GP Abu Dhabi: man van de wedstrijd?

Gestart door gloudiesaurus, 27 november 2016 - 21:06:24

« vorige - volgende »

GP Abu Dhabi: man van de wedstrijd?

Lewis Hamilton
4 (23.5%)
Nico Rosberg
6 (35.3%)
Sebastian Vettel
5 (29.4%)
Max Verstappen
2 (11.8%)
Anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Wings

Een fout is niet onoverkomelijk als je op de limiet racet. Verder leidt een spin in de beginfase dat coureurs juist het beste van zichzelf naar boven moeten halen en een race lang op de limiet moeten racen om het maximale te behalen. De prestatiewaarde is dan juist hoger alleen de output blijft gelijk.   

Jehoentelaar

Maar een fout blijft een fout. Als ik een tentamen begin met drie onbeantwoorde vragen krijg ik geen hoger cijfer als ik de rest wel allemaal goed doe.

Wings

Dan nog beïnvloedt die fout je race. Zie het als een toren bouwen van blokken: doordat je er tegenaan stoot valt de toren om waarna je een hogere toren bouwt. De fout ligt aan de basis van het feit dat de toren nu hoger is maar het neemt niet weg dát de toren daadwerkelijk hoger is. Ja Max maakt een fout maar daardoor belandt hij wel in een situatie dat hij het onderste uit die Bull moet trappen. Dus met die -1 wat prestatie betreft ben ik het oneens. Wel als je die loskoppelt en meeweegt. Dus: +1 show, +1 prestatie en -1 voor de fout. Ik denk dat dit tevens de vraag beantwoordt wat knapper is, met of zonder fout vierde worden.

Tuesday

Citaat van: Wings op 10 december 2016 - 00:31:47
Dan nog beïnvloedt die fout je race. Zie het als een toren bouwen van blokken: doordat je er tegenaan stoot valt de toren om waarna je een hogere toren bouwt. De fout ligt aan de basis van het feit dat de toren nu hoger is maar het neemt niet weg dát de toren daadwerkelijk hoger is. Ja Max maakt een fout maar daardoor belandt hij wel in een situatie dat hij het onderste uit die Bull moet trappen. Dus met die -1 wat prestatie betreft ben ik het oneens. Wel als je die loskoppelt en meeweegt. Dus: +1 show, +1 prestatie en -1 voor de fout. Ik denk dat dit tevens de vraag beantwoordt wat knapper is, met of zonder fout vierde worden.
je kunt erover discussiëren, maar die vraag kun je volgens mij nooit beantwoorden. Wat is knapper? wie is knapper? het is maar net of je op blond of op donker valt bv.

Wings


Jehoentelaar

Dat lijkt mij toch niet moeilijk: altijd donker haar.

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Waarom zijn vrouwen met rood haar vaak wel aantrekkelijk en mannen met rood haar niet?

Fabian

Citaat van: Matthijs op 12 december 2016 - 21:06:37
Waarom zijn vrouwen met rood haar vaak wel aantrekkelijk en mannen met rood haar niet?
Omdat het vrouwen zijn???

Matthijs