Max Verstappen familiedagen

Gestart door gloudiesaurus, 21 april 2016 - 12:20:21

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Charrel op 07 juni 2016 - 10:02:52
Goeie vraag! Maar de opwinding dat ik net was gespind in een F1-auto! het ging heel langzaam hoor, de bolide weer terug draaien was wel tof..

Maar als ik mag kiezen 2 volle rondjes, of 1 + een spin.. dan de laatste optie, wie maakt dat nou mee  ;)
geen teamorder gehad om posities te wisselen met Jos?

Charrel

#46
Citaat van: Tuesday op 07 juni 2016 - 21:34:05
Citaat van: Charrel op 07 juni 2016 - 10:02:52
Goeie vraag! Maar de opwinding dat ik net was gespind in een F1-auto! het ging heel langzaam hoor, de bolide weer terug draaien was wel tof..

Maar als ik mag kiezen 2 volle rondjes, of 1 + een spin.. dan de laatste optie, wie maakt dat nou mee  ;)
geen teamorder gehad om posities te wisselen met Jos?

Lol, helaas niet! Maar was dan niet goedgekomen denk ik..
Nieuw beeldmateriaal gevonden:
! No longer available

Wings

Jos heeft een naam hoog te houden zo te zien. ;) Ik zat helaas (of ja, helaas is het natuurlijk niet) in het buitenland dus kon niet aanwezig zijn. Heb weinig gelezen hoe het was maar ben wel erg nieuwsgierig. Erg leuk dat een forummer (en ook een F1-fan in hart en nieren) deze rit gegund is. Een verhaal om te smullen als gevolg. Dit neemt niemand ons (en Charrel!) meer af. Ben wel nieuwsgierig of Verstappen zich geëxcuseerd / verantwoord heeft voor zijn spin... ;)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel