hoog is kan niemand weerleggen.

Mikacouli

Citaat van: MartinDeze is leuk voor Alan Blues.
Ga er maar weer voor Alan.
De meeste CD's koop ik ook nog.
Je koopt kwaliteit.
Gebrande CD's zijn na 20 maanden de data kwijt.
Vooral de goedkope van Aldi, Little, Gamma en de andere prijskrakers.
Dat de prijs van een CD in Nederland te hoog is kan niemand weerleggen.

Ah,maar je moet goeie CDkes kopen hé.En een goeie brander hebben natuurlijk.Ik luister nog altijd naar de CD's dat ik 2 a 3 jaar geleden gemaakt heb met mijn vorige brander.Geen enkel probleem dus.Maar idd,goeie CDkes is een must.

Bjorn

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric
Citaat van: MartinSorry voor jou, I hate Queen.
Maar ieder zijn smaak.
En die respecteer ik.

muziekbarbaar... :lol:  :wink:

Nee hoor, het is zoals je zegt, smaken verschillen

Jij hoort de Stones graag terwijl ik niet moet weten van die mannen...

Wie koopt er nu nog CD's??? :P
Ik koop nog CD's. Is een beetje een mengeling van principe en een computerleek. Tegen dat ik weet hoe ik een CD moet branden zitten we al weer een jaartje verder. Dan nog principe, de CD's zijn misschien duur maar ik doe de groep in kwestie er een plezier mee door de CD te kopen.  :)
De Mens: In Het Gras![/color]

Mikacouli

Citaat van: Bjorn
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: eric
Citaat van: MartinSorry voor jou, I hate Queen.
Maar ieder zijn smaak.
En die respecteer ik.

muziekbarbaar... :lol:  :wink:

Nee hoor, het is zoals je zegt, smaken verschillen

Jij hoort de Stones graag terwijl ik niet moet weten van die mannen...

Wie koopt er nu nog CD's??? :P
Ik koop nog CD's. Is een beetje een mengeling van principe en een computerleek. Tegen dat ik weet hoe ik een CD moet branden zitten we al weer een jaartje verder. Dan nog principe, de CD's zijn misschien duur maar ik doe de groep in kwestie er een plezier mee door de CD te kopen.  :)

Cd's branden is het makkelijkste dat er bestaat. :lol:  :wink:

Jasper

Toch is het tegen het principe.

Ik ben helemaal tegen het downloaden van muziek. Kopiëren van iemand die de cd heeft gekocht kan er nog net mee door.

Maar als iedereen zo doorgaat, wordt er binnen 10 jaar alleen nog muziek gemaakt door rijke oliebarons, let op mijn woorden...

Eric

Zelf heb ik mij ook al schuldig gemaakt aan het branden van een CD.
Eén of tweemaal per jaar doe ik het misschien.

Bij mij is het vooral muziek die al wat ouder is en bijna alleen maar te vinden is op volledige albums, dus niet als single.
Singles koop ik nooit, simpelweg omdat ik deze veel te duur vind.

Ik blijf ook CD´s kopen, gewoonweg om dezelfde reden als Björn.
Het is natuurlijk goedkoop om CD te branden, maar eigenlijk moeten we eens gaan door hebben dat het op termijn meer schade aanricht dan goed is.

Ik wil zeker niet de moraalridder uithangen, maar muziek kopiëren geeft alleen meer nadelige gevolgen.
Tegenover software kopiëren sta ik helemaal anders, de meeste softwaremakers zijn in mijn ogen een stel geldwolven die op een vlugge manier geld willen binnenhalen.

Race

Ik koop af en toe cd's... zijn dan vooral mix-cd's zoals Sensation die ik maybe vandaag nog ga kopen 8)

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Mikacouli

Citaat van: ericZelf heb ik mij ook al schuldig gemaakt aan het branden van een CD.
Eén of tweemaal per jaar doe ik het misschien.

Bij mij is het vooral muziek die al wat ouder is en bijna alleen maar te vinden is op volledige albums, dus niet als single.
Singles koop ik nooit, simpelweg omdat ik deze veel te duur vind.

Ik blijf ook CD´s kopen, gewoonweg om dezelfde reden als Björn.
Het is natuurlijk goedkoop om CD te branden, maar eigenlijk moeten we eens gaan door hebben dat het op termijn meer schade aanricht dan goed is.

Ik wil zeker niet de moraalridder uithangen, maar muziek kopiëren geeft alleen meer nadelige gevolgen.
Tegenover software kopiëren sta ik helemaal anders, de meeste softwaremakers zijn in mijn ogen een stel geldwolven die op een vlugge manier geld willen binnenhalen.

Ik maak er minsten per week eentje.Maar niet enkel van muziek.Ook films enzo.Of F1 filmpjes.

Jasper,als je de mogelijkheid hebt dat je al die liekes gratis krijgt moet je toch niet lang denken.

Jasper

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: ericZelf heb ik mij ook al schuldig gemaakt aan het branden van een CD.
Eén of tweemaal per jaar doe ik het misschien.

Bij mij is het vooral muziek die al wat ouder is en bijna alleen maar te vinden is op volledige albums, dus niet als single.
Singles koop ik nooit, simpelweg omdat ik deze veel te duur vind.

Ik blijf ook CD´s kopen, gewoonweg om dezelfde reden als Björn.
Het is natuurlijk goedkoop om CD te branden, maar eigenlijk moeten we eens gaan door hebben dat het op termijn meer schade aanricht dan goed is.

Ik wil zeker niet de moraalridder uithangen, maar muziek kopiëren geeft alleen meer nadelige gevolgen.
Tegenover software kopiëren sta ik helemaal anders, de meeste softwaremakers zijn in mijn ogen een stel geldwolven die op een vlugge manier geld willen binnenhalen.

Ik maak er minsten per week eentje.Maar niet enkel van muziek.Ook films enzo.Of F1 filmpjes.

Jasper,als je de mogelijkheid hebt dat je al die liekes gratis krijgt moet je toch niet lang denken.
Inderdaad niet nee, direct naar de winkel!

McChouffe

Citaat van: eric
Tegenover software kopiëren sta ik helemaal anders, de meeste softwaremakers zijn in mijn ogen een stel geldwolven die op een vlugge manier geld willen binnenhalen.

Waarom sta je er anders tegenover? Software maken kost veel tijd en werk. Het is niet iets wat op 1-2-3 klaar is. Snel geld verdienen is in de software-industrie volgens mij niet mogelijk.

Over al dan niet kopiëren/downloaden van muziek ga ik niet verder op ingaan, want zo'n topics zijn er al geweest.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachine
Citaat van: eric
Tegenover software kopiëren sta ik helemaal anders, de meeste softwaremakers zijn in mijn ogen een stel geldwolven die op een vlugge manier geld willen binnenhalen.

Waarom sta je er anders tegenover? Software maken kost veel tijd en werk. Het is niet iets wat op 1-2-3 klaar is. Snel geld verdienen is in de software-industrie volgens mij niet mogelijk.

Over al dan niet kopiëren/downloaden van muziek ga ik niet verder op ingaan, want zo'n topics zijn er al geweest.

Ik kan best aannemen dat de softwarefabrikanten geld vragen voor hun producten...maar sommige progs kosten enorm veel geld...nadien komen ze nog eens af met "essentiële "upgrades...maar wel eerst betalen. :?

Als ze hun producten goedkoper zouden aanbieden gaan er minder mensen het "stelen" van het net...goed voor de verkoopcijfers.