Ferrari in 2015/2016

Gestart door Sabai, 30 maart 2015 - 11:18:24

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Dat hadden ze een paar maanden geleden al.

Hamilton#44


Jehoentelaar

Ja, really. Al zal Ferrari volgens jou wel een geduchte concurrent zijn van Mercedes omdat ze incidenteel een keer ervoor hebben gereden.

Hamilton#44

Blijkbaar is humor jou vreemd.  :)

Jehoentelaar

Nee hoor, ik vind grappige dingen best leuk. Mits ze grappig zijn.

Matthijs

Citaat van: Hamilton#44 op 23 oktober 2015 - 12:16:24
Geeft wel aan dat ze bij Ferrari de titel hebben opgegeven.  :o
Huh? Denk je dat ze expres een slecht resultaat willen dan? Je zet natuurlijk alleen een nieuwe motor in als je verwacht dat je daar betere prestaties mee behaalt dan met de oude. Dat kan vanwege performance, maar ook vanwege betrouwbaarheid.

Perton

Of als je denkt dat het je nu niks oplevert, maar je voor 2016 wel grote stappen kan maken Door nu al op de baan met ontwikkelingen te beginnen.

Laat ik de vraag omdraaien: denk je dat ze een grid penalty voor vettel geïncasseerd zouden hebben als hij 3 punten achterstond in het kampioenschap?

Matthijs

Citaat van: Perton op 23 oktober 2015 - 14:19:09
Laat ik de vraag omdraaien: denk je dat ze een grid penalty voor vettel geïncasseerd zouden hebben als hij 3 punten achterstond in het kampioenschap?
Dat kan je niet zeggen, want we weten niet de reden van de motorwissel.

Hamilton#44

Research voor 2016, Vettel heeft dat zelf gezegd.  :)

Perton

Citaat van: Matthijs op 23 oktober 2015 - 14:32:47
Citaat van: Perton op 23 oktober 2015 - 14:19:09
Laat ik de vraag omdraaien: denk je dat ze een grid penalty voor vettel geïncasseerd zouden hebben als hij 3 punten achterstond in het kampioenschap?
Dat kan je niet zeggen, want we weten niet de reden van de motorwissel.
Die weten we wel:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/121314 en http://www.autosport.com/news/report.php/id/121451. De kleine kans van Vettel op de titel was een reden om te twijfelen, dan is het een voorzichtige aanname dat bij een grote kans op de titel de twijfel ook vele malen groter zou zijn.

Matthijs


Wings

Citaat van: Hamilton#44 op 23 oktober 2015 - 12:16:24
Geeft wel aan dat ze bij Ferrari de titel hebben opgegeven.  :o

Schokkend! :o

0634

Ze hebben eigenlijk nooit een kans gehad. Incidenteel kunnen ze tegen Merc op, maar meestal is het gat veel en veel te groot.

Wings


0634

Rekenkundig doet Rosberg ook mee  ;).