Ronde 5: Gran Premio de España, Circuit de Barcelona-Catalunya, Montmeló

Gestart door Tessa, 09 mei 2016 - 17:16:18

« vorige - volgende »

Hamilton vs Rosberg. Wie is er schuldig?

Hamilton 100%
7 (26.9%)
Rosberg 100%
2 (7.7%)
Beiden schuldig
5 (19.2%)
Niemand. Gewoon een race-incident
12 (46.2%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 26

Poll gesloten: 18 mei 2016 - 15:05:42

Robbert65

precies, dat hoopte ik al :D dat wordt weer veel billengeschuif op stoelen hahaha
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Edwin90

Ik denk dat dat voor Verstappen nog wel meevalt, het meest ongemakkelijk moet het zijn voor Kvyat. Die moet deze week een hoop moeilijke vragen beantwoorden ben ik bang. Sneu voor de jongen.

C.G. de Beaufort

De F1 in Barcelona wordt opgebouwd. Hier de pitsstraat van Max.



Groet,

C.G. de Beaufort

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Max voor de 1e keer in de RB  :

https://twitter.com/AlbertFabrega/status/730711094759690240

Hoe zal Kvyat zich hierbij voelen..  :'(

Groet,

C.G. de Beaufort

C.G. de Beaufort

Ricciardo op Max : (..)Op zijn beurt toont hij zich nu onder de indruk van de zelfbewuste wijze waarop Verstappen zich tot dusver heeft geprofileerd. "Max liet vanaf het begin zien de ruwe snelheid en de kwaliteiten te hebben. Hij is in de Formule 1 gewoon onverstoorbaar doorgegaan met waar hij goed in is, zonder zich te laten intimideren door de grootsheid en complexheid van zijn nieuwe werkomgeving. Vooral zijn twee vierde plaatsen in Boedapest en Austin waren ongelooflijk knap. Max is pas achttien, maar hij heeft het karakter van een 23-jarige die zich niet gek laat maken. Dat helpt hem zeker."

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/25779933/__Ricciardo_bij_Red_Bull_zorgenvrij__.html

Prima geformuleerd van Daniel.

Groet,

C.G. de Beaufort



BMW.WilliamsF1

Netjes :)

Ben benieuwd of de persconferentie nog ergens live gevolgd kan worden op internet :)

Jozef

Het was een matig interessante persconferentie.

Kvyat herhaalde meermaals dat de vraag waarom de wissel plaatsvond niet aan hem gesteld moet worden maar aan de teamleiding. Interessant was wel dat hij zichzelf tegensprak, want enerzijds zei hij dat hij niet veel uitleg heeft gekregen, maar anderzijds heeft hij 20 minuten gebeld met Helmut Marko toen die hem het nieuws vertelde. Met "details die ik voor mezelf zal houden... voorlopig", aldus Kvyat.

En na het gesprek ging hij gewoon verder Game of Thrones kijken. ;D

Mickey

Is er nog iets spannends aan Sainz of Max gevraagd? Of de gebruikelijke open deuren?

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Thanks! Geen tijd om 36 minuten te kijken nu, lijkt me een duidelijke samenvatting. Lol@Alonso!

Jozef

Citaat van: Robbert65 op 12 mei 2016 - 16:42:38
Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 12 mei 2016 - 14:23:16
Netjes :)

Ben benieuwd of de persconferentie nog ergens live gevolgd kan worden op internet :)
hier iets aan?
http://www.gppits.net/nieuws/gp_spanje_verslag_persco_max_en_sainz_gaan_samen_karten_binnenkort/

Dit is wel heel erg vrij vertaald zeg. Hamilton heeft helemaal niet gezegd dat hij onrustige nachten heeft, de vraag was alleen of de heren soms "apprehensive" (beducht, bang) zijn voor races. Hamilton antwoordde dat de de eerste race voor een nieuw team, of de eerste race van het seizoen toch wat meer stress oproepen.

Over de rijderswissel zei hij niet alleen dat hij het niet fijn zou vinden, maar ook dat hij het nooit op deze manier zou doen, toch ook een interessante uitspraak vind ik.

En over het telefoongesprek klopt je beschrijving naar mijn mening helemaal niet... Kvyat zei juist dat hij een gesprek van 20 minuten had met interessante details. Jij doet het af alsof het een gesprek van een halve minuut was...

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25