Gok de Pole [14] Grand Prix van Italië - Monza

Gestart door BMW.WilliamsF1, 30 augustus 2016 - 10:24:01

« vorige - volgende »

LimburgF1


BMW.WilliamsF1


BMW.WilliamsF1

Ze rijden nu al 1:22,9. Dus dat kan nog wel makkelijk een 1:21'er worden op de supersofts.

Dus we zitten nu weer te hoog met zijn allen denk ik :D

Charrel

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 02 september 2016 - 11:19:38
Ze rijden nu al 1:22,9. Dus dat kan nog wel makkelijk een 1:21'er worden op de supersofts.

Dus we zitten nu weer te hoog met zijn allen denk ik :D

Ik dacht precies hetzelfde.. Lastig dit jaar!

Mickey


Charrel

Nu een 1:22.801.Toevallig dacht ik 2 races geleden ook: die tijd gaat helemaal kapot worden gereden, maar toen gingen ze ook niet heel veel sneller..

Oke de baan krijgt wat meer rubber, de motoren meer toeren en de druk zit er vol op. Maar zou me niets verbazen als er maar 0.7s vanaf gaat t.o.v. deze tijd. We will see  ::)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Charrel op 02 september 2016 - 14:54:43
Nu een 1:22.801.Toevallig dacht ik 2 races geleden ook: die tijd gaat helemaal kapot worden gereden, maar toen gingen ze ook niet heel veel sneller..

Oke de baan krijgt wat meer rubber, de motoren meer toeren en de druk zit er vol op. Maar zou me niets verbazen als er maar 0.7s vanaf gaat t.o.v. deze tijd. We will see  ::)
Vorig jaar was de pole 0,8 seconden sneller dan de snelste tijd in Practice 2. Zou nu 1:22 rond betekenen. We gaan het zien, volgens mij gaan er geen grote verschuivingen in het klassement optreden.

Robbert65

Citaat
volgens mij gaan er geen grote verschuivingen in het klassement optreden.

Waarom toch zo pessimistisch?  :o
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

Citaat van: Matthijs op 02 september 2016 - 16:02:32
Citaat van: Charrel op 02 september 2016 - 14:54:43
Nu een 1:22.801.Toevallig dacht ik 2 races geleden ook: die tijd gaat helemaal kapot worden gereden, maar toen gingen ze ook niet heel veel sneller..

Oke de baan krijgt wat meer rubber, de motoren meer toeren en de druk zit er vol op. Maar zou me niets verbazen als er maar 0.7s vanaf gaat t.o.v. deze tijd. We will see  ::)
Vorig jaar was de pole 0,8 seconden sneller dan de snelste tijd in Practice 2. Zou nu 1:22 rond betekenen. We gaan het zien, volgens mij gaan er geen grote verschuivingen in het klassement optreden.
in 2014 ging het in kwalificatie 2 seconden harder dan in VT 2. Kleine verschillen in baancondities kunnen heel bepalend zijn, vorig jaar ging het bv in Q3 minder hard als in Q2. En op zich zou er ook nog wel wat meer in de SuperSoft moeten zitten, als je de tijden vergelijkt met de tijden op softs dan was het verschil vandag erg klein. We gaan het idd zien.

Robbert65

voorts is er (een kleine, <30%) kans op een beetje regen tijdens Q...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey


Mickey


Tuesday

tja, ik vond mn tijd zelf ook al aan de scherpe kant, maar ik wilde Folkert weer voorbij, dus ik moest wel zo laag gaan ;) uiteindelijk ging het zelfs nog behoorlijk sneller.