GP van Rusland - Sochi, 2021

Gestart door Breaktest, 22 september 2021 - 12:01:28

« vorige - volgende »

Breaktest

Ik zet 'm vast neer. Wedden dat gutmensch Hamilton weer de hand dictator/moordenaar Putin gaat schudden?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Ik heb 't idee dat Verstappen een stokoud record heeft geƫvenaard dat merkwaardig genoeg nergens in de media is opgepikt, dat van de grootste sprong voorwaarts vanaf de laatste plek - maar ik kan 't niet vinden. Bij mijn weten is nog nooit iemand van de laatste naar positie 1 gesprongen maar wel naar plek 2. Maar wie waar en wanneer....?
Wel staat dit in de schaduw van een ander record, dat van John Watson die vanaf plek 22 naar de winst reed (Long Beach, 1983 (met Lauda naar plek 2 vanaf pos 23)) maar dat was dus niet vanaf de laatste plek omdat het startveld toen uit 26 bestond.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Uit mijn hoofd, Schumacher heeft dacht ik weleens van achteraan een race gewonnen. Maar een snelle vraag aan Google levert niets op.


Breaktest

Citaat van: Mickey op 27 september 2021 - 13:16:05
Uit mijn hoofd, Schumacher heeft dacht ik weleens van achteraan een race gewonnen. Maar een snelle vraag aan Google levert niets op.
Ik heb 't inmiddels opgezocht: het is van Montoya 2005 en werd herhaald door Vettel 2019, beide op Hockenheim. Beiden reden vanaf de staart (p20) naar p2.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Mickey

Zo zie je maar dat herinneringen soms gekleurd zijn. : )