Ronde 6: Grand Prix de Monaco, Circuit de Monaco, Monte Carlo

Gestart door Tessa, 23 mei 2016 - 13:58:01

« vorige - volgende »

Matthijs

edit: me laten opnaaien door Fietser..

Fietser

Citaat van: C.G. de Beaufort op 28 mei 2016 - 14:25:52
Bij Max z' n rechter stuurstang brak af. Dat was hetzelfde toen hij een crash had in de 3e vrije training. Toen hadden ze de stuurstang moeten vervangen. Maar helaas, dat hebben ze niet gedaan. En dat was nogal dom....

Groet,

C.G. de Beaufort

[trouwens, hij zat 1,4 sec onder de pole tijd]

Dus de fout werd in de pits gemaakt?

Fietser

Citaat van: Tuesday op 28 mei 2016 - 15:35:12
Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 15:21:26
Ricciardo liet weer eens zien dat hij momenteel de beste man van het veld is. Nu maar hopen dat hij morgen niet weer met pech of een ongelukkige strategie te maken krijgt.
nou, ik sluit het zeker niet uit, maar of dat nou bij deze bevestigd is? Max kon m in Spanje in de race makkelijk volgen, dus zo uitzonderlijk is het nou ook weer niet wat ie allemaal laat zien.
Oké, bevestigingen zijn lastig, dus laat ik het anders zeggen: volgens mij is hij de beste man van het veld.

Tuesday

Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 21:41:02
Citaat van: Tuesday op 28 mei 2016 - 15:35:12
Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 15:21:26
Ricciardo liet weer eens zien dat hij momenteel de beste man van het veld is. Nu maar hopen dat hij morgen niet weer met pech of een ongelukkige strategie te maken krijgt.
nou, ik sluit het zeker niet uit, maar of dat nou bij deze bevestigd is? Max kon m in Spanje in de race makkelijk volgen, dus zo uitzonderlijk is het nou ook weer niet wat ie allemaal laat zien.
Oké, bevestigingen zijn lastig, dus laat ik het anders zeggen: volgens mij is hij de beste man van het veld.
tot nu toe dit seizoen vind ik dat ook, maar dat is ook een beetje bij gebrek aan beter.

Fietser

Citaat van: Tuesday op 29 mei 2016 - 01:34:29
Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 21:41:02
Citaat van: Tuesday op 28 mei 2016 - 15:35:12
Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 15:21:26
Ricciardo liet weer eens zien dat hij momenteel de beste man van het veld is. Nu maar hopen dat hij morgen niet weer met pech of een ongelukkige strategie te maken krijgt.
nou, ik sluit het zeker niet uit, maar of dat nou bij deze bevestigd is? Max kon m in Spanje in de race makkelijk volgen, dus zo uitzonderlijk is het nou ook weer niet wat ie allemaal laat zien.
Oké, bevestigingen zijn lastig, dus laat ik het anders zeggen: volgens mij is hij de beste man van het veld.
tot nu toe dit seizoen vind ik dat ook, maar dat is ook een beetje bij gebrek aan beter.
Eens. Maar dat geldt toch altijd? Over niet al te lange tijd lijkt Verstappen wellicht de beste, bij gebrek aan beter.

C.G. de Beaufort

Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 21:32:12
Citaat van: C.G. de Beaufort op 28 mei 2016 - 14:25:52
Bij Max z' n rechter stuurstang brak af. Dat was hetzelfde toen hij een crash had in de 3e vrije training. Toen hadden ze de stuurstang moeten vervangen. Maar helaas, dat hebben ze niet gedaan. En dat was nogal dom....

Groet,

C.G. de Beaufort

[trouwens, hij zat 1,4 sec onder de pole tijd]

Dus de fout werd in de pits gemaakt?

"It's pretty simple, I turned in a bit too early, slightly touched the inside barrier and it broke the track rods," Verstappen told reporters after qualifying. "

http://www.eurosport.co.uk/formula-1/verstappen-miscalculation-caused-crash_sto5621507/story.shtml

Raakte de binnen-barrier licht en daarom...

Dus idd, dat denk ik. Die hadden ze óók moeten vervangen...

Groet,

C.G. de  Beaufort

C.G. de Beaufort

Bij RB hebben ze ontdekt dat de gebreken aan het chassis veel ernstiger waren dan ze dachten. Een nieuwe chassis wordt dus ingebracht. Max moet dus uit de pitlane starten.

Groet,

C.G. de Beaufort




Tuesday

Citaat van: Fietser op 29 mei 2016 - 09:16:17
Citaat van: Tuesday op 29 mei 2016 - 01:34:29
Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 21:41:02
Citaat van: Tuesday op 28 mei 2016 - 15:35:12
Citaat van: Fietser op 28 mei 2016 - 15:21:26
Ricciardo liet weer eens zien dat hij momenteel de beste man van het veld is. Nu maar hopen dat hij morgen niet weer met pech of een ongelukkige strategie te maken krijgt.
nou, ik sluit het zeker niet uit, maar of dat nou bij deze bevestigd is? Max kon m in Spanje in de race makkelijk volgen, dus zo uitzonderlijk is het nou ook weer niet wat ie allemaal laat zien.
Oké, bevestigingen zijn lastig, dus laat ik het anders zeggen: volgens mij is hij de beste man van het veld.
tot nu toe dit seizoen vind ik dat ook, maar dat is ook een beetje bij gebrek aan beter.
Eens. Maar dat geldt toch altijd? Over niet al te lange tijd lijkt Verstappen wellicht de beste, bij gebrek aan beter.
vorig jaar vond ik Hamilton en Vettel de beste coureurs, maar die zitten er dit jaar (nog) niet echt lekker in. Alonso, Rosberg, Verstappen hebben allemaal hun mindere momenten gehad. Maar of hij ook daadwerkelijke de beste coureur van het veld is? Ik weet het niet, maar die discussie hebben we al eerder gehad.

Tuesday

Het leek net ff zonniger te worden, maar inmiddels regent het toch weer. Eindelijk weer eens een echte regenrace. Max is er nog niet helemaal klaar voor; http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/212383/problemen-voor-de-start-bij-max-verstappen

KVDracer

Pff, toch weer achter die sc......
En ik had nog zo op een spetaculaire race gehoopt

robbert

tja, dat is altijd bij regenweer. Ik zal al blij zijn dat ze de rode vlag niet zwaaien

KVDracer

Spijtig dat Ricciardo de race verliest door zijn team

Terminator


gloudiesaurus

Jep Ricciardo was de snelste hier.
Max ging ook lekker, tot die crash. Dat mag niet, 3x in 2 dagen crashen  >:(
Barcelona was zo mooi voor hem, Monaco een klein drama.

Verder leuke race, en knap gedaan van Perez en Alonso!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: KVDracer op 29 mei 2016 - 16:02:40
Spijtig dat Ricciardo de race verliest door zijn team

Igg balen.Wel weer fijn om twee teams om de leiding te zien strijden.