De GP van Nederland

Gestart door Fabian, 30 november 2016 - 14:26:00

« vorige - volgende »

Breaktest

Citaat van: Matthijs op 10 april 2019 - 22:01:38
Als je met een breaking persbericht komt en je opent het artikel met "De Grand Prix van Holland lijkt er toch echt aan te komen."  ::)
Inderdaad. Dit klinkt meer als Spuit 11.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sabai

Citaat van: Breaktest op 11 april 2019 - 11:46:52
Citaat van: Matthijs op 10 april 2019 - 22:01:38
Als je met een breaking persbericht komt en je opent het artikel met "De Grand Prix van Holland lijkt er toch echt aan te komen."  ::)
Inderdaad. Dit klinkt meer als Spuit 11.

Die website is puur gemaakt om inkomsten te genereren en mee te liften op het succes van Max. En zo zijn er nog een paar. Ze worden vol gezet met pulp en nep nieuws en artikelen die zijn uit Google vertalen rollen. Dus beste om deze sites links te laten liggen.

Breaktest

Deze hebben we dus gehad - De Grand Prix van Holland lijkt er toch echt aan te komen,
maar er volgen nog een paar breaking momentjes:
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch echt aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt waar aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt waar eerlijk, niet gelogen, aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt waar eerlijk, niet gelogen, ik zweer je, ik zal het nooit meer doen, aan te komen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Sphinx

Een enge vergelijking met de aankondigingen als Jos Verstappen ergens zou gaan rijden. Er mist alleen nog één stap, degene waar ik het meeste bang voor ben ...

- er komt géén GP van Holland, ondanks eerdere berichtgeving hebben de beide partijen geen overeenstemming kunnen bereiken
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Mickey

Citaat van: Sabai op 11 april 2019 - 12:52:04
Citaat van: Breaktest op 11 april 2019 - 11:46:52
Citaat van: Matthijs op 10 april 2019 - 22:01:38
Als je met een breaking persbericht komt en je opent het artikel met "De Grand Prix van Holland lijkt er toch echt aan te komen."  ::)
Inderdaad. Dit klinkt meer als Spuit 11.

Die website is puur gemaakt om inkomsten te genereren en mee te liften op het succes van Max. En zo zijn er nog een paar. Ze worden vol gezet met pulp en nep nieuws en artikelen die zijn uit Google vertalen rollen. Dus beste om deze sites links te laten liggen.

Autoblog is wel vermakelijk voor petrolheads maar voor F1-nieuws zijn er andere, serieuzere bronnen.

Mickey

Citaat van: Sphinx op 11 april 2019 - 13:29:43
Een enge vergelijking met de aankondigingen als Jos Verstappen ergens zou gaan rijden. Er mist alleen nog één stap, degene waar ik het meeste bang voor ben ...

- er komt géén GP van Holland, ondanks eerdere berichtgeving hebben de beide partijen geen overeenstemming kunnen bereiken

Maar Jos had nog iets tegoed van Honda. Dat is er nu wel. Soort van.  ;D

Mickey

https://www.autoblog.nl/nieuws/breek-nieuwe-info-over-de-2020-nederlandse-grand-prix-123906

Autoblog, dus korrel zout. Aan de andere kant, er is inmiddels wel zoveel rook dat je ook vuur mag gaan vermoeden.

Sphinx

Minder rook dan je denkt. Ditzelfde hoorde ik op Goede Vrijdag van de Porsche instructeur waarmee ik op pad was. Geld was er, er ligt een contract, het is alleen nog niet getekend vanwege zorgen rond infrastructuur (die een ramp is op dit moment) en de accomodaties (die nog gebouwd moeten worden). En daarnaast speelt ook de politiek binnen de F1 mee, omdat de deal door Liberty wordt gebruikt om andere circuits die nog moeten verlengen of zojuist verlengd hebben onder druk wil zetten (Monza en Silverstone bv). Ook de belangstelling van Miami die nu niet meer zo groot is en Hanoi speelt mee. Afwachten maar.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Robbert65

Olav Mol zou van Sean Bratches hebben gehoord dat er op of omstreeks 16 mei getekend wordt. Vertelde hij in een programma op Ziggo afgelopen weekend.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

https://www.motorsportweek.com/joeblogsf1/id/00497
De verklaring over de politieke onrust is niet helemaal onlogisch...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

Citaat van: Breaktest op 11 april 2019 - 13:07:08
Deze hebben we dus gehad - De Grand Prix van Holland lijkt er toch echt aan te komen,
maar er volgen nog een paar breaking momentjes:
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch echt aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt waar aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt waar eerlijk, niet gelogen, aan te komen.
-De Grand Prix van Holland lijkt er nu toch heel echt waar eerlijk, niet gelogen, ik zweer je, ik zal het nooit meer doen, aan te komen.

Krijgt Holland een Grand Prix? Lijkt er wel op hea. :-*

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is


Mickey

Nog niet officieel bevestigd, maar het zal wel gebeuren.

Ik vind het ondanks alle beperkingen toch wel supervet hoor. Wow. Had je dit vijf jaar geleden gezegd, hadden ze je voor gek verklaard.