Hamilton vs Bottas (2017-editie)

Gestart door Pancake Shield, 12 april 2015 - 13:19:13

« vorige - volgende »

Hamilton#44

Hamilton is straks 3-voudig WK en heeft 40 overwinnigen en iets van 50 poles, dan ben je toch aardig compleet lijkt me.  ;)

Jehoentelaar

Dat geeft vooral aan dat de combinatie Hamilton/Mercedes (en eerder Hamilton/McLaren) erg goed is (was). Of de coureur van zichzelf compleet is of minder compleet is een heel andere discussie.

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 12:41:21
Citaat van: Wings op 13 september 2015 - 21:08:15
Citaat van: FolkertE op 13 september 2015 - 20:56:06
Tja, ik begin hem niet. Als je het niet verder tot in den treuren wilt herhalen, waarom reageer je dan?

Ik reageerde nu niet eens op jou. Ik reageerde voornamelijk op Maikel en op het feit dat er vaak met 2 maten word gemeten.

Nee, je begint niet, maar je bent er als de kippen bij om kritiek over Hamilton de kop in te drukken. En dat al een jaar of 6-7 op ieder forum en op iedere site waar je komt. Prima hoor maar je standpunt weet ik inmiddels wel en ik zou het ook eens leuk vinden als anderen de ruimte krijgen om er eens wat van te vinden. Vandaar dat ik niet nog eens het gesprek met je aanga.

Hopende op je begrip laat ik het hierbij.
Doe eens niet zo hypocriet man. Jou mening over Hamilton weet iedereen nu ook wel en als of jij er niet als de kippen bij bent om alle positieve berichten over Hamilton de kop in te drukken. En dat doe jij ook al 7-8 jaar op elke site waar jij komt. Als je het zo leuk vind dat andere de ruimte krijgen voor hun mening,  waarom begin jij dan weer de discussie?
Maar blijkbaar mag je van jou alleen elje mening hier plaatsen als die kritisch en negatief is over Hamilton.
Goed dat ik het weet.

Je kan roepen wat je wilt maar elke kritiek op Hamilton wordt met meer of minder onderbouwing door jou neergehaald en wanneer iemand niet uiteindelijk van z'n eigen mening afstapt krijgen we weer dit soort berichten (van meerdere kanten, overigens). Dat lijkt me niet de bedoeling.

FolkertE

Ja, maar het is toch een forum en mogen toch altijd van meningen verschillen?

Van mij mag iedereen van Hamilton vinden en het laatste bericht naar Wizard was niet omdat hij anders over Hamilton denkt, maar omdat hij zegt dat ik altijd en overal direct alle kritiek de kop in druk. En misschien is dat ook wel zo,  maar hij doet toch precies het zelfde door altijd kritiek op Hamilton te geven. In Hongarije was hij er als de kippen bij om mijn positieve commentaar op Hamilton direct de kop in de drukken.
Hij doet net als of hij nooit alles 100 keer herhaald en dat ik de enige ben die zijn mening opdringt aan andere terwijl hij precies het zelfde doet.

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 17:26:21
Ja, maar het is toch een forum en mogen toch altijd van meningen verschillen?

Nooit heb ik ergens beweerd dat dat niet zo is (maar zoek gerust). Ik doel op de toon die wordt gebruikt. Er kan geen Hamiltontopic meer geopend worden die niet eindigt op deze manier.

FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 14 september 2015 - 17:44:49
Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 17:26:21
Ja, maar het is toch een forum en mogen toch altijd van meningen verschillen?

Nooit heb ik ergens beweerd dat dat niet zo is (maar zoek gerust). Ik doel op de toon die wordt gebruikt. Er kan geen Hamiltontopic meer geopend worden die niet eindigt op deze manier.
Maar dan is het toch normaal dat ik reageer op kritiek op Hamilton? Ik reageerde op Maikel en Wizard reageerde op mij en als ik weer op hem reageer wilt hij niet meer verder gaan omdat ik altijd en overal kritiek op Hamilton tegen spreek. Wizard verwijt mij dat ik altijd direct alles moet tegen spreken en dat ik geen ruimte laat voor mensen die er anders over denken. Maar van mij mag iedereen denken en zeggen wat hij of zij wilt en zal ik ook niet zo fel reageren, maar als ik verwijten krijg dat ik alles 1000 keer herhaal en gewn ruimte laat voor andere meningen dan reageer ik wel fel ja.

Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 14 september 2015 - 13:30:16
Hamilton is straks 3-voudig WK en heeft 40 overwinnigen en iets van 50 poles, dan ben je toch aardig compleet lijkt me.  ;)

Of heb je de snelste auto. :P

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 18:12:31
Citaat van: Jehoentelaar op 14 september 2015 - 17:44:49
Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 17:26:21
Ja, maar het is toch een forum en mogen toch altijd van meningen verschillen?

Nooit heb ik ergens beweerd dat dat niet zo is (maar zoek gerust). Ik doel op de toon die wordt gebruikt. Er kan geen Hamiltontopic meer geopend worden die niet eindigt op deze manier.
Maar dan is het toch normaal dat ik reageer op kritiek op Hamilton? Ik reageerde op Maikel en Wizard reageerde op mij en als ik weer op hem reageer wilt hij niet meer verder gaan omdat ik altijd en overal kritiek op Hamilton tegen spreek. Wizard verwijt mij dat ik altijd direct alles moet tegen spreken en dat ik geen ruimte laat voor mensen die er anders over denken. Maar van mij mag iedereen denken en zeggen wat hij of zij wilt en zal ik ook niet zo fel reageren, maar als ik verwijten krijg dat ik alles 1000 keer herhaal en gewn ruimte laat voor andere meningen dan reageer ik wel fel ja.

Mja. Je onderschijft vooral wat ik zeg.

FolkertE

Mja. Maar daar ben ik zeker niet de enige in.

Maikel0230

Heren laten we proberen onze meningen in vrede met elkaar te delen in plaats van dit gekibbel.

Groeten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Of nog een suggestie: als je je discussie begint met "ik zal hier verder niet meer op reageren", wat ik volledig toejuich, hou je er dan ook aan in plaats van er nog drie posts over uit te wisselen.

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 14 september 2015 - 19:48:45
Mja. Maar daar ben ik zeker niet de enige in.

Ontken ik ook niet. Geen woorden in de mond leggen. Bij voorbaat dank.

Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 14 september 2015 - 16:23:36
Dat geeft vooral aan dat de combinatie Hamilton/Mercedes (en eerder Hamilton/McLaren) erg goed is (was). Of de coureur van zichzelf compleet is of minder compleet is een heel andere discussie.

Ja hallo, dat is toch altijd zo ?  :)

Wat je nu zegt geld voor elke coureur.

Feit blijft dat Hamilton wel de enige actieve F1 coureur is die voor 2 teams WK is geworden.

Jehoentelaar

Uiteraard geldt dat voor elke coureur maar ik ontkracht daarmee je argumentatie dat de coureur compleet is op basis van cijfertjes.

Citaat van: Hamilton#44 op 15 september 2015 - 14:17:46
Feit blijft dat Hamilton wel de enige actieve F1 coureur is die voor 2 teams WK is geworden.

Wat zegt dat waarover?

Hamilton#44

Citaat van: Jehoentelaar op 15 september 2015 - 14:25:08
Uiteraard geldt dat voor elke coureur maar ik ontkracht daarmee je argumentatie dat de coureur compleet is op basis van cijfertjes.

Citaat van: Hamilton#44 op 15 september 2015 - 14:17:46
Feit blijft dat Hamilton wel de enige actieve F1 coureur is die voor 2 teams WK is geworden.

Wat zegt dat waarover?

Dat hij in verschillende omgevingen optimaal kan presteren en wellicht ook een team beter maakt.
Mercedes was een subtopper toen hij daar kwam, vergelijkbaar met Williams nu.
Hij had een teamgenoot die daar al 3 jaar zat en die hij toch de baas is.