Hoeveel overwinningen behaalt Ferrari in 2003?

Gestart door SDG, 19 februari 2003 - 16:59:37

« vorige - volgende »

Hoeveel overwinningen behaalt Ferrari in 2003?

5 of minder
1 (3.1%)
6-10
15 (46.9%)
11-15
14 (43.8%)
alle 16!
2 (6.3%)

Totaal aantal stemmen: 28

Poll gesloten: 19 februari 2003 - 16:59:37

SDG


Flupke

Heb op 6-10 gestemt, misschien beetje optimistisch maar wie weet ...

IVY440

oei, als 6-10 al optimistisch is. :oops:  Ik heb alle 16 gekozen, omdat ik denk dat Ferrari toch wel oppermachtig gaat zijn. 14 voor MS en 2 voor RB.

Alan Blues

Ik denk niet dat Ferrari hetzelfde niveau zal halen als vorig jaar. Ik schat op 8 overwinningen. Alle 8 voor MS, want RB zal weer niet mogen winnen.

Kimi wordt wereldkampioen. ;)

sledge

IK heb gestemd voor 6-10, omdat ik ook denk dat Ferrari wel niet zo dominant als de vorige jaren kan zijn. God helpe ons als het zo is, dan ga ik mij beginnen bezighouden met schaken. Daar is dan teminste nog wat opwinding te zien.  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

BugsBunny

Ik vrees voor 11-15  :(

McLaren kennende zal de betrouwbaarheid wel weer ni op punt staan.
Bij Williams rijdt ene Walfie rond, en ene Juan die 19000rpm nog niet hoog genoeg vind. Bovendien vinden ze het fijn elkaar van de baan te rammen.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Flupke

Citaat van: IVY440oei, als 6-10 al optimistisch is. :oops:  Ik heb alle 16 gekozen, omdat ik denk dat Ferrari toch wel oppermachtig gaat zijn. 14 voor MS en 2 voor RB.

Ik zegde optimistisch uit het standpunt van McLaren-fan. 't Is misschien beetje teveel hopen dat het er maar 6-10 zullen zijn.  :oops:

The Iceman

Zal eens in mijne glazen bol kijken en die zegt ........................................................ 8 overwinningen !!!! 6 voor Herr Schumacher en Rubens mag ook nog eens twee keer op de hoogste trede van het podium staan   :D  :D  :D  :D  :D

Doefie

minder dan 5 : niet meer de komende 3-4 jaar, tenzij we een herhaling van bv. 1999 of van 1982 meemake (please, let it be...)

6-10: de beste mogelijkheid

11-15 : mogelijk, maar waarschijnlijk ni

alle 16! : denk dat da een beetje te hoog gegrepe is

Hoeveel zeges behale McLaren en Williams. Of misschien Toyota, Renault, Sauber, Jordan, Jaguar of BAR ?  :wink:

dj Peter

Citaat van: Alan BluesAlle 8 voor MS, want RB zal weer niet mogen winnen.
Volgens mijn bescheiden mening gaat Rubens meer races winnen dan vorig jaar  8)  8)
En ik koos voor 11 tot 15 overwinningen,misschien niet realistisch met de nieuwe regels maar je bent fan of je bent het niet  :P  :P

Eric

Citaat van: SaffierFM
Citaat van: Alan BluesAlle 8 voor MS, want RB zal weer niet mogen winnen.
Volgens mijn bescheiden mening gaat Rubens meer races winnen dan vorig jaar  8)  8)

Ik gun het hem van harte maar ik denk dat het anders zal uitdraaien voor Rubens :?

*on topic*
Shumi wint minimum 6 races.. :(

Sinister -D-

Ik heb op 11-15 gekozen, ik hoop natuurlijk van niet, maar ik zie de bui alweer hangen. Het rode leger heeft weer iets schandaligs snel uit de hoed getoverd :roll:

Eric

Citaat van: SinisterIk heb op 11-15 gekozen, ik hoop natuurlijk van niet, maar ik zie de bui alweer hangen. Het rode leger heeft weer iets schandaligs snel uit de hoed getoverd :roll:

Het moet eerst nog blijken dat het rode virus betrouwbaar is, ze hebben al wat pech gehad.

Sinister -D-

Citaat van: eric
Citaat van: SinisterIk heb op 11-15 gekozen, ik hoop natuurlijk van niet, maar ik zie de bui alweer hangen. Het rode leger heeft weer iets schandaligs snel uit de hoed getoverd :roll:

Het moet eerst nog blijken dat het rode virus betrouwbaar is, ze hebben al wat pech gehad.

Maar denk je niet zelf dat die kleine probleempjes niet opgelost zullen zijn tegen de tijd dat op Imola geracet wordt?? :?
Ik denk dat die dan wel weer dominant zullen zijn, al is het maar voor een x aantal races........

Eric

Citaat van: Sinister
Citaat van: eric
Citaat van: SinisterIk heb op 11-15 gekozen, ik hoop natuurlijk van niet, maar ik zie de bui alweer hangen. Het rode leger heeft weer iets schandaligs snel uit de hoed getoverd :roll:

Het moet eerst nog blijken dat het rode virus betrouwbaar is, ze hebben al wat pech gehad.

Maar denk je niet zelf dat die kleine probleempjes niet opgelost zullen zijn tegen de tijd dat op Imola geracet wordt?? :?
Ik denk dat die dan wel weer dominant zullen zijn, al is het maar voor een x aantal races........

Spijtig genoeg is die kans groot natuurlijk maar stiekem hopen dat het niet zo is hé :lol:
Altijd positief blijven