GP Italië: man van de wedstrijd

Gestart door gloudiesaurus, 04 september 2016 - 15:51:39

« vorige - volgende »

Nico Rosberg
4 (40%)
Lewis Hamilton
0 (0%)
Sebastian Vettel
0 (0%)
Daniel Ricciardo
3 (30%)
Valtteri Bottas
0 (0%)
Anders
3 (30%)

Totaal aantal stemmen: 10

gloudiesaurus

Wie is de man van de wedstrijd?

Ik stem op Rosberg. Wint de race voor Hamilton vanaf P2 en maakt het kampioenschap weer wat spannender.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Ik stem niet, niemand heeft iets laten zien.

Edit: nou, toch maar iets minder zuur doen en m'n stem aan Ricciardo geven voor z'n uitremactie van ver op Bottas.

Arthur

Niemand gezien waarvan ik kan zeggen dat...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Ik zou graag zien dat de optie 'niemand' standaard wordt opgenomen. Uitblinkers heb ik niet gezien.

Pancake Shield

Ricciardo hij heeft meer uit zijn Red Bull gehaald dan dat kon denk ik. Plus inderdaad nog een vrij fraaie uitremactie op Bottas.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Arthur

Maar om dat nu als man de race te betitelen? Absoluut niet genoeg in mijn opinie...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Citaat van: Arthur op 04 september 2016 - 18:56:52
Maar om dat nu als man de race te betitelen? Absoluut niet genoeg in mijn opinie...

Iemand die meer uit zijn auto haalt dan verwacht wordt is toch wel wat mij betreft kandidaat voor man van de wedstrijd. Zeker omdat de rest gedaan heeft van wat hem verwacht werd. De Mercedessen domineerde vooraan, want zelfs na de foute start van Hamilton kan er niemand ook maar aan getwijfeld hebben dat die twee alsnog met gemak 1-2 zouden worden. Ferrari was daarna het sterkste met Williams er vlak achter. Massa zakte gister door het ijs, terwijl Bottas gewoon een solide race reed en goed verschalkt werd door Ricciardo. Force India was gister al niet beter dan Red Bull dus was te verwachten dat die verslagen werden. De enige andere die echt een uitstekende race gereden heeft is Romain Grosjean die vanaf plek 17 toch nog naar 11 rijdt, terwijl zijn teamgenoot de omgekeerde weg volgde.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jozef

En Button die duidelijk de betere leek van Alonso.

Tuesday

Citaat van: Pancake Shield op 04 september 2016 - 18:54:13
Ricciardo hij heeft meer uit zijn Red Bull gehaald dan dat kon denk ik. Plus inderdaad nog een vrij fraaie uitremactie op Bottas.
Max finisht slechts op 9 seconden terwijl die van veel verder moest komen. Dan lijkt het me vreemd om te veronderstellen dat Ricciardo er meer uit heeft gehaald dan er in zat. Hij heeft wel het maximale eruit gehaald, maar echt buitengewoon was het niet. Ik sla het stemmen vandaag ff over, k zou het echt niet weten.

Van Wijk

Inderdaad niemand , het leek wel een tussen etappe bij de tour.
Al vond ik het Mercedes team van Hamilton wel sterk, in de tweede ronde door de board radio zeggen : No worry's Lewis, we will get you back behind Nico by strategie.....

Jehoentelaar

Niks gemist dus. Prima vermaakt met een dagje toeren met de MX-5 Club Nederland.

Wings