GP Rusland: Man van de race

Gestart door Tuesday, 01 mei 2016 - 19:56:22

« vorige - volgende »

wie maakte de meeste indruk vandaag/dit weekend?

Rosberg
2 (11.8%)
Hamilton
2 (11.8%)
Raikkonen
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Alonso
1 (5.9%)
Magnussen
6 (35.3%)
Grosjean
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Button
0 (0%)
Verstappen
6 (35.3%)
Kvyat
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

Mickey

Met een paar seizoenen meer ervaring dan Palmer, vind ik de uitspraak 'in z'n onderbroek zetten' wel wat overdreven.

Maikel0230

Citaat van: Mickey op 03 mei 2016 - 19:33:36
Met een paar seizoenen meer ervaring dan Palmer, vind ik de uitspraak 'in z'n onderbroek zetten' wel wat overdreven.

Magnussen heeft welgeteld een seizoen meer ervaring dan Palmer, daar heb je gelijk.

Daarbij finisht Magnussen P7 met een Renault die daar niet thuishoort. Palmer daarentegen liet zich nogal gemakkelijk aan de kant zetten door Button en kon duidelijk de pace van de plaatsen 7 tot en met 12 gewoonweg niet volgen.

Je kan het aan zijn ervaring wijten maar op dit moment wordt hij overschaduwd door Kevin. Zeker na de race in China waar hij plomp laatste reed.

Je mag niet vergeten dat hij voor het fabrieksteam van Renault rijdt. Bij andere private teams kan sponsorgeld je nog een comfortzone geven. Palmer zal wat meer moeten laten zien de komende weken.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Mickey

De eerste twee races ging het gewoon gelijk op dus ook 'overschaduwd' vind ik een onjuiste kwalificatie. Wel eens dat Palmer de komende tijd moet gaan laten zien dat hij tot gelijkwaardige prestaties in staat is.

Wings


Wings

Citaat van: Mickey op 03 mei 2016 - 19:33:36
Met een paar seizoenen meer ervaring dan Palmer, vind ik de uitspraak 'in z'n onderbroek zetten' wel wat overdreven.

Slechts één seizoen. Verder is Palmer geen broekje meer van 18 en beschikt hij over voldoende race-ervaring. Denk niet dat je het langzamer zijn kunt ophangen aan recent en meer race-ervaring van Magnussen.

Mickey

Prima, één seizoen.  Maar je maakt mij niet wijs dat dat niet scheelt in ontwikkeling van de coureur. Mede met dat in gedachten vind ik de eerdere uitspraken nogal zwaar aangezet, that's all.

FolkertE

Citaat van: Wings op 03 mei 2016 - 21:47:01
Citaat van: FolkertE op 03 mei 2016 - 09:53:14
Citaat van: Wings op 02 mei 2016 - 20:05:06
Sommige dingen veranderen ook nooit.
En wat bedoel je daar mee?

Dat weet je best.
Nee, nog steeds geen idee wat je er nou eigenlijk mee bedoelt.

Jehoentelaar

Palmer is ook geen megatalent. Lang blijven hangen in de GP2, wat wel leuk is voor de ervaring maar ook een indicatie is dat het geen wereldse coureur is. Al kan dat natuurlijk altijd nog later komen.

Wings

Citaat van: Mickey op 03 mei 2016 - 22:22:57
Prima, één seizoen.  Maar je maakt mij niet wijs dat dat niet scheelt in ontwikkeling van de coureur. Mede met dat in gedachten vind ik de eerdere uitspraken nogal zwaar aangezet, that's all.

Natuurlijk scheelt het. Maar Palmer is ook wat jaren ouder en heeft ook de nodige race-ervaring. Bovendien heeft Magnussen ook geen race-ritme. Dus denk dat die ervaring redelijk verwaarloosbaar is.

Mickey

Ok. Vind jij dat Magnussen Palmer in zijn onderbroek zet? Of overschaduwt? Dat was namelijk mijn enige punt. Oh wacht, dat zijn twee punten.

Wings

Hij is in ieder geval stukken beter dan Palmer ja. Groter racetalent. Of het label 'in de onderbroek zetten' daar goed bij past vind ik smaakgevoelig. Het zijn sowieso geen termen die ik doorgaans gebruik dus geen idee of het gepast is. Kijkend naar de race in Rusland kan ik mij er wel wat bij voorstellen. 

Mickey

Stukken beter? Vraag het me over een paar maanden nog eens. Het lijkt er wel op, maar na vier races, waarvan er twee ongeveer gelijk op gaan zou ik het ook wat anders formuleren. En nou klaar hoor. ;)