Nieuwe regels FIA belachelijk of niet?

Gestart door Kenneth1265, 19 februari 2003 - 19:45:05

« vorige - volgende »

Zijn de nieuwe regels van de FIA normaal?

Ja
8 (47.1%)
Nee
9 (52.9%)

Totaal aantal stemmen: 14

Poll gesloten: 06 maart 2003 - 19:45:05

Kenneth1265

Stem gewoon wat je vindt van de regels van de FIA. Stem niet alleen maar geef ook je mening

sledge

Ik heb nee gestemd. Gewoon omdat het niet meer kan zoals in 2002, elke veranderingen kan enkel maar een verbetering zijn hoop ik.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

tazpas

Ik heb ja gestemd, ik was er op gebrand om te zien of Mclaren of Williams een antwoord gevonden hadden op Ferrari. Door die nieuwe regels zal ik het wel nooit weten...

Doefie

Kwalificatie:

+: er is nu constant een coureur op 't circuit, er is voortdurend actie en ge moet geen half uur meer wachte.
De grid zal er ook niet elke race hetzelfde uitzien.
Je hebt nu weer de kwalificatie's van voor 1996 (vrijdag en zaterdag)


- : je hebt maar 1 kans om te presteren in kwalificatie (eigelijk 2, als ge de vrijdag meetelt). Als het regent is ook weg kans.

Eindelijk weer van al die elektronische brol vanaf, ...

dj Peter

Ik heb ja gestemd,omdat ik vind dat de nieuwe regels goed zijn voor de competitie in deze sport  :D  8)  :)

Eric

Moet ik ja of nee invullen, ik zou het echt niet weten, langs de ene kant kan het spannende resultaten opleveren voor de race.

Langs de andere kant, je bent toeschouwer en je ziet je favoriet nog minder... :(

Flupke

Ja lap, heb verkeerd gestemt!!! Ik heb nee gestemt op de vraag die in het onderwerp stond! En niet op de vraag van de poll  :oops:

Te snel willen zijn hé!

Alhoewel ik vind dat die regels nogal laat komt denk ik wel dat ze de minder rijke teams meer kansen gaan geven.

Maar moet het ook eens zijn met Tazpas, nu weten we nooit of McLaren het met de vorige reglementen had gehaald om Ferrari te kloppen.

Sinister -D-

Ik heb nee gestemd. Ben het voor de zoveelste keer weer met Eric eens.

Eric

Citaat van: SinisterIk heb nee gestemd. Ben het voor de zoveelste keer weer met Eric eens.

Mijne privéstalker is weer actief :lol:  :lol:  :wink:

Sinister -D-

Citaat van: eric
Citaat van: SinisterIk heb nee gestemd. Ben het voor de zoveelste keer weer met Eric eens.

Mijne privéstalker is weer actief :lol:  :lol:  :wink:
Herzilein, ich liebe dich wie apflemusse...............

Eric

Citaat van: Sinister
Citaat van: eric
Citaat van: SinisterIk heb nee gestemd. Ben het voor de zoveelste keer weer met Eric eens.

Mijne privéstalker is weer actief :lol:  :lol:  :wink:
Herzilein, ich liebe dich wie apflemusse...............
:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

tazpas

Citaat van: FlupkeJa lap, heb verkeerd gestemt!!! Ik heb nee gestemt op de vraag die in het onderwerp stond! En niet op de vraag van de poll  :oops:

Te snel willen zijn hé!

Alhoewel ik vind dat die regels nogal laat komt denk ik wel dat ze de minder rijke teams meer kansen gaan geven.

Maar moet het ook eens zijn met Tazpas, nu weten we nooit of McLaren het met de vorige reglementen had gehaald om Ferrari te kloppen.


Ik heb me ook laten vangen met die titel!

FerrariMan

Akkoord, de mindere teams krijgen meer kansen en kunnen gemakkelijker punten scoren, maar wat is zo'n punt of overwinning dan nog waard als je weet dat je het alleen te danken hebt aan de nieuwe regels ???

Ik ben er grandioos tegen, het is en blijft verkrachting van de formule 1 !
Gewoon een gebrek aan tegenstand voor Ferrari en dan lossen ze dit zo op !!!

Bart VD

Citaat van: FlupkeJa lap, heb verkeerd gestemt!!! Ik heb nee gestemt op de vraag die in het onderwerp stond! En niet op de vraag van de poll  :oops:

En gij niet alleen... :(
This space for rent

Bart VD

Maar voor alle duidelijkheid: ik vind de nieuwe regels positief.  Niet alles, maar het meeste toch wel.  Het zal in elk geval het begin van het nieuwe seizoen spannender dan ooit maken :)
This space for rent