Ronde 4: Russian Grand Prix, Sochi Autodrom, Sochi, Krasnodar Krai, Russia

Gestart door Tessa, 25 april 2016 - 09:51:45

« vorige - volgende »

Tessa

Met 16 graden en bewolking, was het vandaag een (te) koude glijbaan.
Het ziet er naar uit dat het morgen exact dezelfde omstandigheden zijn.

Benieuwd of Hamilton het dit keer wel voor elkaar krijgt om naar voren te rijden trouwens.

En benieuwd of er net als afgelopen jaar 9 man niet gaan finishen...na het gestuntel van vandaag wil
ik dat niet uitsluiten.  ;)

gloudiesaurus

Je kan inhalen, dus kansloos is Hamilton niet. Maar om Rosberg van de zege af te houden? Moeilijk...
Maar Rosberg zit alweer in een zetel... Vettel ook nog eens naar achteren gezet. Zou het dan toch het jaar van Rosberg worden?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tessa

Citaat van: gloudiesaurus op 30 april 2016 - 22:16:48
Je kan inhalen, dus kansloos is Hamilton niet. Maar om Rosberg van de zege af te houden? Moeilijk...
Maar Rosberg zit alweer in een zetel... Vettel ook nog eens naar achteren gezet. Zou het dan toch het jaar van Rosberg worden?

het begint inderdaad een ding te worden...


btw:
Mercedes kan het probleem bij Hamilton tot dusver niet vinden.
Hij gaat van start met motor 1uit China.


http://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/hamilton-mercedes-findet-defektquelle-nicht-11124956.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter&utm_campaign=Formel1


FolkertE

Hiep hoi, chaos in de eerste ronde. Max en Hamilton 6 en 5. Vettel uitgevallen.
Beide RBR al naar binnen, das toch jammer.

Tessa

Eeeeeeeeeen een triest einde voor de motor van Max  :(

(En Sainz heeft weer eens geen technische problemen nodig om zn race te verkl@ten....dus Haas gaan ze waarschijnlijk ook niet voorbij)

Pancake Shield

Wat ik zo raar vind, is dat Sainz een straf krijgt voor iets wat ik Wehrlein en Nasr ook heb zien doen. En die twee blijven onbestraft.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock



Mickey

Vond het niet echt saai, maar ook bepaald niet spannend. Kvyat banaan van de race. (Waar is dat topic trouwens gebleven?) Rosberg foutloos. Alonso fraai en fijn om te zien dat McLaren lekker meekomt. Hopen dat dat doorzet. Zonde van Max, die na een wederom verprutste start met wat geluk zesde kwam te liggen en daar vervolgens wel een sterke race reed. En Mol die weer zoveel miste, ook jammer weer.

rafael25


rafael25


Jehoentelaar


Mickey


Tuesday

Citaat van: Mickey op 01 mei 2016 - 17:13:05
Vond het niet echt saai, maar ook bepaald niet spannend. Kvyat banaan van de race. (Waar is dat topic trouwens gebleven?) Rosberg foutloos. Alonso fraai en fijn om te zien dat McLaren lekker meekomt. Hopen dat dat doorzet. Zonde van Max, die na een wederom verprutste start met wat geluk zesde kwam te liggen en daar vervolgens wel een sterke race reed. En Mol die weer zoveel miste, ook jammer weer.
nou, het kwam toch wel redelijk bij saai in de buurt. En dan ook nog mn 2 favoriete rijders zien uitvallen. De winnaar kan ik prima mee leven, maar die was na gisteren eigenlijk al wel bekend. Kvyat staat duidelijk onder druk, die gaat hard richting de exit op deze manier. En waar Verstappen op P6 uitvalt, haalt Sainz de top 10 weer niet. t is voor hem te hopen dat Verstappen echt heel goed is, anders lijkt Sainz me ook geen blijvertje. Ik weet niet wat er in de RBR opleiding allemaal aan zit te komen, maar Sainz en Kvyat lijkt me geen geweldige line up voor STR volgend jaar.

Jehoentelaar

In de pijplijn van RBR zit niks dat op korte termijn de Formule 1 kan halen, zo heb ik mij laten vertellen. Het is dus niet onrealistisch dat het volgend jaar bij deze vier jongens blijft, tenzij Red Bull iets uit de hoge hoed weet te toveren wat we niet aan zagen komen.