F1 Presentaties 2016

Gestart door FolkertE, 19 februari 2016 - 13:03:43

« vorige - volgende »

NielsD

Citaat van: FolkertE op 23 februari 2016 - 19:16:38
Citaat van: Fabian op 23 februari 2016 - 10:12:53
Manor, Ferrari en (nooit gedacht dat ik het zou schrijven) Red Bull vind ik zeer geslaagd. Mercedes, Force India, Williams en Sauber hebben niet geheel verrassend weinig veranderd aan de livery.
Mercedes valt mij ook tegen, zo grauw en donker. Past wel bij het merk, maar toch had nog wel iets meer kleur kunnen gebruiken.
RBR daarentegen vind ik zeer geslaagd en wacht met spanning af tot STR haar kleuren laat zien. Ferrari en Manor springen er mooi uit, maar vind ik een beetje gewoontjes overkomen. Van Haas weet ik nog niet wat ik eigenlijk moet denken.

Ik ben het helemaal met je eens, al verwacht ik van STR geen veranderingen om eerlijk te zijn.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

STR krijgt, naast wat sponsornamen,  alleen nog 'n grote rode stier op de auto geplakt/gespoten, verder niets. Althans ... das mijn verwachting. Gewoon same old, same old.

gloudiesaurus

En dan de Sauber:
http://www.gppits.net/nieuws/sauber_showt_c35/

Meer van hetzelfde. Met enkele nieuwe kleinere sponsoren op de rear-wing-endplate.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Bloedmooi, net als zijn voorganger. Ik ben fan.

gloudiesaurus

Een blauwe auto brengt tenminste wat kleur in het veld. Vind hem ook mooi!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Niet veel veranderd. Vond de C34 mooi qua livery dus deze ook.

FolkertE

Samen met Rbr, Manor en hopelijk str, de mooie uitschieters van het veld.

C.G. de Beaufort



STR 11. Casio staat op de neus.

Groet,

C.G. de Beaufort