Bahrein: cijfer vd race

Gestart door 0634, 19 april 2015 - 19:23:25

« vorige - volgende »

Vonden we ervan?

10
0 (0%)
9
1 (4.5%)
8
7 (31.8%)
7
11 (50%)
6
3 (13.6%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

0634

Zeg t maar. Ik ga voor een 6,5. Dus een 7.

janke

Een vd de betere  dit jaar. Een 8.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

7,5. Zoals ik in het racetopic al zei: ik betwijfel het of Raikkonen ook tweede was geworden als Vettel er niet tussen was weggevallen (en los van Rosberg zijn remproblemen natuurlijk :P) dus de spanning van het einde vd race is in mijn ogen wat geflatteerd, maar toen Raikkonen halverwege de race zo goed ging op de primes sloot ik ook niet uit dat ie em kon gaan winnen.

Ik vond het weer een prima race. Australië was erg saai, Maleisië interessant door de toch wel verrassende winnaar, maar China en Bahrein zijn gewoon goede Formule 1-races geweest voor mij. Ik geniet wel van dit seizoen.

Ik twijfel nog of ik em naar beneden of naar boven moet afronden. Ik doe wel naar boven, compenseren voor de zessen die ik later vanavond nog wel verwacht :P

-edit- en terwijl ik stem, zie ik al de eerste zes er tussen staan.

Tuesday

net als de vorige keer weer een 6.

Franky R.

Een acht...doorlopend actie op de baan. Pastor was ook lekker bezig, Kimi ging lekker en Lewis won. :P
;)

Fietser

Eigenlijk een dikke 8 voor mij. Maar 1 punt aftrek vanwege de onzin van het F1-racen in het donker. Een dikke 7 dus.

0634

Kijk, een medestander gevonden!

Iedereen zegt: de beelden zijn 's nachts zo mooi. Ik zeg: dikke onzin. Neem lekker een foto van Parijs in het donker of zo, ik wil gewoon een race zien. En aan een race voegt dat donker niets toe.

Perton

Het gaat mij persoonlijk ook niet zo om de beelden (al vind ik ze wel mooi, daar niet van), maar ik ben er wel voorstander van als een raceweekend iets unieks heeft. Monaco heeft het eigenlijk idiote stratencircuit. Je zou ook twee korte heats kunnen doen (zoals ze in het verleden wel in IndyCar deden) of juist een langere endurancerace (zoals de Indy 500).

Maar goed, ik snap dat niet iedereen daar achter staat. Smaken verschillen daarin. En da's prima.

0634

Naja, uniek is het niet meer.

Perton


Tuesday

Citaat van: Fietser op 19 april 2015 - 19:34:40
Eigenlijk een dikke 8 voor mij. Maar 1 punt aftrek vanwege de onzin van het F1-racen in het donker. Een dikke 7 dus.
het kan wel onzin zijn, maar het wordt er toch niet minder van?

Sabai

Jammer dat DRS teveel aanwezig was. Verder vermakelijke race een 7

Wallie

Niet heel bijzonder, toch iets te hoge verwachtingen van mijn kant nav de race van vorig jaar. Dus een 7tje.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

rafael25

Vorige jaar heb ik 10 gegeven maar nu... geef ik een 7

Kootje

Citaat van: Franky R. op 19 april 2015 - 19:29:01
Een acht...doorlopend actie op de baan. Pastor was ook lekker bezig, Kimi ging lekker en Lewis won. :P
;)

+1

en dan bedoel ik niet 'n 9 ;)