Round 17: Gran Premio de Mexico 2015, Autodromo Hermanos Rodriguez

Gestart door 0634, 28 oktober 2015 - 21:27:46

« vorige - volgende »

0634


Officiele naam GP: Formula 1 Gran Premio de México 2015
Baan: Autodromo Hermanos Rodriguez (2015 ontwerp)
locatie: Mexico City, Federaal district, Verenigde Mexicaanse Staten(MEX )
Baanlengte: 4,304 km
Raceafstand: 71 rondes, 305,354 km
Ronde Record: /
Winnaar 2014: /
Snelste Ronde 2014: /



Vrijdag 30 oktober
VT1   17:00 - 18:30
VT2   21:00 - 22:30

Zat 31 oktober
VT3   17:00 - 18:00
Qua   20:00

Zon 1 november
Race   20:00

Maikel0230

#1
Ik was eigenlijk net de opening aan het uittypen.;D, heb dit dan maar sticky gemaakt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE


0634

Citaat van: Maikel0230 op 28 oktober 2015 - 21:40:00
Ik was eigenlijk net de opening aan het uittypen.;D, heb dit dan maar sticky gemaakt.


Ik dacht net 'nog geen Mexico-topic, dan doe ik het maar'  ;D

Maar je mag jouw post er zo inzetten hoor. Ik ben niet van de uitgebreide inleidingen dus be my quest.

Wings

Terwijl het circuit een rijke autosporthistorie kent:


Jehoentelaar

Heb ontzettend uitgekeken naar deze Grand Prix. Kwalificatie moet gemist worden (voetbalderby in Meppel) maar de race wordt hopelijk mooi. Ben groot fan van de lay-out, maar laatste gedeelte had iets minder gecompliceerd gekund.

Pancake Shield

Ik ben heel benieuwd naar wat deze race gaat brengen. Ik verwacht wel iets moois.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2015 - 21:48:40
Citaat van: Maikel0230 op 28 oktober 2015 - 21:40:00
Ik was eigenlijk net de opening aan het uittypen.;D, heb dit dan maar sticky gemaakt.


Ik dacht net 'nog geen Mexico-topic, dan doe ik het maar'  ;D

Maar je mag jouw post er zo inzetten hoor. Ik ben niet van de uitgebreide inleidingen dus be my quest.

Ok, heb mijn text in je post geplaatst. De preview ben ik overigs nu aan het schrijven. Is niet gemakkelijk als je nooit races gezien hebt in Mexico.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Sja die heb ik wel gezien. Maar om nou te zeggen dat ik er levendige herinneringen aan heb... nee.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Matthijs

#11
Citaat van: FolkertE op 28 oktober 2015 - 21:41:04
Bam, straight to the point. http://www.weeronline.nl/Midden-Amerika/Mexico/Rodriguez/3828688
Stralend weer dus. Schijnt dat de motoren het heel zwaar gaan krijgen met de verwachte temperaturen van 30 graden. Niet alleen omdat dit een snel circuit is, maar vooral omdat de koeling op 2.200 meter boven zeeniveau een 'hot' issue is!

Jehoentelaar


FolkertE

En een verrassende winnaar. Ik zeg Kimi op 1, volgens Jeroen gaat die de laatste maanden als een speer, een overwinning moet dus om de hoek zijn. ;D.
(Geintje overigens.)

Maar ik denk dat we nog wel eens een Ferrari (Vettel) als winnaar kunnen verwachten, want volgens mij zijn dit perfecte omstandigheden voor Ferrari.

Sphinx

Wunderground zegt iets heel anders:

http://www.wunderground.com/cgi-bin/findweather/getForecast?query=Mexico-stad%2C+Mexico

En Accuweather zit er precies tussenin met regen op zaterdag en een droge race op zondag.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!