China - Cijfer voor de race

Gestart door Jehoentelaar, 17 april 2016 - 11:49:55

« vorige - volgende »

Roept u maar

10
9
8
7
6
5
4

Jehoentelaar

Het was mij het opstaan wel waard - wat jullie?

Tessa


Robbert65

De chinezen een compliment omdat er nou eens geen leipe dingen gebeurden. De wedstrijdleiding een 6-je, want die straf voor Hulkenberg? Hamilton weinig heroïsch. Rosberg soeverein. Ricciardo pechvogeltje. Kvyat lekker brutaal :-) al met al een 7 tot een 8. ik doe maar een 7, maar eigenlijk een 7,5 of zo....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

Ik vind het een 8 waard. Veel spanning!

Groet,

C.G. de Beaufort

Van Wijk

Vermakelijke race, leuke gevechten, close racing.

Arthur

Een 7 omdat er geen enkele spanning voor de overwinning was. Anders had het een 8 geworden.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

C.G. de Beaufort


FolkertE

7tje. Misschien dat ik de race nog eens op nieuw bekijk, maar vond het midden stuk niet erg spraakmakend. Maar het was vooral de start en het einde wat spanning gaf.

Kootje

8

Net als in Bahrein was ook dit 'n h eerlijk spektakelstuk, maar helaas ... ook hier weer geen strijd vooraan.

Mickey

Citaat van: Jehoentelaar op 17 april 2016 - 11:49:55
Het was mij het opstaan wel waard - wat jullie?

Zeker weten! 

Jammer van de regie alleen, die vond ik echt ongekend slecht vandaag.

LimburgF1

8
Veel spannende en leuke momenten!

Tuesday

7,5 afgerond naar een 8, Zonder Rosberg had het misschien wel richting een 9 gekund.

gloudiesaurus

Een 8! Leuke race met volop actie. Enige wat ontbrak was de strijd om de zege  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Bahrein heb ik een 7 gegeven, en deze race vond ik beter. Bijgevolg een 8.

Ik hoop wel dat we binnenkort ook een keer een race krijgen waarin er wel strijd is om de eerste plaats.

Fietser

Een zeer dikke acht. Voortdurend actie en strijd vooral doordat er nogal wat 'grote mannen' door tegenslag van achteren moesten komen. Bovendien geen enkele uitvaller! Dat de koploper aan de horizon verdween werd door anderen ruimschoots goedgemaakt.