Silly Season coureurs 2016/2017

Gestart door Wings, 06 mei 2016 - 08:41:46

« vorige - volgende »

Arthur

Het verschil tussen een coureur [C] en een kampioen [K];

Teamorders;

C; als er teamorders komen leg ik me daar bij neer....
K; ik wil geen teamorders, ik wil racen en strijden op de baan!

Ik vul maar geen namen in  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Jozef op 05 juli 2016 - 15:40:31
Ik wil het als fan best nog wel een keer zien, Hamilton en Alonso samen in een team. Maar als ik de baas van Mercedes was, zou ik me daar echt niet aan wagen. Als Rosberg echt weg moet, zou ik inderdaad ook gewoon Wehrlein promoveren.

Of ze kunnen gewoon Rosberg de permanente status van tweede rijder geven natuurlijk. :-*
Ik zou het liefst Alonso en Hamilton weer in 1 team zien rijden en ik denk dat Alonso geen nee zegt. Maar de vraag is: hoe dominant word Mercedes volgend jaar? Rosberg is zeker goed, maar hij mist net wat om hem  kampioen te maken.

max1102

Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 14:36:03
Citaat van: max1102 op 05 juli 2016 - 12:53:50
Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 23:30:43
Mja, voorlopig zien we hem nauwelijks rijden.

Boem is ho hè? En het overkomt hem erg vaak. Terwijl Sainz het veel beter doet dan voor de wissel.

Misschien heeft Sainz het chassis van Max Verstappen gekregen en rijdt Kvyat met de auto die Carlos Sainz eerst had. 

Is er een manier on dat te achterhalen?

Sainz rijd inderdaad met de oude wagen van Verstappen

Max1102, waar heb je dat gelezen? serieus geïnteresseerd, zit misschien een artikeltje in?

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/211741/sainz-rijdt-met-oude-chassis-verstappen-in-barcelona

Robbert65

Mja, F1today en AS. Dat zijn geen bronnen om een artikel op te bouwen. Dank je wel voor het doorgeven!!!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 14:36:03
Citaat van: max1102 op 05 juli 2016 - 12:53:50
Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 23:30:43
Mja, voorlopig zien we hem nauwelijks rijden.

Boem is ho hè? En het overkomt hem erg vaak. Terwijl Sainz het veel beter doet dan voor de wissel.

Misschien heeft Sainz het chassis van Max Verstappen gekregen en rijdt Kvyat met de auto die Carlos Sainz eerst had. 

Is er een manier on dat te achterhalen?

Sainz rijd inderdaad met de oude wagen van Verstappen

Max1102, waar heb je dat gelezen? serieus geïnteresseerd, zit misschien een artikeltje in?

Dat is al een tijdje bekend toch.Olav zei het een paar races terug ook.

Sabai

Citaat van: FolkertE op 05 juli 2016 - 18:29:31
Citaat van: Jozef op 05 juli 2016 - 15:40:31
Ik wil het als fan best nog wel een keer zien, Hamilton en Alonso samen in een team. Maar als ik de baas van Mercedes was, zou ik me daar echt niet aan wagen. Als Rosberg echt weg moet, zou ik inderdaad ook gewoon Wehrlein promoveren.

Of ze kunnen gewoon Rosberg de permanente status van tweede rijder geven natuurlijk. :-*
Ik zou het liefst Alonso en Hamilton weer in 1 team zien rijden en ik denk dat Alonso geen nee zegt. Maar de vraag is: hoe dominant word Mercedes volgend jaar? Rosberg is zeker goed, maar hij mist net wat om hem  kampioen te maken.

Ik denk dat Alonso kansloos is t.o.v Lewis. Alleen al op de kwalificaties legt Alonso het dik af.Alonso i.m.o dan net als Kimi en Massa over hun houdbaarheids datum heen.De nieuwe generatie staat te rammen op de deur.

Robbert65

Citaat van: Spanje_2016 op 05 juli 2016 - 21:16:50
Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 14:36:03
Citaat van: max1102 op 05 juli 2016 - 12:53:50
Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 23:30:43
Mja, voorlopig zien we hem nauwelijks rijden.

Boem is ho hè? En het overkomt hem erg vaak. Terwijl Sainz het veel beter doet dan voor de wissel.

Misschien heeft Sainz het chassis van Max Verstappen gekregen en rijdt Kvyat met de auto die Carlos Sainz eerst had. 

Is er een manier on dat te achterhalen?

Sainz rijd inderdaad met de oude wagen van Verstappen

Max1102, waar heb je dat gelezen? serieus geïnteresseerd, zit misschien een artikeltje in?

Dat is al een tijdje bekend toch.Olav zei het een paar races terug ook.

Ik luister maar zelden naar Olav ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

Citaat van: Spanje_2016 op 05 juli 2016 - 21:20:31
Citaat van: FolkertE op 05 juli 2016 - 18:29:31
Citaat van: Jozef op 05 juli 2016 - 15:40:31
Ik wil het als fan best nog wel een keer zien, Hamilton en Alonso samen in een team. Maar als ik de baas van Mercedes was, zou ik me daar echt niet aan wagen. Als Rosberg echt weg moet, zou ik inderdaad ook gewoon Wehrlein promoveren.

Of ze kunnen gewoon Rosberg de permanente status van tweede rijder geven natuurlijk. :-*
Ik zou het liefst Alonso en Hamilton weer in 1 team zien rijden en ik denk dat Alonso geen nee zegt. Maar de vraag is: hoe dominant word Mercedes volgend jaar? Rosberg is zeker goed, maar hij mist net wat om hem  kampioen te maken.

Ik denk dat Alonso kansloos is t.o.v Lewis. Alleen al op de kwalificaties legt Alonso het dik af.Alonso i.m.o dan net als Kimi en Massa over hun houdbaarheids datum heen.De nieuwe generatie staat te rammen op de deur.

En hard ook... Je kunt beter Wehrlein uit de eigen schoot inzetten, contractje voor 5 miljoen, scheelt de eerste jaren al gauw twintig tot veertig miljoen ten opzichte van Fernando...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tuesday

mwah, Wehrlein lijkt me daar nog niet klaar voor eerlijk gezegd, als ie dat uberhaupt al ooit gaat zijn. Alonso ipv Rosberg lijkt me ook niet echt een verbetering voor de sfeer daar.

Tessa

#234
Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 21:34:04
Citaat van: Spanje_2016 op 05 juli 2016 - 21:16:50
Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 14:36:03
Citaat van: max1102 op 05 juli 2016 - 12:53:50
Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 23:30:43
Mja, voorlopig zien we hem nauwelijks rijden.

Boem is ho hè? En het overkomt hem erg vaak. Terwijl Sainz het veel beter doet dan voor de wissel.

Misschien heeft Sainz het chassis van Max Verstappen gekregen en rijdt Kvyat met de auto die Carlos Sainz eerst had. 

Is er een manier on dat te achterhalen?

Sainz rijd inderdaad met de oude wagen van Verstappen

Max1102, waar heb je dat gelezen? serieus geïnteresseerd, zit misschien een artikeltje in?

Dat is al een tijdje bekend toch.Olav zei het een paar races terug ook.

Ik luister maar zelden naar Olav ;)


Even los van wie er met wiens chassis aan de haal is gegaan, het idee dat Sainz het veel beter doet dan voor de wissel klopt niet echt....op een leuk resultaat in Spanje na dan.
verder doet hij het een pietsie beter tijdens de races, maar zijn zijn kwalificaties er erg op achteruit gegaan.
Het grootste verschil wat hem betreft is zijn resultaat tov zijn teammaat, dat is er inderdaad fors op vooruit gegaan.

http://www.skysports.com/f1/drivers/carlos-sainz/resultsquote

Mickey

En dat laatste is dan vooral de 'verdienste' van Kvyat.  ;D

Tessa

Citaat van: Mickey op 05 juli 2016 - 21:59:49
En dat laatste is dan vooral de 'verdienste' van Kvyat.  ;D

Ook dat nog ja, haha

Robbert65

Citaat van: Tessa op 05 juli 2016 - 21:57:13
Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 21:34:04
Citaat van: Spanje_2016 op 05 juli 2016 - 21:16:50
Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 14:36:03
Citaat van: max1102 op 05 juli 2016 - 12:53:50
Citaat van: Robbert65 op 04 juli 2016 - 23:30:43
Mja, voorlopig zien we hem nauwelijks rijden.

Boem is ho hè? En het overkomt hem erg vaak. Terwijl Sainz het veel beter doet dan voor de wissel.

Misschien heeft Sainz het chassis van Max Verstappen gekregen en rijdt Kvyat met de auto die Carlos Sainz eerst had. 

Is er een manier on dat te achterhalen?

Sainz rijd inderdaad met de oude wagen van Verstappen

Max1102, waar heb je dat gelezen? serieus geïnteresseerd, zit misschien een artikeltje in?

Dat is al een tijdje bekend toch.Olav zei het een paar races terug ook.

Ik luister maar zelden naar Olav ;)


Even los van wie er met wiens chassis aan de haal is gegaan, het idee dat Sainz het veel beter doet dan voor de wissel klopt niet echt....op een leuk resultaat in Spanje na dan.
verder doet hij het een pietsie beter tijdens de races, maar zijn zijn kwalificaties er erg op achteruit gegaan.
Het grootste verschil wat hem betreft is zijn resultaat tov zijn teammaat, dat is er inderdaad fors op vooruit gegaan.

http://www.skysports.com/f1/drivers/carlos-sainz/resultsquote
Sorry, we could not find the page you were looking for
Make sure the URL in the address bar contains no capital letters or spaces and please check your bookmarks.

Dat kan misschien te maken hebben met desinformatie; Volgens mij heeft Sainz nu tweemaal zoveel punten verzameld dan hij vorig jaar had na negen GP's?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

#238
Citaat van: Robbert65 op 05 juli 2016 - 22:21:24

Volgens mij heeft Sainz nu tweemaal zoveel punten verzameld dan hij vorig jaar had na negen GP's?

http://www.skysports.com/f1/drivers/carlos-sainz/results

ik kijk naar dit jaar, voor en na de wissel

Afgelopen jaar was Sainz in het ongelukkige bezit van een uitermate slechte motor, daar heeft men toen al zijn slechte resultaten aan opgehangen...en het feit dat het bij Verstappen een stuk beter ging? Dat was gewoon omdat hij nog meer pech had met die motor..

Als je zijn resultaten van dit jaar met het afgelopen jaar gaat vergelijken is het dus nogal logisch dat hij betere resultaten boekt, maar dat is te danken aan zijn nieuwe motor.

verder vind ik Sainz een toffe peer hoor.

Robbert65

Mja, nou ja, die gast moet het doen met een auto die aangedreven wordt door een verouderde Ferrari, die nogal eens ploft. Spectaculair en ouderwets ploft zelfs:-)

Nee, Sainz komt er volgens mij wel, gaat alleen ff duren. Goeie gast, prima rijder.

Mensen verwijten hem (op Twitter en andere gremia) dat hij nogal over zichzelf opgeeft in de pers. Maar die Hollanders moeten zich realiseren, dat Sainz enorm gehyped wordt door de onvoorstelbaar riooljournalistieke Spaanse sportpers.

Veel van de uitspraken van Sainz en zijn entourage komen uit de duim van patjepeeërs die kolommen vullen om het vullen, niet om de nieuwswaarde maar om de centjes. Internetsites hanteren de journalistieke wet van bronnen checken en wederhoor maar zelden...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel