De nieuwste daklozen

Gestart door Eric, 05 maart 2003 - 23:56:37

« vorige - volgende »

Eric


Racegirl

Kvind de Mégane nog vrij chique!
Nu enkel hopen dat we de cabrio's dit jaar in ons landje gaan kunnen benuttigen, laat de lente maar komen!!!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Wutputt

Vind de 9³ het chiqueste. De Mégane CC ziet er ook goed uit, alleen heb ik nog een beetje moeite met die achterkant. Maar int echt kan dat er veel beter uitzien. De achterkant ziet er natuurlijk zoals bij elke CC wat te lang uit.

Nog wat foto's van de Mégane CC:









bron: www.cabriault.com en www.renault.com


Extra foto's van de nieuwe 9³ cabrio staan in de desbetreffende topic :wink:
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Kimi

http://www.deautogids.be/jpg/NEWS/NEWS6691.jpg">
De nieuwe 350Z van Nissan vind ik ook wel niet mis.

Ramses

de nieuwe megane cabrio heeft wel veel mee van de mercedes SL of CL (ben de naam kwijt)

MisterY

Ik vind die nieuwe Megane Cabrio-coupé maar niets, eerder een mislukking. Ik ben trouwens geen voorstander van het CC-concept van Peugeot en Renault. Mercedes weet dit veel beter (lees mooier) op te lossen.
De New Beetle Cabrio is best wel een leuk wagentje en zal zijn kopers wel vinden en de Saab is een klassieke 4-persoons cabrio, die niet echt verrassend overkomt.

Schumi

De Renault Mégane Coupé Cabrio (moet voluit  :wink: ) en de Peugeot 307 CC vind ik persoonlijk twee schitterende wagens. de P3077CC gaat zo'n 27500 EUR kosten, iets teveel dus. Volgens mij gaat de RMCC nog duurder zijn...
La Scuderia Ferrari: orgoglio rosso della Formula una.
KRC Genk: pride and fame

Jasper

Ik ben niet vor Beatles. Die Renault is prachtig, vind ik wel.
En die Saab is te vierkantig. :lol:


Roel

?
Deze auto's rijden stuk voor stuk al bijna een jaar rond ongeveer.
ik vind ze drie vrij banale ontwerpen, nix aan, enkel een open dak om de verkoop wat op te schroeven.
De saab kan me nog het meest bekoren, maar lijkt toch nog altijd meer op een sedan dan op een coupé cabriolet.
God save Mclaren

Jasper

Het is dan ook een topic van in maart. ;)

Ramses

maart 2003 om precies te zijn ;)

The REAL BUTTON Freak

Zo zie je maar dat in 2 jaar tijd heel wat kan veranderen.