GP Groot Brittannie: cijfer voor de race

Gestart door gloudiesaurus, 11 juli 2016 - 15:12:31

« vorige - volgende »

Cijfers voor de race?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
6 (37.5%)
7
8 (50%)
6
1 (6.3%)
5
1 (6.3%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)
2
0 (0%)
1
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Arthur

Of vijf en dan een normale start. Dat is wat in bedoel, uiteindelijk gewoon een normale start zodra het kan.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

Citaat van: Arthur op 11 juli 2016 - 19:32:41
Of vijf en dan een normale start. Dat is wat in bedoel, uiteindelijk gewoon een normale start zodra het kan.

Ja, maar zo'n baan droog rijden slaat toch ook nergens op? Vroegah startte men gewoon altijd staand, zeikregen of miezer, altijd. En ja er waren leuke crashes, maar meestal ging het goed en zo lang ik kijk is er nog nooit iemand serieus gewond bij geraakt. En dan te bedenken dat de auto's alleen maar veiliger zijn geworden.

Arthur

Klopt, maar je rijdt wel de rondjes en brandstof weg, zij het met een ander verbruik. Alles beter dan dit suffe gedoe.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Gelukkig toch nog kunnen kijken, al was het 5 uur later. (scheelde wel weer wachten op de beslissing van de stewards.)
Race kakte aan het einde in, maar daarvoor voldoende spectakel gezien om een dikke 8 te geven.

Maar eigenlijk een dik minpunt voor de belachelijke straffen voor Rosberg en Vettel( Post qualifying.).

Arthur

Citaat van: FolkertE op 11 juli 2016 - 19:49:20
Gelukkig toch nog kunnen kijken, al was het 5 uur later. (scheelde wel weer wachten op de beslissing van de stewards.)
Race kakte aan het einde in, maar daarvoor voldoende spectakel gezien om een dikke 8 te geven.

Maar eigenlijk een dik minpunt voor de belachelijke straffen voor Rosberg en Vettel( Post qualifying.).

Belachelijke straf Rosberg...????
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 11 juli 2016 - 19:32:21
Zoiets, maar dan gewoon inderdaad twee opwarmrondes, zodat iedereen weet waar het nat is. Dan weer starten als mannen i.p.v. meisjes.

Precies, het zijn de beste coureurs ter wereld...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

#22
Citaat van: Arthur op 11 juli 2016 - 19:54:16
Citaat van: FolkertE op 11 juli 2016 - 19:49:20
Gelukkig toch nog kunnen kijken, al was het 5 uur later. (scheelde wel weer wachten op de beslissing van de stewards.)
Race kakte aan het einde in, maar daarvoor voldoende spectakel gezien om een dikke 8 te geven.

Maar eigenlijk een dik minpunt voor de belachelijke straffen voor Rosberg en Vettel( Post qualifying.).

Belachelijke straf Rosberg...????
Hoewel hij volgens de regels terecht is en zelfs te licht, vind ik dat hele radio verbod gewoon dikke bull.
De straf die hij nu krijgt is in mijn ogen op 2 manieren belachelijk:
1) de straf is voor het huidige reglement gewoon veel te licht
2) Maar aan de andere kant vind ik dat dat hele verbod gewoon moet ophoepelen. 
Zoals ik al eerder zei, de formule 1 loopt over van de regels, straffen, sancties, reprimandes, strafpunten lijsten en weet ik het allemaal wat nog meer. En dan gaan ze ook nog eens starten achter de SC.

Ik wil niet snel klagen over de F1 en ik zal altijd wel blijven kijken en genieten, maar sommige dingen gaan te ver.

Arthur

Nogmaals, of je straft helder zodat er geen marges ontstaan [tijdstraf] of je smijt het hele verhaal overboord. Niet dit geneuzel met allerlei mazen in de wet.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Tessa

Ondanks de (wat mij betreft) wederom fantastische uitkomst van de race, was het mijns inziens voor de neutrale kijker niet echt een uitschieter. Dus ik doe een 7.

Matthijs

Citaat van: Arthur op 11 juli 2016 - 19:23:26
Over die SC start. Wellicht een alternatief [mede gezien de zendtijd]. Laat na die rondjes achter de SC als de omstandigheden verantwoord zijn het hele veld weer naar de startposities gaan en alsnog een normale start. Dan kan ik er nog vrede mee hebben. En ja, die eerste rondjes zijn dan om des keizers baard maar we krijgen dan in ieder geval nog een fatsoenlijk start van de race.
Geen slecht idee. Slechter dan een normale start, maar een beter idee dan het veld loslaten achter de SC. Goed compromis dus, maar wellicht te tijdrovend.

Arthur

Citaat van: Matthijs op 11 juli 2016 - 21:21:35
Citaat van: Arthur op 11 juli 2016 - 19:23:26
Over die SC start. Wellicht een alternatief [mede gezien de zendtijd]. Laat na die rondjes achter de SC als de omstandigheden verantwoord zijn het hele veld weer naar de startposities gaan en alsnog een normale start. Dan kan ik er nog vrede mee hebben. En ja, die eerste rondjes zijn dan om des keizers baard maar we krijgen dan in ieder geval nog een fatsoenlijk start van de race.
Geen slecht idee. Slechter dan een normale start, maar een beter idee dan het veld loslaten achter de SC. Goed compromis dus, maar wellicht te tijdrovend.

Dan kort je de race in met de rondjes achter de SC. Ben je er ook!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Matthijs

Ik bedoel, alle rijders weer laten opstellen op de startgrid is misschien teveel gedoe. Maar qua tijd zou het niet uit moeten maken, altijd max 2 uur.

Fietser

Citaat van: Mickey op 11 juli 2016 - 19:36:14
Citaat van: Arthur op 11 juli 2016 - 19:32:41
Of vijf en dan een normale start. Dat is wat in bedoel, uiteindelijk gewoon een normale start zodra het kan.

Ja, maar zo'n baan droog rijden slaat toch ook nergens op? Vroegah startte men gewoon altijd staand, zeikregen of miezer, altijd. En ja er waren leuke crashes, maar meestal ging het goed en zo lang ik kijk is er nog nooit iemand serieus gewond bij geraakt. En dan te bedenken dat de auto's alleen maar veiliger zijn geworden.

Daar ga ik geheel in mee (alhoewel ik niet zo van 'leuke crashes' hou, maar dat hoort helaas nu eenmaal bij een gemotoriseerde sport). Een start van een GP dient m.i. altijd staand te zijn, eventueel na enkele verkenningsronden. Bij natte omstandigheden tijdens de race moeten de rijders het toch ook alleen doen?