Banaan van de race - Сочи

Gestart door Jehoentelaar, 11 oktober 2015 - 16:06:05

« vorige - volgende »

Wie was de grootste prutser van vandaag?

Hülkenberg, Nico
Ericsson, Marcus
Rosberg, Nico
Grosjean, Romain
Sainz Jr., Carlos
Badoer, Luca
Bottas, Valtteri
Räikkönen, Kimi
Verstappen, Max
Verstappen, Jos
Ascari, Alberto
Putin, Vladimir

Jehoentelaar

Het werd hoog tijd voor weer een dergelijk topic, dus voor u allen de vraag: wie maakte vandaag de grootste flater?


Jehoentelaar


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Eigenlijk Raikkonen maar als ik de kans krijg om op Poetin te stemmen laat ik die kans natuurlijk niet liggen ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Poetin doet niet zoveel anders dan Hamilton. Beiden regeren met harde hand.

Arthur

Dan zie ik toch liever Hamilton regeren dan Poetin....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Ach, het is net waar je voorkeur ligt.

Jozef

Citaat van: Arthur op 11 oktober 2015 - 16:27:36
Eigenlijk Raikkonen maar als ik de kans krijg om op Poetin te stemmen laat ik die kans natuurlijk niet liggen ;)

Het zijn geen Russische presidentsverkiezingen hoor!

Arthur

Citaat van: Jeroen op 11 oktober 2015 - 16:31:00
Ach, het is net waar je voorkeur ligt.

Eigenlijk niet bij Hamilton, maar goed, als ik moet kiezen tussen Poetin of Hamilton... Ach, laat ook maar ;) Dit topic gaat over iets anders :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Pancake Shield

Bottas natuurlijk, hoe durft hij zomaar Kimi in de weg te zitten?!!!! Slechte coureur moet uit de F1  ::) :D ;D
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Inderdaad, de deur dichtgooien voor iemand die nog ongeveer in de vorige bocht zat op het moment dat je instuurt, dat kan echt niet.

Fietser

Raikkonen zorgde voor brokken. Maar eigenlijk vond ik de draaier van Hulkenberg een grotere fout. Hij dus.

Wings

Hülkenberg. Eigen resultaat naar de haaien, Ericsson eruit en de race van Verstappen verkloot.

Maikel0230

#14
Ik ga met pijn in het hard voor Raikkonen. Jammer, maar hem een contractverlenging geven was een groteske fout. Het best is er echt wel af bij de Fin.

Eervolle vermeldingen voor: Sainz (Doorrijden met Remmen die duidelijk al de geest hadden gegeven) en Hulkenberg (voor een rookie mistake die hij niet meer zou mogen maken.

EDIT: En die rotkop van Putin natuurlijk.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25