F1 Presentaties 2016

Gestart door FolkertE, 19 februari 2016 - 13:03:43

« vorige - volgende »

Franky R.

Voor is het alsof alle auto op de Mercedes zijn gaan lijken...Dan mis ik wel de unieke Caterham CT04... :P
;)

lieven



Dat zijn kleine luchtopeningen in de sidepots.
Zou moeten betekenen dat Renault hun zaakjes beter op orde hebben? (of RB die weer te klein werkt)

FolkertE

nou, missen....dat nou ook weer niet echt.  ;D

Maar ik ben wel van mening dat er meer vrijheid moet/mag zijn in de ontwikkeling van de aerodynamische onderdelen van de auto. De grotere vrijheid zal denk ik resulteren in een grotere verscheidenheid in het uiterlijk van de auto's.

In mijn ogen blijven de auto's van eind jaren 80 en de jaren '00 het mooist.

FolkertE

Citaat van: lieven op 22 februari 2016 - 08:54:09


Dat zijn kleine luchtopeningen in de sidepots.
Zou moeten betekenen dat Renault hun zaakjes beter op orde hebben? (of RB die weer te klein werkt)
Mooiste livery van allemaal, ik hoop dat STR ook een beetje deze kant op gaat, maar ik vermoed dat STR hun livery radicaal om gaat gooien. Maar ben benieuwd, de auto ziet er wel leuk uit.

lieven

ge kunt tegenwoordig ook een 6 gangen diner serveren op die voorvleugels  :D

Sphinx

Citaat van: Franky R. op 21 februari 2016 - 23:03:33
Voor is het alsof alle auto op de Mercedes zijn gaan lijken...Dan mis ik wel de unieke Caterham CT04... :P
;)

Bewezen concept dus gaat iederen kopiƫren.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Citaat van: Sphinx op 22 februari 2016 - 13:41:09
Citaat van: Franky R. op 21 februari 2016 - 23:03:33
Voor is het alsof alle auto op de Mercedes zijn gaan lijken...Dan mis ik wel de unieke Caterham CT04... :P
;)

Bewezen concept dus gaat iederen kopiƫren.
Ik vind de achtervleugels nog steeds behoorlijk summier, mogen van mij breder en minder hoog.

Jehoentelaar


Matthijs

De kleurtjes zijn wel mooi en opvallend, maar de auto ziet er traag en log uit. Hebben ze twee jaar kunnen werken aan een nieuwe auto, komen ze met een exemplaar dat bijna identiek is aan hun oude auto.

lieven

Citaat van: Matthijs op 22 februari 2016 - 15:26:49
De kleurtjes zijn wel mooi en opvallend, maar de auto ziet er traag en log uit. Hebben ze twee jaar kunnen werken aan een nieuwe auto, komen ze met een exemplaar dat bijna identiek is aan hun oude auto.

ik was net hetzelfde aan het denken.
Ziet er oud, groot en log uit.

Mickey

Die Haas. Bah, niet fraai. Lelijke livery, bad kerning.

gloudiesaurus

Citaat van: Mickey op 22 februari 2016 - 20:02:26
Die Haas. Bah, niet fraai. Lelijke livery, bad kerning.

Klopt weer meer van hetzelfde qua kleurtjes.

Vind de Manor wel mooi qua livery!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Manor, Ferrari en (nooit gedacht dat ik het zou schrijven) Red Bull vind ik zeer geslaagd. Mercedes, Force India, Williams en Sauber hebben niet geheel verrassend weinig veranderd aan de livery.

Jozef

We hebben de liveries van Renault en Toro Rosso ook nog niet gezien, dus dat wordt afwachten.

Wat de Manor betreft, ben ik ook niet zeer onder de indruk van de voorkant van de auto, maar achteraan is er wel veel vooruitgang ten opzichte van de vorige auto vind ik. Ze hebben wel grotere luchthappers dan Mercedes en zijn dus een stuk voorzichtiger op het vlak van koeling. Misschien zit daar nog wel wat ruimte voor verbetering, al valt het afwachten hoeveel dit kleine team tijdens het jaar kan ontwikkelen.

FolkertE

Citaat van: Fabian op 23 februari 2016 - 10:12:53
Manor, Ferrari en (nooit gedacht dat ik het zou schrijven) Red Bull vind ik zeer geslaagd. Mercedes, Force India, Williams en Sauber hebben niet geheel verrassend weinig veranderd aan de livery.
Mercedes valt mij ook tegen, zo grauw en donker. Past wel bij het merk, maar toch had nog wel iets meer kleur kunnen gebruiken.
RBR daarentegen vind ik zeer geslaagd en wacht met spanning af tot STR haar kleuren laat zien. Ferrari en Manor springen er mooi uit, maar vind ik een beetje gewoontjes overkomen. Van Haas weet ik nog niet wat ik eigenlijk moet denken.