grote prijs van singapore

Gestart door robbert, 15 september 2017 - 09:41:51

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 15:05:59
kijk eens hoe ver Vettel er nog naast zit terwijl Max en Kimi al op het punt staan elkaar te raken.

Dan nog stuurt Seb in terwijl Max en Kimi er naast zitten. Let wel: dat mag verder en ik neem Seb niks kwalijk maar ook hij doet een duit in het zakje waardoor het misgaat. Dus hij is zeker geen slachtoffer.

Wings

Sainz heeft supersofts zie ik. De rest op ultra's. Interessant.

Tuesday

Citaat van: Wings op 17 september 2017 - 15:09:42
Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 15:05:59
kijk eens hoe ver Vettel er nog naast zit terwijl Max en Kimi al op het punt staan elkaar te raken.

Dan nog stuurt Seb in terwijl Max en Kimi er naast zitten. Let wel: dat mag verder en ik neem Seb niks kwalijk maar ook hij doet een duit in het zakje waardoor het misgaat. Dus hij is zeker geen slachtoffer.
volgens mij heeft Vettel er 0,0 mee te maken dat Max en Kimi elkaar raken.

Wings

Dan denken wij anders over racen. Maar prima.

Tuesday

Citaat van: Wings op 17 september 2017 - 15:15:04
Dan denken wij anders over racen. Maar prima.
ach, hou op zeg. Je kunt anders over iets denken, maar je kunt niet iemand de schuld geven die niets te maken heeft met het hele gebeuren. Kijk naar het volgende filmpje, duidelijker wordt het niet.
https://www.ziggosport.nl/fragment/3615-https-zst-cache-cdp-triple-it-nl-spoton-20170917_59be65caea912a156c5a7c21-mp4.html

Wings

Ik geef niemand de schuld. En verder heb ik geen zin in deze toonzetting in discussies dus ik laat de gesprekken met jou voor wat het is.

Mickey

Maar goed. Vrij saaie race verder, gegeven de omstandigheden; nat en donker.

Tuesday

Citaat van: Wings op 17 september 2017 - 15:18:28
Ik geef niemand de schuld. En verder heb ik geen zin in deze toonzetting in discussies dus ik laat de gesprekken met jou voor wat het is.
maar hoezo denken wij anders over racen dan? die begrijp ik gewoon niet helemaal.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 15:20:28
Maar goed. Vrij saaie race verder, gegeven de omstandigheden; nat en donker.
de spanning is er wel uit ja. Misschien leuk om te zien of Hulkenberg idd alleen recordhouder gaat worden met de meeste race zonder podium.

robbert

voila hamilton kan hier goed uitlopen. en vettel moet leren ins zijn spiegels kijken. en hij is dan de eerste om te klagen als er iets niet gaat. vettel zal oververdiend de titel verliezen



FolkertE

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 14:56:55
Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:54:09
Side note: Lekker ervaring opdoen voor Max ook, dit seizoen. Not.

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 14:49:52
Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:47:13
Citaat van: Jozef op 17 september 2017 - 14:37:23
Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 14:21:29
Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.
Kimi kon hier echt helemaal niks aan doen, hij is de minst schuldige van allemaal. Hij reed helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt naar binnen en veroorzaakt daarmee de aanrijding, al denk ik eerlijk gezegd dat hij voldoende ruimte open hield voor twee wagens. Verstappen week meer uit naar links dan strikt nodig was. Daarom denk ik dat Vettel zonder straf kan en mag wegkomen.

Weet niet of je ook gezien hebt dat door toedoen van Vettel, Kimi en Max precies op hetzelfde moment op elkaar af sturen? Kimi kwam iets naar rechts daar.
waarom door toedoen van Vettel dan?

Vettel gaf zelf inmiddels aan dat Max wat beter weg was en hij probeerde te blokken. Dat hebben we kunnen zien ja. Hij kwam ver voor de bocht gewoon als een bezetene naar links.
maar hij zat er nog steeds met zn hele auto voor. Bekijk het na de race nog maar eens goed.
Als hij er met de hele auto voor zat, waren ze niet met zijn 3en er af geketst.

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 15:42:58
Als hij er met de hele auto voor zat, waren ze niet met zijn 3en er af geketst.
Vettel raakt Verstappen niet.

Jozef

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 15:16:36
Citaat van: Wings op 17 september 2017 - 15:15:04
Dan denken wij anders over racen. Maar prima.
ach, hou op zeg. Je kunt anders over iets denken, maar je kunt niet iemand de schuld geven die niets te maken heeft met het hele gebeuren. Kijk naar het volgende filmpje, duidelijker wordt het niet.
https://www.ziggosport.nl/fragment/3615-https-zst-cache-cdp-triple-it-nl-spoton-20170917_59be65caea912a156c5a7c21-mp4.html

Vettel-fan zeker? Hoe je hiernaar kunt kijken en concluderen dat Vettel er "niks mee te maken heeft", is eerlijk gezegd redelijk ongelooflijk. ;)

Het helikopterbeeld is nog duidelijker trouwens.