Mededeling voor de fun.......

Gestart door Sinister -D-, 20 april 2003 - 22:28:46

« vorige - volgende »

Komt ie zat thuis???

JA !!! Hij en bier dat loopt nooit goed af ;)
14 (77.8%)
Nee !!! Want hij moet morgen werken :(
0 (0%)
Buh, ken hem niet goed genoeg :S
4 (22.2%)

Totaal aantal stemmen: 15

Poll gesloten: 20 april 2003 - 22:28:46

Sinister -D-

Mensen, ik ben op stap. Heb daar totaal geen zin in, m'n vriendin heeft zich zo opgemaakt dat 't op geen klote trekt, ik heb hoofdpijn, enzo enzo :(  :(  :(
Doe het alleen maar om de meid 'n plezier te doen, pffff :|

"t feestje is trouwens bij FerrariMan in de buurt, ik zou zeggen wie weet zie ik hem wel, weet alleen niet hoe hij uitziet  :?

Maar goed, ik ga e pintje pakkuh  :wink:

En een leuke poll  :P

Racegirl

Citaat van: Sinister
Maar goed, ik ga e pintje pakkuh  :wink:

Santé!  :wink:  en maak er een leuke avond-nacht van!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Sinister -D-

Ik was dus niet zat gisteren  :D  Bagger fuif  :|

Jasper

Citaat van: SinisterIk was dus niet zat gisteren  :D  Bagger fuif  :|
D*m'n, en ik had nochtans op 'ja' gestemd. :lol: :P ;)

Wutputt

De resultaten van de poll spreken voor zich :D
Hoe is Sinister aan zo'n reputatie geraakt?
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

FerrariMan

Citaat van: Sinister
"t feestje is trouwens bij FerrariMan in de buurt, ik zou zeggen wie weet zie ik hem wel, weet alleen niet hoe hij uitziet  :?

Bolder neem ik aan ?

In dat geval, tel mij ook maar bij degenen die net iets teveel op hadden  8)

Sinister -D-

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Sinister
"t feestje is trouwens bij FerrariMan in de buurt, ik zou zeggen wie weet zie ik hem wel, weet alleen niet hoe hij uitziet  :?

Bolder neem ik aan ?

In dat geval, tel mij ook maar bij degenen die net iets teveel op hadden  8)

't was die baggere Easter Party in Millen(d8 ik), naast zo'n schooltje en parkeer terein. Op dat parkeer terein was K3 vorig jaar nog op 'n openlucht fuif.

FerrariMan

Citaat van: Sinister
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Sinister
"t feestje is trouwens bij FerrariMan in de buurt, ik zou zeggen wie weet zie ik hem wel, weet alleen niet hoe hij uitziet  :?

Bolder neem ik aan ?

In dat geval, tel mij ook maar bij degenen die net iets teveel op hadden  8)

't was die baggere Easter Party in Millen(d8 ik), naast zo'n schooltje en parkeer terein. Op dat parkeer terein was K3 vorig jaar nog op 'n openlucht fuif.

Das bolder ja, niet millen :)

En still alive ??

Sinister -D-

Volgende keer dat jij 'n gehuchtje bij mij in de buurt niet herkent qua naam en omgeving zal ik dat ook direct afstraffen  :evil:  :wink:  :wink:  :wink:

Heb je niet zo'n manneke gezien met zo'n dakgoot op z'n kop wat geblondeerd was, hij stond de hele tijd ergens aan die geimproviseerde toog........

FerrariMan

Citaat van: SinisterVolgende keer dat jij 'n gehuchtje bij mij in de buurt niet herkent qua naam en omgeving zal ik dat ook direct afstraffen  :evil:  :wink:  :wink:  :wink:

Heb je niet zo'n manneke gezien met zo'n dakgoot op z'n kop wat geblondeerd was, hij stond de hele tijd ergens aan die geimproviseerde toog........

Hahahahaha, nee, geen last gehad van dakgoten neen...

Sinister -D-

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: SinisterVolgende keer dat jij 'n gehuchtje bij mij in de buurt niet herkent qua naam en omgeving zal ik dat ook direct afstraffen  :evil:  :wink:  :wink:  :wink:

Heb je niet zo'n manneke gezien met zo'n dakgoot op z'n kop wat geblondeerd was, hij stond de hele tijd ergens aan die geimproviseerde toog........

Hahahahaha, nee, geen last gehad van dakgoten neen...
Bedoelde niet letterlijk dakgoot, maar 'n soort kroon van z'n haren...... en dan nog geblondeerd ook. Nou ja, dat was ik dus  :mrgreen: