grote prijs van singapore

Gestart door robbert, 15 september 2017 - 09:41:51

« vorige - volgende »

Mickey

Citaat van: Jozef op 17 september 2017 - 14:37:23
Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 14:21:29
Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.
Kimi kon hier echt helemaal niks aan doen, hij is de minst schuldige van allemaal. Hij reed helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt naar binnen en veroorzaakt daarmee de aanrijding, al denk ik eerlijk gezegd dat hij voldoende ruimte open hield voor twee wagens. Verstappen week meer uit naar links dan strikt nodig was. Daarom denk ik dat Vettel zonder straf kan en mag wegkomen.

Weet niet of je ook gezien hebt dat door toedoen van Vettel, Kimi en Max precies op hetzelfde moment op elkaar af sturen? Kimi kwam iets naar rechts daar.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:47:13
Citaat van: Jozef op 17 september 2017 - 14:37:23
Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 14:21:29
Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.
Kimi kon hier echt helemaal niks aan doen, hij is de minst schuldige van allemaal. Hij reed helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt naar binnen en veroorzaakt daarmee de aanrijding, al denk ik eerlijk gezegd dat hij voldoende ruimte open hield voor twee wagens. Verstappen week meer uit naar links dan strikt nodig was. Daarom denk ik dat Vettel zonder straf kan en mag wegkomen.

Weet niet of je ook gezien hebt dat door toedoen van Vettel, Kimi en Max precies op hetzelfde moment op elkaar af sturen? Kimi kwam iets naar rechts daar.
waarom door toedoen van Vettel dan?

Van Wijk

De grootste verliezer  van heel het race incident bij de start ( zo zie ik het ) is ongetwijfeld Alonso.

Mickey

Side note: Lekker ervaring opdoen voor Max ook, dit seizoen. Not.

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 14:49:52
Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:47:13
Citaat van: Jozef op 17 september 2017 - 14:37:23
Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 14:21:29
Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.
Kimi kon hier echt helemaal niks aan doen, hij is de minst schuldige van allemaal. Hij reed helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt naar binnen en veroorzaakt daarmee de aanrijding, al denk ik eerlijk gezegd dat hij voldoende ruimte open hield voor twee wagens. Verstappen week meer uit naar links dan strikt nodig was. Daarom denk ik dat Vettel zonder straf kan en mag wegkomen.

Weet niet of je ook gezien hebt dat door toedoen van Vettel, Kimi en Max precies op hetzelfde moment op elkaar af sturen? Kimi kwam iets naar rechts daar.
waarom door toedoen van Vettel dan?

Vettel gaf zelf inmiddels aan dat Max wat beter weg was en hij probeerde te blokken. Dat hebben we kunnen zien ja. Hij kwam ver voor de bocht gewoon als een bezetene naar links.

Wings

Ik snap niet dat krampachtig moeten worden gezocht naar een schuldige. Ongelukkige samenloop van omstandigheden: Kimi stuurt de racelijn op, Seb komt naar binnen, daartussenin zit Max klem. Dus contact en tranen.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:54:09
Side note: Lekker ervaring opdoen voor Max ook, dit seizoen. Not.

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 14:49:52
Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:47:13
Citaat van: Jozef op 17 september 2017 - 14:37:23
Citaat van: FolkertE op 17 september 2017 - 14:21:29
Man, dit is niet wat ik wil. Ik ga klagen.
DAMN DAMN.

Schuldige? Kimi of MIsschien Vettel.
Kimi kon hier echt helemaal niks aan doen, hij is de minst schuldige van allemaal. Hij reed helemaal aan de binnenkant. Vettel stuurt naar binnen en veroorzaakt daarmee de aanrijding, al denk ik eerlijk gezegd dat hij voldoende ruimte open hield voor twee wagens. Verstappen week meer uit naar links dan strikt nodig was. Daarom denk ik dat Vettel zonder straf kan en mag wegkomen.

Weet niet of je ook gezien hebt dat door toedoen van Vettel, Kimi en Max precies op hetzelfde moment op elkaar af sturen? Kimi kwam iets naar rechts daar.
waarom door toedoen van Vettel dan?

Vettel gaf zelf inmiddels aan dat Max wat beter weg was en hij probeerde te blokken. Dat hebben we kunnen zien ja. Hij kwam ver voor de bocht gewoon als een bezetene naar links.
maar hij zat er nog steeds met zn hele auto voor. Bekijk het na de race nog maar eens goed.

Mickey

Wie bedoel je? Kimi of Vettel?

Mickey

Citaat van: Wings op 17 september 2017 - 14:56:21
Ik snap niet dat krampachtig moeten worden gezocht naar een schuldige. Ongelukkige samenloop van omstandigheden: Kimi stuurt de racelijn op, Seb komt naar binnen, daartussenin zit Max klem. Dus contact en tranen.

Ik zoek niet naar een schuldige, is gewoon de uitkomst van mijn visie van de reeks van gebeurtenissen. Niet omdat ik per se iemand wil aanwijzen.

Wings

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 14:56:55
maar hij zat er nog steeds met zn hele auto voor. Bekijk het na de race nog maar eens goed.



Seb nam veel risico met blocken. Wil Max naar binnen dwingen terwijl Kimi Max naar buiten wil dwingen. De pic (bron: Formule1.com) moet je zo lezen dat Kimi de meeste snelheid heeft, Max daaropvolgend en Seb is het langzaamste van het drietal.

Tuesday

Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:59:39
Wie bedoel je? Kimi of Vettel?
Vettel. Sowieso staan Kimi en Max al op het punt elkaar te raken als Vettel er nog heel ruim naast zit. En van die 2 is het toch Max die het meest van zn lijn afwijkt.

Wings

Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 15:01:55
Ik zoek niet naar een schuldige, is gewoon de uitkomst van mijn visie van de reeks van gebeurtenissen. Niet omdat ik per se iemand wil aanwijzen.

Ik reageerde in het algemeen niet specifiek op jou.

Wings

Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 15:03:43
Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 14:59:39
Wie bedoel je? Kimi of Vettel?
Vettel. Sowieso staan Kimi en Max al op het punt elkaar te raken als Vettel er nog heel ruim naast zit. En van die 2 is het toch Max die het meest van zn lijn afwijkt.

Tijdens de onboards is te zien dat hij de enige is die niet stuurt tijdens het contact.

Mickey

Citaat van: Wings op 17 september 2017 - 15:04:29
Citaat van: Mickey op 17 september 2017 - 15:01:55
Ik zoek niet naar een schuldige, is gewoon de uitkomst van mijn visie van de reeks van gebeurtenissen. Niet omdat ik per se iemand wil aanwijzen.

Ik reageerde in het algemeen niet specifiek op jou.

Oh, oké.  ;)

Tuesday

Citaat van: Wings op 17 september 2017 - 15:03:14
Citaat van: Tuesday op 17 september 2017 - 14:56:55
maar hij zat er nog steeds met zn hele auto voor. Bekijk het na de race nog maar eens goed.



Seb nam veel risico met blocken. Wil Max naar binnen dwingen terwijl Kimi Max naar buiten wil dwingen. De pic (bron: Formule1.com) moet je zo lezen dat Kimi de meeste snelheid heeft, Max daaropvolgend en Seb is het langzaamste van het drietal.
kijk eens hoe ver Vettel er nog naast zit terwijl Max en Kimi al op het punt staan elkaar te raken.

Tuesday

hopelijk gaat Ricciardo nog stunten.