Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

FF

muzikanten reageren allemaal anders :
op de officiële in flames site kun je hun cover, back en cd cover downloaden... iedereen kan dat dus gebruiken om de echte cd te benaderen

metallica is ertegen om studio muziek te verspreiden... een tijdje geleden waren de amerikanen enorm tegen hen gekant, maar die vergeten wel dat metallica wel toelaat om live mp3's te dowloaden, zoals ook te vinden op hun officiële sites

laatstleden willen metallica, red hot chili peppers alleen maar meer volledige platen op internet werpen : dus zonder tussenstops mogelijk tussen de liedjes...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

McChouffe

Citaat van: KimiKDE is toch een Linux variant, of vergis ik mij ?

KDE is een grafische schil over Linux, net zoals Gnome er één is. KDE is dus helemaal geen Linux variant of Windowsvervanger.

Ik heb Windows 2000 Pro draaien en Mandrake Linux 9.1. En qua gebruiksgemak verkies ik zeker Windows, ook qua stabiliteit kies ik voor Win 2000. Ok, de prijs is hoog, maar het OS mag er ook wezen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Citaat van: Jasper1: Welke hemel? 8)

2: Gebruiksgemak is misschien wel goed. Maar als je nog geen andere OS'en hebt geprobeerd, kan je niet vergelijken.

Mac, Windows, Linux, ..... noem maar op, done 'm all.
Kan dus wel vergelijken hoor. ;)

Xtra vraag (voor 2 punten :lol:): Ik gebruik het onbekende FreeBSD (equivalent van MS DOS) en KDE (equivalent van Windows).[/quote]

KDE ? Is dat stand-alone dan tegenwoordig ?


Lender

Citaat van: Jasperstand-alone? :oops:

Je hebt Stand-alone, en je je hebt een uitbreiding. je ziet dit veel bij Pc games. Je hebt bv een spel, en daarvan gooit de ontwikklaar een uitbreiding op de markt, waar je het originele spel voor nodig hebt. Een stand-alone product, kan ongeveer hetzelfde zijn als een uitbreidning, maar hier heb je het origineel niet voor nodig. Snappie? :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Een goed voorbeeld van hoe je moet afwijken van een onderwerp. :wink:

Ramses

Daarnet: The Sheila Divine - like a criminal
nu: Radiohead - street spirit (fade out)

Eric

Ik heb vandaag de nieuwste CD van Iron Maiden, dance of death, aangeschaft en deze doet nu dienst om mijn trommelvliesjes te testen.

SDG

Citaat van: ericIk heb vandaag de nieuwste CD van Iron Maiden, dance of death, aangeschaft en deze doet nu dienst om mijn trommelvliesjes te testen.

Klinkt allesbehalve slecht. Kan natuurlijk niet op tegen de klassiekers uit de jaren '80, maar is op het eerste gehoor een stuk beter dan al wat ze na "Fear Of The Dark" uitgebracht hebben.

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Eric

Citaat van: SDG
Citaat van: ericIk heb vandaag de nieuwste CD van Iron Maiden, dance of death, aangeschaft en deze doet nu dienst om mijn trommelvliesjes te testen.

Klinkt allesbehalve slecht. Kan natuurlijk niet op tegen de klassiekers uit de jaren '80, maar is op het eerste gehoor een stuk beter dan al wat ze na "Fear Of The Dark" uitgebracht hebben.

Yep, behoort weer bij de beste albums van Maiden...spijtig dat de cover lelijk is...maar het is de muziek die telt hé.
brave new world was anders ook goed hoor. :wink:

Up the Irons!!! :wink:

Racegirl

Citaat van: SDG
Citaat van: ericIk heb vandaag de nieuwste CD van Iron Maiden, dance of death, aangeschaft en deze doet nu dienst om mijn trommelvliesjes te testen.

Klinkt allesbehalve slecht. Kan natuurlijk niet op tegen de klassiekers uit de jaren '80, maar is op het eerste gehoor een stuk beter dan al wat ze na "Fear Of The Dark" uitgebracht hebben.

Fear of the dark is echt een schitterend nummer, heb de live-versie ervan op mijn pc staan!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Roel

maak het stil in je kamer, zorg dat de buren lekker slapen, alles is stil!
dan zet je de stereo op maximum, vooral de bass kunnen niet harder en je speelt wat er nu aan het spelen is bij mij...

SEVEN NATION ARMY van the whites stripes

maakt niet uit welke muziek je goed vindt, metal, hardcore house, klassiek, de intro op de bass guitar si gewoon een van de beste aller tijden ( ik zou em zetten naast die van de rolling stones 'satisfaction' en die van the offspring 'self esteem' -lalalalalaaaaa- remember??)

echt mensen probeer hem uit ;)
God save Mclaren

Eric

Citaat van: Racegirl
Citaat van: SDG
Citaat van: ericIk heb vandaag de nieuwste CD van Iron Maiden, dance of death, aangeschaft en deze doet nu dienst om mijn trommelvliesjes te testen.

Klinkt allesbehalve slecht. Kan natuurlijk niet op tegen de klassiekers uit de jaren '80, maar is op het eerste gehoor een stuk beter dan al wat ze na "Fear Of The Dark" uitgebracht hebben.

Fear of the dark is echt een schitterend nummer, heb de live-versie ervan op mijn pc staan!

Schitterend nummer, maar kan niet tippen aan "Number of the Beast" en ook niet aan het nieuwe album.
Ik heb het geluk gehad ze live te zien...gewoon de max.
Sommige mensen zeggen dat Maiden Live beter is dan U2. :shock:

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)