Silly season motoren 2015/ 2016

Gestart door gloudiesaurus, 17 september 2015 - 15:40:27

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Volgens jou is Todt dus machtiger dan Ecclestone? Wanneer het echt op een breekpunt zaak aankomt?

Jehoentelaar

Ik maak nergens een vergelijking tussen Ecclestone en een persoon van een andere organisatie.

Sphinx

Ecclestone is niet direct van invloed, want hij is bij de FOM in dienst als "woordvoerder", een soort minister zonder portefeuille. Daardoor kan hij zo lekker langs de zijlijn staan schreeuwen op alles en iedereen en daardoor indirect invloed uitoefenen. Ik heb al eens vaker gezegd dat zijn einddoel erin ligt de F1 zodanig in waarde te laten dalen dat hij hem of kan terugkopen of kan laten kopen door een groep die hem rechtstreeks invloed geeft. Probleem met Ecclestone is dat er na hem een kanjer van een machtsvacuum optreedt en ik zie er 1-2-3 niet zomaar iemand in stappen.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

FolkertE

Toevallig, dat heb ik ooit ook een keer gezegd. Ik weet niet of dat hier is of ergens anders, maar Ecclestone is te vaak met dit soort spelletjes bezig om echt te weten wat hij wilt of gaat doen. En ik denk dat Ecclestone meer macht kan uitvoeren dan de meeste mensen denken. Het is een naar mannetje vaak, maar hem onderschatten of niet serieus nemen is het domste wat je kan doen.

Hamilton#44


0634

Niemand onderschat hem of zijn macht maar tegelijkertijd moet die ook niet overschat worden. Bernie gaat niet over de motorformule. Hij heeft invloed, meer niet. Hij is dan ook niet tevreden over het motorenreglement. Dat op zich zou al genoeg moeten zijn mensen ervan te overtuigen dat hij daar niet over gaat.

Arthur

Hij probeert zijn invloed uit te oefenen en te manipuleren. Meer zit er gewoon niet in, geld of niet!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Ecclestone heeft iedereen in zijn broekzak maar hij gaat niet voor elk wissewasje gunsten cashen, dat doet hij alleen als het echt, echt nodig is.

Matthijs


Jehoentelaar

Als je immuun bent voor feiten en juiste argumentaties kun je rare dingen denken, Matthijs.

Hamilton#44

Wat voor feiten heb jij dan vriend?  :)

Jehoentelaar

Alles wat hier door mij en anderen is gesteld. En stop met dat denigrerende toontje van je (die vanwege je oliedomme reactiegedrag tevens volstrekt misplaatst is).

Matthijs

Hoho, mijn post was niet bedoeld om ook deze topic te bevuilen met moddergooien.

Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 23 oktober 2015 - 12:29:12
Alles wat hier door mij en anderen is gesteld.

Ten eerste, bijna niemand is het volledig met jou eens. 80 % vind dat we beiden een punt hebben en die andere 20 % is ongeveer verdeeld over beide kampen.

Ten tweede zeg je het precies goed, jij stelt iets, net zo min als ik weet jij de feiten.  :)

CitaatEn stop met dat denigrerende toontje van je (die vanwege je oliedomme reactiegedrag tevens volstrekt misplaatst is).

Ik reageer op de manier zoals ik mij bejegend voel.  :)

Jehoentelaar

Citaat van: Hamilton#44 op 23 oktober 2015 - 14:10:51
Ik reageer op de manier zoals ik mij bejegend voel.  :)

Dat is uiteraard je goed recht.