Gok de Top! GP Engeland --uitslag--

Gestart door LimburgF1, 04 juli 2016 - 12:25:20

« vorige - volgende »

Mickey

Hamilton
Verstappen
Rosberg
Vettel
Ricciardo

LimburgF1

Laatste tijd beetje weinig tijd gehad, maar de tussenstand komt er morgenmiddag op te staan  :)

LimburgF1

1. Hamilton
2. Rosberg
3. Vettel
4. Verstappen
5. Ricciardo

LimburgF1

Op de website van Gok de Top! stond trouwens tussenstand na Canada, maar dit moet tussenstand na Baku zijn.
Ik heb het net aangepast.

Tuesday

Hamilton
Rosberg
Ricciardo
Verstappen
Vettel

LimburgF1


Mickey

Mooi, ik loop in. :)

Citaat van: JS JTD op 07 juli 2016 - 08:14:17
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Verstappen
4. Ricciardo
5. Vettel

Citaat van: Mickey op 08 juli 2016 - 15:54:08
Hamilton
Verstappen
Rosberg
Vettel
Ricciardo

Maar hoe kan het dat JS JTD een punt meer heeft dan ik? Ik had de volledige top 3 goed en hij alleen P1 en P4.

Robbert65

Citaat van: Mickey op 12 juli 2016 - 16:23:31
Mooi, ik loop in. :)

Citaat van: JS JTD op 07 juli 2016 - 08:14:17
1. Hamilton
2. Rosberg
3. Verstappen
4. Ricciardo
5. Vettel

Citaat van: Mickey op 08 juli 2016 - 15:54:08
Hamilton
Verstappen
Rosberg
Vettel
Ricciardo

Maar hoe kan het dat JS JTD een punt meer heeft dan ik? Ik had de volledige top 3 goed en hij alleen P1 en P4.
http://gokdetop.jimdo.com/spelregels/puntensysteem/

even narekenen dan?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Meh, zo krijg ik dus nul punten voor Vettel op P4 en JS  8 punten voor Vettel op P5. Het lijkt me logischer dat de score hoger is naarmate je meer posities goed gokt. Anyway, ik zal geen protest aantekenen.  ;D

LimburgF1

Klopt. Vier plaatsen verschil is het laagste aantal punten wat je kan krijgen, 8 punten dus.

JS JTD

Citaat van: Mickey op 12 juli 2016 - 19:30:02
Meh, zo krijg ik dus nul punten voor Vettel op P4 en JS  8 punten voor Vettel op P5. Het lijkt me logischer dat de score hoger is naarmate je meer posities goed gokt. Anyway, ik zal geen protest aantekenen.  ;D

Regels zijn regels Mickey! ;)
Overigens kwam die tijdstraf van Rosberg mij in deze wedstrijd duur te staan, anders was mijn top 4 juist geweest.

Mickey

Ik heb mijn glazen bol voor de voorspelling even extra opgepoetst. Zag het dus al aankomen. :)