werchter 2003

Gestart door FF, 17 mei 2003 - 20:03:18

« vorige - volgende »

hou je van metal?

ja, ik heb alle britney spears albums
1 (5.9%)
ja, ik werk in het metaal
1 (5.9%)
nee, mijn trommelvliezen klagen nu al steen en been dankzij mijn vrouw
0 (0%)
ja, ik heb idool 2003 actief gevolgd
1 (5.9%)
wablief?
2 (11.8%)
NEEN
5 (29.4%)
JA
7 (41.2%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 17 mei 2003 - 20:03:18

FF

metallica komt, FF komt!

bestaat er een kans dat ik een van jullie schedels breek of blijft ge thuis kantklossen?

:mrgreen:
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Alan Blues

Ik kan op geen van de vooropgestelde vragen een antwoord geven. Ik hou wel van sommige metal. Ik heb Metallica al gezien en ik vond het best leuk. Maar ik zou er geen cd van kopen.

sledge

Ja ik werk in het metal, bijgevolg hou ik er dus van, vooral werken in alu kan mij bekoren, omdat je er goed kunt invlammen met uw freeske.  :lol:
En nu even seriues, ik heb wel genres die mij meer kunnen bekoren, zoals wat stevige rock.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

FF

Citaat van: sledge....omdat je er goed kunt invlammen met uw freeske.

zegt dat eens tegen een vrouw op cafe... :D
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Alan Blues

Dan krijg je een 'slap around your head with a large trout'.  :lol:  :lol:  :lol:

sledge

Ik weet niet wat jullie onder een frees verstaan, maar ik bedoel dus wel zoiets hé, stelletje sexisten  :lol:  :lol:

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

McChouffe

Een stevig streepje metal kan nooit geen kwaad  8)
Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf welk soort metal. Black metal en de echte heavy metal vind ik maar niets. Nu-metal kan ik anders wel appreciëren.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Ik wou gaan ik ging zaterdag voor de tickets (na menig ongewild uitstel) en werd daar uitgelachen...

Dus, Tim gaat op 20 augustus naar Dublin om Metallica te zien...

FF

bedoel je dat de tickets voor werchter al uitverkocht zijn??
dat is dan vroeger dan de vorige edities.
in 99 kocht ik mijn combi ticket zo'n twee weken voor de start en er waren er nog
deze keer ga ik enkel de zaterdag en het is algemeen geweten dat tickets voor een dag wel tamelijk snel uitverkocht zijn...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

McChouffe

Citaat van: FFbedoel je dat de tickets voor werchter al uitverkocht zijn??
dat is dan vroeger dan de vorige edities.
in 99 kocht ik mijn combi ticket zo'n twee weken voor de start en er waren er nog
deze keer ga ik enkel de zaterdag en het is algemeen geweten dat tickets voor een dag wel tamelijk snel uitverkocht zijn...

De 4-dagen tickets zijn idd al uitverkocht. Gelukkig heb ik het mijne al een tijdje op zak  :D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Magic Senna

Er ontbreekt een optie SOMS :wink: