China - Cijfer voor de race

Gestart door Jehoentelaar, 17 april 2016 - 11:49:55

« vorige - volgende »

Roept u maar

10
9
8
7
6
5
4

Gerard

Citaat van: Tuesday op 17 april 2016 - 21:06:43Zonder Rosberg had het misschien wel richting een 9 gekund.

Dus als je niets fout doet moet je opzouten?
Ja, logisch.. ;D

Matthijs

Citaat van: Gerard op 18 april 2016 - 09:48:36
Citaat van: Tuesday op 17 april 2016 - 21:06:43Zonder Rosberg had het misschien wel richting een 9 gekund.

Dus als je niets fout doet moet je opzouten?
Ja, logisch.. ;D
Je snapt toch hoe hij het bedoelde? Zonder Rosberg had je een 'strijd' gehad voor de zege tussen Kvyat, Vettel en Ricciardo. Nu ging het om plek 2 wat minder spectaculair was. Heeft niks met de persoon Rosberg te maken, maar met zijn dominantie.

Gerard

uh Matthijs.. Ik lees nergens dat Tuesday de persoon Rosberg niks vind..
maar goed, de hele toon zegt alweer genoeg..
Im outahere

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Matthijs

Citaat van: Gerard op 18 april 2016 - 09:58:12
uh Matthijs.. Ik lees nergens dat Tuesday de persoon Rosberg niks vind..
maar goed, de hele toon zegt alweer genoeg..
Im outahere
Is de eerste keer dat iemand mij hier op mijn toon aanspreekt. Sorry als het verkeerd overkwam. Maar dat kwam jouw post dan blijkbaar ook bij mij.

Wallie

Bahrein een 8 en deze ook weer een mooie 8.
Prima wedstrijdje!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Jozef

Citaat van: Matthijs op 18 april 2016 - 10:59:50
Citaat van: Gerard op 18 april 2016 - 09:58:12
uh Matthijs.. Ik lees nergens dat Tuesday de persoon Rosberg niks vind..
maar goed, de hele toon zegt alweer genoeg..
Im outahere
Is de eerste keer dat iemand mij hier op mijn toon aanspreekt. Sorry als het verkeerd overkwam. Maar dat kwam jouw post dan blijkbaar ook bij mij.
Ik begrijp Gerard ook helemaal niet hoor. Slecht geslapen denk ik.

Robbert65

Citaat van: Matthijs op 18 april 2016 - 10:59:50
Citaat van: Gerard op 18 april 2016 - 09:58:12
uh Matthijs.. Ik lees nergens dat Tuesday de persoon Rosberg niks vind..
maar goed, de hele toon zegt alweer genoeg..
Im outahere
Is de eerste keer dat iemand mij hier op mijn toon aanspreekt. Sorry als het verkeerd overkwam. Maar dat kwam jouw post dan blijkbaar ook bij mij.
Dat lag zeker niet aan jou, Matthijs.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Tessa


Tuesday

jammer dat dingen soms zo gaan. Ik ben geen uitgesproken Rosberg fan, maar in het Mercedes duel heeft hij zeker mijn voorkeur en in  al het Rosberg 'gebash' juist 1 van de weinigen die het nog wel eens voor hem opneemt. Wel ironisch dat dan juist mijn opmerking bij Gerard in het verkeerde keelgat schiet. Laat m maar snel terugkomen.

Robbert65

welzeker. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd'.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar


iNSP3X

Mag ik nog zeggen dat ik het een 7 vond? Heeft trouwens niks met Rosberg te maken.  ;)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel