Max Verstappen familiedagen

Gestart door gloudiesaurus, 21 april 2016 - 12:20:21

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Mickey

Nou, kom maar op met die verslagjes.  :)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Charrel

Ik was heen, was echt een geweldig weekend! Ik wil wel foto's delen, maar omdat ik weet hoe grote Formule 1 fans jullie zijn weet ik niet of jullie dat trekken  :-[

Robbert65

#35
Men is hier over het algemeen niet jaloers aangelegd Charrel. Geneer je niet, kom maar door met die beelden ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Charrel op 06 juni 2016 - 08:47:56
Ik was heen, was echt een geweldig weekend! Ik wil wel foto's delen, maar omdat ik weet hoe grote Formule 1 fans jullie zijn weet ik niet of jullie dat trekken  :-[

Ik ben heel benieuwd Charrel! Heb je ook beelden van een GoPro bijv.?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Kom maar op met die foto's  :)

Charrel

#38
Oke!  :) Ik maak er wel even een mini verslagje van, blijft te gaaf om niet te delen inderdaad.. Ik was Zaterdag al op uitnodiging bij Red Bull, VIP bij de Energy station inclusief meet & greet met Max. Mooi dagje inkomen voor de zondag, lekker aan de Red Bull cocktails, rondlopen en voorbereiden voor de dag erna.

Zondag was ik op uitnodiging (winactie) van Jumbo, inclusief de 2-seater experience.. Ik had met het Minardi F1x2 team geregeld dat ik mijn eigen FIA geaccrediteerde Helm van Artem Markelov mocht gebruiken. Wel zo vet dat je jezelf dan herkend op de foto's i.p.v. een willekeurige zwarte/witte helm.

Meerijden in een F1 auto, dat is dan ook wel echt de jongensdroom voor elke Formule 1 fan! Ik mocht voor 2 rondjes meerijden..

Hierbij het (foto)verslag:
Max Verstappen wenste mij voor de camera's nog succes dat ik bij zijn vader in de auto stap


Beetje duwen en wringen om er beide in te komen


Volledig vastgesnoerd, helm vast en motor aan.. Wat een geweld!


Langzaam in de pits? Zo voelt het niet! Gas erop!


On track foto, echt belachelijk hoeveel grip je hebt dankzij de downforce! Super vet maar niet normaal hoe snel dit gaat!


Voor de nek viel het alles mee, goed meekijken in de bochten en anticiperen. Dankzij enige simulator ervaring weet je beter wat je te wachten staat. Maar het gevoel blijft onwerkelijk.


En toen einde rechte stuk, halverwege de tarzanbocht: een slippertje..
(Video van iemand op de tribune)

Vol gas de auto weer omdraaien, maar toen viel de motor helaas uit..



Helaas pindakaas.. Terug naar de pits rollen! Einde van mijn run.


Nog even een foto momentje met Jos Verstappen voor de aanwezige pers


Jan Lammers reed in de andere auto, nog even een gare selfie.


Prins Bernhard van Oranje, de nieuwe circuit eigenaar nog even kort gesproken


Dat was het dan! Een mega ervaring rijker, hoe gaaf is het dat je kan zeggen dat je bij Jos achterin een F1 auto hebt gezeten, inclusief een spin. Once in a lifetime  8)

Robbert65

Wel jammer voor je dat het zo'n saaie dag is geweest Charrel, ik had je wel gegund dat er tenminste íets leuks gebeurd zou zijn. Maar ja jongen, je kunt nou eenmaal niet alles hebben ;)

*Sjaarel is dé mèn van GPPITS, Sjaarel is dé mèn van GPPITS, Sjaarel is dé mèn, Sjaarel is dé mèn, Sjaarel is dé mèn van GPPITS!!!*
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa

WOW, wat ont-zet-tend gaaf!!! Leuk ook dat er oevral de tijd was om foto's vast te leggen...en tja, hoe dat voelt
in zo'n wagen, dat is natuurlijk niet te filmen, maar dat vergeet je vast nooit meer  :)

Superleuk, dank voor het verhaal!

Mickey

Mooie ervaringen, Charrel. Zou ik ook wel tien kilometer file voor willen trotseren.

Charrel

Graag gedaan! Super leuk jullie reacties.. Echt iets voor op de welbekende bucket list!  ::)

Matthijs

Wat overheerste: de teleurstelling dat je niet 2 maar 1 ronde kon rijden of de opwinding dat je net was gespind in een F1-auto?

Charrel

Goeie vraag! Maar de opwinding dat ik net was gespind in een F1-auto! het ging heel langzaam hoor, de bolide weer terug draaien was wel tof..

Maar als ik mag kiezen 2 volle rondjes, of 1 + een spin.. dan de laatste optie, wie maakt dat nou mee  ;)