Monaco: banaan van de race?

Gestart door Jehoentelaar, 24 mei 2015 - 22:51:02

« vorige - volgende »

Wie is ditmaal de pisang?

Mercedes
Maldonado
Mercedes
Verstappen
Mercedes
Hamilton
Een andere coureur, nl.
Een ander team, nl.

Kootje

Citaat van: Kootje op 30 mei 2015 - 10:18:20
Qua kledingkeuze kun je Lewis beter vergelijken met Michael Schumacher. Die liep er ook altijd zo ridicuul bij. ;D
[/quote]
Citaat van: Kootje op 30 mei 2015 - 22:02:50
ik vind ze er alletwee even idioot bijlopen.

Hoeveel duidelijker moet ik zijn met wat ik bedoel? Qua stijl (tot zover je over stijl kunt spreken) verschillen ze wel van elkaar, maar beide hebben imo gewoon absoluut geen smaak en zien er altijd belachelijk uit. Dat is de overeenkomst waar ik op doelde. Maar hè .... als zij zich er lekker in voelen. ;)

Wings

Schumacher met z'n cowboyoutfit en Hamilton met z'n Steve Urkel-look. Haha. De link tussen beiden qua kledingstijl vind ik creatief gevonden. En het klopt ook dat beiden (dan wel een geheel eigen stijl) een wansmaak hebben wat betreft kleding.

Wings

Citaat van: Jeroen op 30 mei 2015 - 23:39:09
Dat is wat ik zeg: als het alleen om het opvallen zelf gaat, zie ik net zoveel overeenkomt tussen de leden van Kiss en Michael Schumacher als tussen Schumacher en Hamilton. Het valt op. Meer niet.

Dat idee heb ik ook als je Hamilton met Hunt vergelijkt. Beiden genieten/genoten van het leven maar dat doet Kimi ook....

0634

Plus nog een miljard mensen of zo. Op die manier kan je overal een parallel tussen trekken.

Wings

Daarom ook dat ik het oneens ben met Perton en jou. Hamilton mag dan wel een levensgenieter zijn, daar houdt ook ieder vergelijk mee op ben ik bang.

0634

Tja dat is dan ook weer zo. Maar ik denk dat het ook meer was bedoeld als dat ze beiden nogal glamourboys waren. Hielden van het Hollywoodachtige leventje. En dat heeft Kimi niet.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 31 mei 2015 - 11:49:31
Tja dat is dan ook weer zo. Maar ik denk dat het ook meer was bedoeld als dat ze beiden nogal glamourboys waren. Hielden van het Hollywoodachtige leventje. En dat heeft Kimi niet.

Wat ik uit de opmerking van "de hunt van deze tijd" begreep is dat het verschillende stylen waren, maar wel gelijke status in de maatschappij. Vroeger waren de hollywoodsterren meer mannelijk en nu meer stylvol.

Perton

Dat was mijn punt inderdaad. James Dean was ook een ander soort levensgenieter dan een acteur uit de jaren 20