Monza: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 06 september 2015 - 15:55:50

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
0 (0%)
7
4 (18.2%)
6
9 (40.9%)
5
6 (27.3%)
4
2 (9.1%)
3 of lager
1 (4.5%)

Totaal aantal stemmen: 22

0634

Zesje. Min. Grijze, nietszeggende race, maar ook weer net aan geen onvoldoende.

Jehoentelaar

Idem. Wat inhaalacties hier en daar maar daarmee houdt het wel op. Negatieve vermelding voor de regie die in de slotronde werkelijk alles miste wat er te missen viel.

0634

Die snapten er niks van. Mistte ook de actie waarbij Raikkonen van de baan schoot in het begin ergens. Weet niet meer met wie hij in duel was, Sainz geloof ik?

Van Wijk

Ben na ronden lang een " gevecht " tussen Alonso en Button die door de regie werd uitgezonden in slaap gevallen....is er nog wat spannends gebeurt ?:)

Jozef

Regie was inderdaad waardeloos. Toen Pérez uit de pit kwam en zij aan zij met Ricciardo (?) richting de eerste bocht ging, hadden ze dat in beeld. Net voor de remzone wisselden ze naar een nietszeggend beeld van een auto die ergens eenzaam alleen reed, en nadat Pérez voorbije was gekoem aan Ricciardo gingen ze daar weer terug naartoe. ::)

Dat gezegd zijnde: inderdaad geen bijzondere race maar vond het toch vermakelijk. Ik geef een 7.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 september 2015 - 16:14:01
Die snapten er niks van. Mistte ook de actie waarbij Raikkonen van de baan schoot in het begin ergens. Weet niet meer met wie hij in duel was, Sainz geloof ik?


Ja, dat was Sainz...en die regisseur, dat was van het neefje van die tante van de broer van mamma's kant... Jeej! ::)

janke

Een vijf, vond er weinig of niets aan vanmiddag.
Some things are too important to be left in the past.

Pancake Shield

"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 06 september 2015 - 16:01:59
Idem. Wat inhaalacties hier en daar maar daarmee houdt het wel op. Negatieve vermelding voor de regie die in de slotronde werkelijk alles miste wat er te missen viel.

Inderdaad zeg! Leuk dat Vettel komt binnenrollen maar daarachter vochten Massa en Bottas om een podiumplek. Volledig eens met deze kritische noot. O en ook hier een 5-je. Niks bijzonders.

meatball

Een mager 4 tje , ben in slaap gevallen.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Franky R.

Ik gaf overigens een mager zesje...omdat Hamilton won, maar voor de rest was er niets aan

Arthur

Ik ben super positief vandaag en geef zomaar een 5!! Geweldig systeem dat DRS dat zelfs op Monza niet eens tot uiting kwam.  Verder niets bijzonders te vermelden. Je zult maar de taak hebben er een column over te schrijven en je lezers te verwennen... Pfff..... En dan te bedenken dat dit nog een race midden op de dag is en geen ochtendrace... [Gaap....]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Jamaar goed, dat weten we allemaal toch vantevoren op Monza? Waarom schiet iedereen dan in de vlekken als dit circuit van de kalender verdwijnt?

Arthur

Traditie, traditie, traditie! Betere races gezien hier dan vandaag. Maar als de zon fel schijnt er een dominante motor is dan kun je het wel voorspellen op Monza. En als er dan ook nog eens verschil is in die dominante motor.... Verder willen we nog wel wat circuits houden binnen Europa en dus  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel